Skocz do zawartości

TV z 3D, 47" do 3200zł


Recommended Posts

Witajcie!

Dzisiaj oglądałem sobie gazetkę Neonetu i zwróciłem uwagę na spore promocje i myślę głęboko nad kupnem nowego TV. Obecnie na ścianie wisi stary Samsung mający pewnie ok. 6-7 lat.

 

No i moją uwagę zwróciły dwa telewizory.

LG


Philips


 

Jednak nie znam się na ekranach i ogólnie tego typu sprzęcie więc chciałbym zasięgnąć rady fachowców.

 

Podam może moje oczekiwania:

-Wielkość ok. 47" - 40 lub 42" będzie za małe bo obecnie mam 40" i granie na PS3 wymaga przybliżania fotela :/

-Cena - do 3200 zł

-3D najlepiej pasywne z uwagi na to, że od aktywnej bolą mnie oczy i ew. głowa

-Smart TV z polskimi appkami - głównie TVN Player, choć Ipla też mile widziana

-Dual Play lub jego odpowiednik - niekoniecznie okulary w zestawie

-2 lub więcej par okularów w zestawie

-Dobre głośniki

-Dobra matryca - aczkolwiek słońce na nią nie będzie świecić

-płynność działania

 

No i to ogólnie raczej wszystko.

 

Bardzo proszę o pomoc bo chciałbym jutro podjechać do sklepu i się zdecydować. Fakt, że według strony neonet w salonie niedaleko mnie są obydwa wyżej wymienione TV, ale wolę najpierw poznać je od strony technicznej, a potem zadecydują wrażenia.

 

Ahaa, Który telewizor ma więcej funkcji multimedialnych LG czy Philips? Chodzi oczywiście o te co podałem.

 

Mile widziane także Wasze propozycje sprawdzonych TV.

Link to post
Share on other sites

Ale on ma chyba aktywne 3D? Jade zobaczyć tego Philipsa bo została ostatnia sztuka w magazynie No ten samsung ma aktywne 3d więc odpada. No i te co podałem są minimalnie lepsze.

 

Dobra, byłem w neonecie i powiem szczerze - totalna porażka. TV podłączone analogowo, jakość obrazu gorsza niż na starym kineskopie i prowizja od rat 1 tys. zł :o