Skocz do zawartości

Pytanie odnośnie wysyłki morele.net


Recommended Posts

@up

w drodze do net-punktu też mogła latać

 

Każdy woli inaczej  :D

W net-punkcie możesz dokładnie obejrzeć sprzęt (kurier zawsze się śpieszy i marudzi i ponagla - ale twardym trzeba być i oglądzć dokładnie) no i płacisz przy odbiorze ale do net-punktu na własny koszt

Wysyłka kurierem - wpłata na konto, masz 10 dni na zwrot (traktowane jako zakupy internetowe), nie wychodzisz z domu

 

Po prostu jak Ci wygodniej

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

A nie można zrobić przelew i tylko odebrać w netpunkcie?

Jeżeli już będę posiadał produkt w domu i np. zasilacz nie będzie działał albo coś będzie uszkodzone fizycznie to mogę normalnie im to zwrócić żeby mi przysłali nowy? Bo wiadomo że przecież nie będę przy kurierze/w netpunkcie sprawdzał czy płyta główna działa itp.

Link to post
Share on other sites

A nie można zrobić przelew i tylko odebrać w netpunkcie?

 

Możesz zapłacić z góry (zrobić przelew) i odebrać w net punkcie.

 

 

Jeżeli już będę posiadał produkt w domu i np. zasilacz nie będzie działał albo coś będzie uszkodzone fizycznie to mogę normalnie im to zwrócić żeby mi przysłali nowy? Bo wiadomo że przecież nie będę przy kurierze/w netpunkcie sprawdzał czy płyta główna działa itp.

 

Składasz zamówienie zdalnie, odbierasz osobiście w net punkcie i masz ustawowe 10 dni na zwrot/rezygnację.

Możesz zwrócić, bo Ci się np. kolor nie podoba - nie musisz się tłumaczyć dlaczego zwracasz.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Możesz zapłacić z góry (zrobić przelew) i odebrać w net punkcie.

 

 

 

Składasz zamówienie zdalnie, odbierasz osobiście w net punkcie i masz ustawowe 10 dni na zwrot/rezygnację.

Możesz zwrócić, bo Ci się np. kolor nie podoba - nie musisz się tłumaczyć dlaczego zwracasz.

 

Dokładnie tak. Ja w ten sposób zwracałem GA-990XA-UD3

 

Aha. A po tym czasie jest już tylko gwarancja producenta? Czy morele również udziela jakiejś gwarancji na każdy produkt?

 

 

Gwarancja producenta lub morele - trzeba patrzeć jaką gwarancję oferują w karcie produktu na stronie.

Edytowane przez 40rozbojnik
Link to post
Share on other sites

Różnie jest z tą gwarancją z tego co widzę. Raz jest producenta a raz wewnętrzna morele.net. Czyli jak jest gwarancja morele to normalnie im wysyłam w razie czego, a jeżeli producenta to muszę sobie już sam radzić i sklep nie ma z tym nic wspólnego? Czy również mogę wysłać do sklepu?

 

I jeszcze mam pytanie odnośnie pudełek i gwarancji na papierze. Wszystko to zostanie dostarczone przez kuriera w oddzielnych paczkach, tzn każdy produkt będzie posiadała swoje pudełko, gwarancje itd? Mówię tutaj o nie złożonym zestawie ponieważ chcę go złożyć sam.

Link to post
Share on other sites

Przejrzyj sobie pomoc: http://www.morele.net/pomoc_grupa/1/

 

Tak, otrzymasz wszystkie papiery i pudełka. Oczywiście należy sprawdzić czy niczego nie brakuje.

 

Co do typów gwarancji to nie tak dawno były te dwa typy - wewnętrzna i producenta. W tej chwili nie jestem pewien czy przypadkiem nie ma tylko jednego typu - producenta, bo informacji o wewnętrznej coś nie widzę. Ale jak wspomniałem wcześniej typ udzielanej gwarancji sprawdzisz w karcie produktu na stronie morele w zakładce "Gwarancja".

Edytowane przez 40rozbojnik
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
  • 4 miesiące temu...

Można się podłączyć do tematu?


Zamierzam kupić monitor LG24MP76HM / Benq GW2450HM / Dell 24 P2414H morele.net oferują sprawdzenie 'bad pixeli' i 'sub pixeli' za 39 PLN. A teraz pytanie:

 

Kupując online z odbiorem osobistym w netpunkcie

a) czy mogę sprawdzić towar sam przed odebraniem go na 'bad pixele' i 'sub pixele'

b) jeśli nie mogę podpunkt a to jeśli znajdę defekty to czy mogę zgodnie z ustawą oddać go w ciągu 10 dni bez podawania przyczyny zwrotu?

Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...

Muszę się podepnąć w takim razie jak to czytam, planuje z morele zamówić obudowę, wkrótce. No i właśnie tutaj nie wiem co dalej w przypadku znalezienia w obudowie jakiejś rdzy lub uszkodzeń? Do netpunktu mam daleko a później i komunikacją oraz pieszo musiałbym targać całą obudowę więc chciałbym to zamówić kurierem. Mam paczkę sprawdzać przy kurierze? Jak takie sprawdzanie przy kurierze wygląda bo nigdy tego nie robiłem? Co jeśli znajdę np. rdzę albo jakieś inne defekty? (co jeśli znajdę te defekty przy kurierze a co jeśli dopiero później), jak rozumiem, jeśli znajdę coś przy kurierze to kurier weźmie tą paczkę z powrotem czy jak? A co jeśli poza kurierem znajdę, jak mam im to odesłać na gwarancję itd? Proszę o wszelakie informacje na te tematy i ogólnie zamawiania kurierem z Morele. Dziękuję, za wszelakie informacje.

Link to post
Share on other sites

Przyjeżdża kurier, podpisujesz odbiór (ew płacisz) i dopiero wtedy możesz sprawdzić zawartość.

Jeżeli coś nie gra to piszesz z kurierem protokół reklamacyjny i kurier zabiera paczkę. Dalej już dogadujesz się ze sklepem.

Jeżeli sprawdzisz później masz 10 (lub 14 dni) na odesłanie towaru BEZ podawania przyczyny (najczęściej na swój koszt)

Link to post
Share on other sites

Czyli paczke sprawdzam po podpisaniu tego, że ją odebrałem a nie przed? Prosze o podtwierdzenie w tej kwesti.

 

Jeśli chodzi o oddanie towaru bez podania przyczyny to co innego niż uszkodzenia w obudowie (jak np. rdza czy coś nie działa). I napewno w moim przypadku nie wchodzi odsyłanie towaru na własny koszt, tymbardziej, że już raz zapłaciłem za przesyłkę więc to nawet nie wchodzi w grę. Dlatego musze mieć 100% kiedy sprawdzić towar, żeby jakby coś trafił z powrotem do sklepu, jeśli będzie miał jakieś wady (I żebym ja za to nie musiał nic płacić).

Link to post
Share on other sites

Ok, Wole się upewnić bo kurierem jeszcze nigdy nic nie zamawiałem (za drogo zwykle to wychodzi).

 

Czyli podsumowując idzie to tak:

 

- Przychodzi kurier z paczką

- Podpisuje odbiór i mówię, że chce sprawdzić towar

- Sprawdzam

 

A) Jeśli wszystko jest OK kurier sobie idzie a ja zostaje z paczką

B) Coś jest nie tak, w tym wypadku piszemy reklamacje, kurier zabiera paczkę z powrotem, ja kontaktuje się z sklepem mówiąc co znalazłem, i że kurier wziął tą paczke do nich z powrotem, po czym towar trafia do sklepu i idzie albo na gwarancje, albo dostaje nowy, albo zwrot pięniędzy jeśli nie mają na stanie.

 

O czymś zapomniałem?

Edytowane przez EShirou
Link to post
Share on other sites

Zazwyczaj to jest tak że kurierowi się spieszy i nie sprawdzisz paczki, albo sprawdzisz tylko na oko czy wszystko jest. W moim przypadku w karcie WiFi-Bluetooth od MOBO były lekko wygięte 4 piny. Na szczęście udało mi się samemu je wyprostować. Nawet gdybym wszystko sprawdzał to na 99% nie zauważył bym tych pinów.


Chociaż to pewnie zależy też na jakiego kuriera trafisz. Ale generalnie masz prawo domagać się oględzin.


Nawet na taśmie od pudełka masz napisane dużymi literami: "Sprawdź zawartość paczki w obecności kuriera".

Link to post
Share on other sites

aha :/ No jak coś będzie mówił to mu powiem prosto "towar zamówiony trzeba DOKŁADNIE sprawdzić, żeby jakby coś było to przecież musi pan to z powrotem wziąć na gwarancje..."

 

Co do tych 3 pinów nie popuściłbym tak jak nie popuściłem morelom tego, że moją nowa płytą główna była już używana, miała pare rys na radiatorze oraz palce na sockecie z cpu (na tej blasze) oraz to, że pare worków było już pootwieranych i zaślepka do tyłu obudowy była popalcowana. Skończyło się tym, że dostałem część pieniędzy z powrotem za ta płytę :3

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...