Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

[MULTI] Tom Clancy's The Division - seria


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
566 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: [MULTI] Tom Clancy's The Division - seria (20 użytkowników oddało głos)

Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

  1. trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  2. solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy (12 głosów [60.00%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 60.00%

  3. ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału (3 głosów [15.00%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 15.00%

  4. można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu (4 głosów [20.00%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 20.00%

  5. zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść (1 głosów [5.00%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 5.00%

Goście nie mogą oddawać głosów

#1 Antiax

Antiax
  • Nałogowiec

  • 1635 postów

Napisano 09 czerwiec 2014 - 23:41

 

Tom Clancy's The Division to dzieło szwedzkiego studia Massive Entertainment, znanego m.in. z takich produkcji jak Ground Control (2000) czy World in Conflict (2007). Tytuł łączy elementy sieciowego cRPG, gry akcji i strzelaniny z widokiem z perspektywy trzeciej osoby (TPP).

 

Fabuła Tom Clancy's The Division osadzona została w niedalekiej przyszłości. Na skutek działań terrorystów dochodzi do skażenia banknotów dolarowych śmiertelnym wirusem. Wkrótce w Nowym Jorku wybucha pandemia, z którą nawet federalne władze nie są w stanie sobie poradzić. Mieszkańcy wpadają w panikę. Przerażeni ludzie są w stanie zrobić wszystko, by przetrwać. Chaos próbują powstrzymać członkowie tytułowej tajnej agencji.

Brooklyn_Riot_web_100157.jpg

Water_street_view_web_100155.jpg

Police_station_shoot_out_web_100153.jpg

NEW E3 2014 TRAILER

NEW E3 2014 CGI TRAILER


Użytkownik rafal12322 edytował ten post 10 listopad 2016 - 10:27

  • 1

Podsumowanie E3 2014 - KLIKNIJ

 

Podsumowanie E3 2014 z Wiedźminem w roli głównej - KLIKNIJ

 

 


#2 Skeletor

Skeletor
  • Entuzjasta

  • 682 postów

Napisano 10 czerwiec 2014 - 10:57

Dzięki Antiax za temacik. Cieszę się, że razem z kilkoma osobami czynnie bierzesz udział w naszym gierkowym dziale. Tak trzymaj.

 

Co do gry.. kosa. Kiedy wyjdzie? To jest wielka niewiadoma...


  • 1

Na Emeryturze :]


#3 Tomasz_lc

Tomasz_lc
  • ...

  • 488 postów
  • Miejscowość:Lubliniec

Napisano 10 czerwiec 2014 - 11:06

Byle nie skończyła tak jak WD. Dużo trailerów, wielka pompa, a jak wyszło wszyscy wiemy...


  • 0

CPU: i7 920 2,66 GHz @3,8 GHz | MOBO: Gigabyte EX58-UD4P | COOLER: Scythe Mugen 2 | GPU: GIGABYTE GTX 770 | RAM: Corsair DDR3 3x 2GB | HDD1: WD Black 640GB | HDD2: WD Blue 1TB | SSD: Plextor M5S 128GB | PSU: Chieftec 750W | CASE: Fractal Design Define R4 | OS: Windows 10


#4 rafal12322

rafal12322
  • V

  • 7281 postów
  • Miejscowość:Night City

Napisano 10 czerwiec 2014 - 11:10

Dlatego ja się powstrzymuję od zachwytów, nie uwierzę póki nie zobaczę :P Sorry Ubi ale sami jesteście sobie winni. 


  • 2

i7 8700K + 360EX || MSI Z370 Gaming M5 || HyperX Predator RGB 2x8GB 3600MHz ||  EVGA RTX 2080 FTW3 ULTRA GAMING || EVGA G3 750W

Plextor M8Pe 256GB M.2 || Dell U2410 || AIM SC808 || HyperX Cloud || DCP-560CN || P600S TG Gray

Logitech G700 + G413 + Kanga || PS3 Slim 320GB + PS4 Pro 1TB || Pad XBO || Iphone4S 16GB

Moderator / Ekspert działów: Gry na PC / Pełne zestawienie Ekspertów / Moderatorów

#5 piterrrxd

piterrrxd
  • ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  • 2511 postów
  • Miejscowość:Chorzów
  • 3DMark 06:22222

Napisano 10 czerwiec 2014 - 19:26

Też się trochę boję o losy tej gry po W_D. Jednak tutaj mamy inne studio - Ubisoft Massive. Gra jest na zupełnie nowym silniku, którego aspekty są na każdym kroku poruszane a kolejny gameplay utrzymuje identyczny poziom co poprzedni. Póki co jestem dobrej myśli :) Te wszystkie efekty, animacje, ilość detali, genialny system zniszczeń i smaczki (gość w 4:22 zamykający drzwi ciałem - epic :wariat:) - tak powinny obecnie wyglądać gry!


  • 0
Intel Brak CPU i mobo :) || G.SKILL RipjawsV DDR4 2x8GB 3000 MHz CL15 || Corsair RM650X || Plextor M8PeG 256GB + Goodram Iridium Pro 240 || Phanteks Enthoo Pro M Tempered Glass Edition + 4xBeQuiet! Silent Wings 3 140mm

#6 Tomasz_lc

Tomasz_lc
  • ...

  • 488 postów
  • Miejscowość:Lubliniec

Napisano 10 czerwiec 2014 - 19:32

@up

I wymagane i9 + gtx 890 :)


  • 0

CPU: i7 920 2,66 GHz @3,8 GHz | MOBO: Gigabyte EX58-UD4P | COOLER: Scythe Mugen 2 | GPU: GIGABYTE GTX 770 | RAM: Corsair DDR3 3x 2GB | HDD1: WD Black 640GB | HDD2: WD Blue 1TB | SSD: Plextor M5S 128GB | PSU: Chieftec 750W | CASE: Fractal Design Define R4 | OS: Windows 10


#7 piterrrxd

piterrrxd
  • ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  • 2511 postów
  • Miejscowość:Chorzów
  • 3DMark 06:22222

Napisano 10 czerwiec 2014 - 19:39

Od tego jest coraz lepszy sprzęt, by go wykorzystywać a nie stać w miejscu ;) Wszystko leży w kwestii silnika i jego optymalizacji.


  • 0
Intel Brak CPU i mobo :) || G.SKILL RipjawsV DDR4 2x8GB 3000 MHz CL15 || Corsair RM650X || Plextor M8PeG 256GB + Goodram Iridium Pro 240 || Phanteks Enthoo Pro M Tempered Glass Edition + 4xBeQuiet! Silent Wings 3 140mm

#8 MasterBarti

MasterBarti
  • Maniak

  • 3990 postów
  • 3DMark 06:35526 http://www.3dmark.com/3dm06/17662067

Napisano 10 czerwiec 2014 - 20:42

Wygląda elegancko, boję się tylko, że gra skończy z optymalizacją niczym WD, w końcu to ten sam silnik.


  • 0

CPU i5-4690k @4,5 a na nim Scythe Mugen 2, MOBO MSI Z97-G43, GPU Sapphire Tri-X OC R9-290 (N.Ed.) RAM 2x4GB Kingston HyperX Beast @2600 cl11, HDD WD3200AAKS, PSU OCZ StealthXStream 2 600W, LCD GW2760HM, AUDIO Logitech z-5500


#9 Antiax

Antiax
  • Autor tematu
  • Nałogowiec

  • 1635 postów

Napisano 10 czerwiec 2014 - 20:53

The Division jest tworzony na silniku Snowdrop, a Watch Dogs był tworzony na silniku Disrupt, więc to całkowicie dwa różne silniki. Poza tym gra zapowiada się bardzo dobrze, ale już widać pierwszy graficzny downgrade w stosunku do ubiegłego roku. 


  • 0

Podsumowanie E3 2014 - KLIKNIJ

 

Podsumowanie E3 2014 z Wiedźminem w roli głównej - KLIKNIJ

 

 


#10 piterrrxd

piterrrxd
  • ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  • 2511 postów
  • Miejscowość:Chorzów
  • 3DMark 06:22222

Napisano 10 czerwiec 2014 - 21:28

Gameplay wygląda tak samo jak ten z poprzedniego roku, więc gdzie masz downgrade? :P


  • 0
Intel Brak CPU i mobo :) || G.SKILL RipjawsV DDR4 2x8GB 3000 MHz CL15 || Corsair RM650X || Plextor M8PeG 256GB + Goodram Iridium Pro 240 || Phanteks Enthoo Pro M Tempered Glass Edition + 4xBeQuiet! Silent Wings 3 140mm

#11 darkatraz

darkatraz
  • Wariat

  • 2505 postów
  • Miejscowość:Szczecin

Napisano 10 czerwiec 2014 - 22:04

Poczekaj, a zaraz ci go pokaże :P


  • 0

#12 natsu

natsu
  • LOL

  • 3340 postów
  • Miejscowość:Poznań

Napisano 24 czerwiec 2014 - 11:25

http://www.gamespot....e-of--31379721/

 

 

slyszalam_ze_mnie_zdradziles_2013-08-14_


  • 5

Liquid PC

"Każdy wiedźmin ma dwa miecze. Nieżyczliwi mawiają, że ten srebrny jest na potwory, a ten z żelaza na ludzi. To oczywiście nieprawda. Są potwory, które można ugodzić wyłącznie srebrnym ostrzem, ale istnieją i takie na które działa tylko żelazo."

 


#13 piterrrxd

piterrrxd
  • ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  • 2511 postów
  • Miejscowość:Chorzów
  • 3DMark 06:22222

Napisano 24 czerwiec 2014 - 12:28

Idąc tym rozumowaniem niech poobcinają grę z wszystkiego, żeby ludzie z bardzo słabymi komputerami mogli czerpać tę samą "przyjemność" z gry co inni. Co mnie jako gracza obchodzi, że na tych chlebakach gra wyglądałaby o wiele gorzej niż na mocnym PC... Widać społeczność graczy jest coraz głupsza, że można im wciskać takie kity.

 

659620210447673_10203167802330191_158537


Użytkownik piterrrxd edytował ten post 24 czerwiec 2014 - 12:44

  • 3
Intel Brak CPU i mobo :) || G.SKILL RipjawsV DDR4 2x8GB 3000 MHz CL15 || Corsair RM650X || Plextor M8PeG 256GB + Goodram Iridium Pro 240 || Phanteks Enthoo Pro M Tempered Glass Edition + 4xBeQuiet! Silent Wings 3 140mm

#14 Antiax

Antiax
  • Autor tematu
  • Nałogowiec

  • 1635 postów

Napisano 24 czerwiec 2014 - 13:44

To jest kompletnie bez sensu. Chciałbym, aby taka firma jak Nvidia (AMD odpada, bo dostarcza bebechy konsolom) wzięła się za produkcje gier wyłącznie na PC i pokazała moc nowych kart graficznych nie tylko na tech-demach.

 

Co do downgrade'u to chyba nikt nie myślał, że konsole będą w stanie wyświetlić taką grafikę:

2576214-4195134940-Water.jpg

 

Zawsze wydawało mi się, że gracz kupuje konsolę, żeby pograć w exclusivy/nie zna się na komputerach więc bierze konsole/dla wygody itd. (niepotrzebne skreślić) dlaczego więc jeżeli ktoś wydaje ponad powiedzmy 3000 zł na mocnego PC to nie ma mieć prawa lepszej grafiki ? 


Użytkownik Antiax edytował ten post 24 czerwiec 2014 - 13:47

  • 1

Podsumowanie E3 2014 - KLIKNIJ

 

Podsumowanie E3 2014 z Wiedźminem w roli głównej - KLIKNIJ

 

 


#15 Tomasz_lc

Tomasz_lc
  • ...

  • 488 postów
  • Miejscowość:Lubliniec

Napisano 24 czerwiec 2014 - 14:28

@up

Jak nie wiadomo o co chodzi, to wiadomo o co chodzi :)


  • 0

CPU: i7 920 2,66 GHz @3,8 GHz | MOBO: Gigabyte EX58-UD4P | COOLER: Scythe Mugen 2 | GPU: GIGABYTE GTX 770 | RAM: Corsair DDR3 3x 2GB | HDD1: WD Black 640GB | HDD2: WD Blue 1TB | SSD: Plextor M5S 128GB | PSU: Chieftec 750W | CASE: Fractal Design Define R4 | OS: Windows 10


#16 benzer

benzer
  • Amator

  • 39 postów

Napisano 25 czerwiec 2014 - 12:25

http://pclab.pl/news58390.html

Ubisoft what are you doing stahp


  • 0

#17 darkatraz

darkatraz
  • Wariat

  • 2505 postów
  • Miejscowość:Szczecin

Napisano 25 czerwiec 2014 - 12:30

Buahaha. Twórcom konsol w d... się poprzewracało z racji, że najnowsza generacja to wielki shit wydajnościowy xD
  • 0

#18 natsu

natsu
  • LOL

  • 3340 postów
  • Miejscowość:Poznań

Napisano 25 czerwiec 2014 - 12:38

 

O wiele łatwiej jest powiedzieć, że usuwa się rzeczy dla stabilności, co jest często kłamstwem, a tego się powinniście spodziewać przy każdej produkcji, którą będziemy tworzyć.”

Nie mam pytań. 


  • 0

Liquid PC

"Każdy wiedźmin ma dwa miecze. Nieżyczliwi mawiają, że ten srebrny jest na potwory, a ten z żelaza na ludzi. To oczywiście nieprawda. Są potwory, które można ugodzić wyłącznie srebrnym ostrzem, ale istnieją i takie na które działa tylko żelazo."

 


#19 dzejC

dzejC
  • Co ja piszę

  • 986 postów

Napisano 02 marzec 2015 - 19:40

Ostatnio przypomniałem sobie o tym tytule i zacząłem czytać obietnice Ubisoftu jakoby wersja PC będzie robiona oddzielnie a nie zwykły port z konsoli. Ktoś dokopał się do plików na stronie ze niedługo mogą wystartować wersję Alpha. http://www.gram.pl/n...-division.shtml
Hmmm... Wersja Aplha, czyżby Ubisoft poszedł po rozum do głowy ?? Chodzi mi o fakt że ta gra powinna w niedługim czasie mieć swoją premierę a tu proszę dopiero Alpha, taki obrót sprawy jest dla mnie oczywiście lepszy bo znaczyłoby to tyle że byc może wyjdzie całkiem dobrze wyglądająca i zoptymalizowana gra.


  • 0
Spoiler

#20 Antiax

Antiax
  • Autor tematu
  • Nałogowiec

  • 1635 postów

Napisano 02 marzec 2015 - 21:14

@up

Ubisoft wyciąga wnioski z swoich błędów. Zauważyli, że na rynku radzą sobie coraz lepiej, ale przychodzy PCtów drastycznie maleją, kiedy traktuje się tę platformę jako drugorzędną, dlatego mam nadzieję, że przy The Division nie zawiodą posiadaczy blaszaków. 

 

Przy Unity zawalili optymalizację, ale chociaż zdecydowali się za mocno nie obcinać grafiki i na konsolach gra działa w średnio/wysokich ustawieniach w stosunku do wersji PC, więc zostawili jakieś pole do popisu komputerom osobistym. 

 

Poza tym pojawiły się nowe informację o tym tytule:

  • A.I. będzie używało wszelkiego rodzaju osłon i ma być zdecydowanie agresywne
  • Bronie będzie można przystosowywać do własnego upodobania. Duża część gameplayu opiera się na craftingu, wszystkie obiekty będą wyposażone w kolorowe kody. Będzie można tworzyć własne ubrania, żeby odróżnić się od innych graczy.
  • Gracze będą mogli iść do tzw. "Dark Zones" - miejsca poza wyznaczonymi terenami. Aż do 100 graczy będzie mogło wejść do tych specjalnych stref. Gracze mogą połaczyć się w czteroosobwe zespoły lub zwiedzać "Dark Zones" samemu. 
  • W  "Dark Zones" będzie można zdobyć wyjątkowe przedmioty, wyróżniające się kolorem. 
  • Testerzy wydaja się potwierdzać premierę gry w tym roku
  • Wielkość mapy w fazie alpha jest wielkości Los Santos w GTA V, bez gór w północnej części miasta. Oczywiście w miarę postępu prac, będą pojawiać się nowe obszary

  • 0

Podsumowanie E3 2014 - KLIKNIJ

 

Podsumowanie E3 2014 z Wiedźminem w roli głównej - KLIKNIJ

 

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych