Skocz do zawartości

[MULTI] Tom Clancy's The Division - seria


  

20 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      0
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść


Recommended Posts

Niestety nie określili się zbytnio, głównie pisali o misjach i przedmiotach jeśli dobrze kojarzę.

 

Tak czy siak, ja się wstrzymuję z oceną do chwili kiedy zagram i zrobię max level - bo engame mnie najbardziej interesuje, czy będzie co robić. Grę kupuje na premierę i nie mam zamiaru czekać czy się wstrzymywać bo następna dla mnie kluczowa produkcja wychodzi dopiero w listopadzie :)

 

Jeśli chcecie, opiszę swoje wrażenia tutaj.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

To nie kłamstwa. Sprawdźcie swoje skrzynki pocztowe, może dostaliście ankiete od Ubisoftu odnośnie bety The Division. Podstawowa trwa 5 minut, ja wypełniłem całą (ok. 20 minut).

 

Ta ankieta rzuciła światło na Season-Pass. Łatwo wywnioskować, że płatne dodatki sa jeszcze planowane - pytania, na które odpowiadałem dotyczyły nowych trybów gry, misji fabularnych, umiejętności, AI.

 

W ankiecie były również zapytanie o darmowe DLC - czy uważam to za dobry pomysł :o 

 

Oceniałem w skali 1-10, który z pomysłów jest najlepszy,a propozycje były m.in takie:

  • Dark Zone w pełni zależny od pogody, z różnymi anomaliami, potężnymi zamieciami itd.
  • Dark Zone opanowany przez zainfekowane AI (zapewne tryb zombie, dałem tutaj 0, nie chcę widzieć "umarlaków" w kolejnej grze)
  • Hardkorowy tryb Dark Zone - brak HUD-u, pasku życia, celownika itd. 

Były jeszcze z 3 albo 4 inne pomysły, ale nie mogę sobie teraz tego przypomnieć. A poza tym masa pytań o dzielnice NY, obszar mapy, personalizacje postaci, umiejętności, bossy itd. 

Link to post
Share on other sites

 Ta, pancerze w RPGach chroniące przed każdego rodzaju atakiem jakieś 50 razy :D

http://www.rpgbooster.com/wp-content/uploads/2013/06/tumblr_mn64oaSQcF1s9p45oo1_500-332x205.jpg

 

Klepanie gościa mieczem pół godziny jest równie realistyczne co skóra z kevlaru i kościec z adamantium obecny w The Division.

Gdyby pancerze były chociaż w połowie tak efektywne jak obrazują to gry RPG to po dziś dzień tłukliby się pod grunwaldem.

Edytowane przez Mofixil
Link to post
Share on other sites

 

 

by posiadacze Xboksów One i PlayStation 4 nie poczuli się traktowani niesprawiedliwie.

 

To w takim razie jak poczują się blacharze? 

 

 

 

że w wersji gry na PlayStation 4 i Xbox One pojawią się opcje graficzne, które pozwolą obniżyć jakość grafiki, żeby gra działała lepiej.

 

 

Gdzie tu sens jak i tak jest zablokowana na 30 klatkach? A X one obniża w "gorących" momentach rozdzielczość.

 

Te dwa efekty i tak niewiele wnoszą do wydajności. 

 

 

 

że tego typu ustawienia chyba nie pojawiły się jeszcze w żadnej innej produkcji konsolowej

 

 

Były w Project Cars, Wiedźminie 3 i Bioshock infinite. 

Edytowane przez MiK86
Link to post
Share on other sites

Te dwa efekty i tak niewiele wnoszą do wydajności. 

Nie, nie było. Niestety artykuł gry-online nie wspomniał jaka to opcja graficzna, ale chodzi o globalne oświetlenie (GI) - czyli opcje, która znacznie konsumuje wydajność - w becie nawet na PC'tach globalne oświetlenie było bardzo okrojone, ale w finalnej wersji ma to ulec zmianie.

 

Globalne oświetlenie było widoczne między innymi w demie Wiedźmina z E3 2014 - gdy po raz kolejny pokazano gameplay, gra wyglądała już zdecydowanie gorzej, ponieważ pozbyto się GI. 

Edytowane przez Antiax
Link to post
Share on other sites
Niestety artykuł gry-online nie wspomniał jaka to opcja graficzna, ale chodzi o globalne oświetlenie (GI)

 

Czyżby? Nie chodzi mi o to co wycieli. Tylko o dostępne opcje w becie. 

 

Edytowane przez MiK86
Link to post
Share on other sites

Czyżby?

Co chcesz tym filmikiem udowodnić, bo nie rozumiem. 

 

 

 

Nie chodzi mi o to co wycieli. Tylko o dostępne opcje w becie. 
 

 

Opcje na konsolach w becie nie były niczym przełomowym, ale artykuł traktuje o opcji, która być może pojawi się w finalnej wersji (co sugeruje pracownik Massive), czyli możliwość włączenia/wyłączenia globalnego oświetlenia. 

Edytowane przez Antiax
Link to post
Share on other sites
To dobrze,

 

W tym momencie konsola traci sens. Bo niczym nie różni się od blachy. Mając konsolę nie chcę się bawić w ustawianie opcji graficznych. Mam tego po dziurki w nosie na kompie. Gdzie masę czasu tracę na dobór ustawień graficznych. A producenci gier i sprzętu mi tego nie ułatwiają.  

 

Lać na optymalizację, niech konsolowy też się pomęczą z settingami. 

Edytowane przez MiK86
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Era wyższości konsol nad PC zakończyła się w momencie gdy odkryto połączenia szerokopasmowe i ogromne aktualizacje oprogramowania wszelakiego.

 

Jeszcze się doczekamy czasu gdzie konsole tego samego typu nie będą miały identycznych bebechów :D

Edytowane przez Mofixil
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...