Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witajcie, posiadam kartę dzwiękową Creative Sound Blaster Z oraz słuchawki Sennheiser PC320, do tego zestawu chciałbym kupić przetwornik DAC, czy FiiO E10 Olympus czy może Audiotrak prodigy cube będzie dobrym wyborem?. Niestety jestem zielony w temacie więc proszę o pomoc. Głównie słucham muzyki.

Edytowane przez skame
Link to post
Share on other sites

Pytanie podstawowe czy rzeczywiście jest Ci potrzebny zewnętrzny przetwornik, bo generalnie Sound Blastery Z mają dość przyzwoite przetworniki pokładowe, i kolejne pytanie czy zauważysz jakąś różnicę w jakości dźwięku inwestując w tak tanie przetworniki, bo też musisz zdać sobie sprawę z tego że twoje słuchawki to też nie są jakieś nadzwyczajne konstrukcje.
Czy jesteś zadowolony z obecnego dźwięku, jeżeli nie to co chciałbyś w nim zmienić dokupując dodatkowy przetwornik ?

Edytowane przez randallandhopkirk
Link to post
Share on other sites

Miałem przez pewien czas Asus Xonar DX/XD, dzwięk w nich był przecudowny. Ogólnie dzwięk nie jest czysty, często słyszę szum oraz trzaski. Dziennie słucham około 8h muzyki, przeważnie Rock. Jeżeli przetwornik rzędu 500zł to tani, to ja się chyba wycofam i pozostanę przy tym czym jestem, lub kupię lepsze słuchawki. 

Link to post
Share on other sites

No tak ale 500 PLN to trochę inny pułap cenowy, bo te które podałeś oscylują w okolicach 300 PLN. Im więcej pieniędzy możesz przeznaczyć na przetwornik tym lepiej, tym dłużej też będziesz z niego zadowolony i jest przy okazji szansa na lepszą współpracę z droższymi słuchawkami. Jeżeli masz problemy z zakłóceniami tego typu jak piszesz to zakup zewnętrznego przetwornika jest dobrym pomysłem.

Możesz zwrócić uwagę również na ta konstrukcję, która jest oparta o bardzo przyzwoite elementy : 
http://www.morele.net/audinst-hud-mini-593846/