I3arty 7 Napisano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2013 Witam Szukalem ostatnio po necie i ciezko znalezc cos takiego na forach ze sa zdjecia pod modeling np pistolet z przodu z boku i z wszystkich stron zeby ulatwic modeling nie koniecznie musi byc pistolet moze byc tez cos innego Wiec jezeli macie jakies zdjecia ktore nadawaly by sie do modelingu to wysylajcie je tutaj ;D Cytuj Link to post Share on other sites
OzeeNo 11 Napisano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2013 Nie łatwiej poszukać blueprintów? SGS II 1 Cytuj Link to post Share on other sites
bigipl 22 Napisano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2013 http://www.the-blueprints.com/blueprints-depot/weapons/weapons/desert-eagle-44-magnum-mk7.png 1 Cytuj Link to post Share on other sites
I3arty 7 Napisano 23 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2013 oo nie wiedzialem o takim czyms Dzieki ;D Cytuj Link to post Share on other sites
saddam 505 Napisano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2013 Zależy jaki poziom trudności chcesz sobie wybrać. Najłatwiejsze są blueprint'y. Nie wymagają żadnej interpretacji i są bardzo dosłowne, ale pozbawione detali krzywizn, itp.Jak masz już dobrze opanowaną perspektywę, proporcje i wyobraźnie przestrzenną, to ciekawiej pracuje się na referencjach fotograficznych, którym daleko do idealności. Wtedy praca jest dużo trudniejsze, ale bardziej artystyczna i kształcąca.Daj znać co konkretnie potrzeba. Cytuj Link to post Share on other sites
I3arty 7 Napisano 25 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2013 na blue printach tak jak mowisz malo detali itp ja zazwyczaj biore zdjecie z internetu [prawdziwego pistoletu lub cos] i wtedy modeluje przez to tylko czasami ciezko znalezc zdjecie jakie ja chce np zdjecie z przodu z boku z tylu Znasz moze jakas stronke gdzie maja pelno zdjec ? Cytuj Link to post Share on other sites
saddam 505 Napisano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2013 Jak chcesz konkretnie poćwiczyć, to możesz również wybrać sobie gotowy model, wyrenderować wszelkie rzuty i sprawdzić z jaką dokładnością jesteś w stanie odtworzyć proporcje i detale. Tym sposobem możesz dowolnie stopniować sobie poziom trudności, a nawet modelować z perspektywy. Zależy co konkretnie chcesz poćwiczyć. Masz już opanowaną topologię? W każdym razie lepiej się uczyć metodą pojedynczych kroczków, ale do perfekcji. Jakim stylem modelujesz? Samo low-poly, quad subdivision ze stopniowym utwardzaniem krawędzi?http://www.xmarks.com/topic/3d_reference http://3dreferencesource.com/ PS. Blendera na początek się nie ucz, bo praktycznie nikt go nie wykorzystuje w studiach. Cytuj Link to post Share on other sites
WiGoR 544 Napisano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2013 saddam, głupoty gadasz z tym blenderem. Wiele studiów wykorzystuje blendera ale zagranicznych. Blueprinty są do du*y trafisz jednego na tysiąc dobrego. Ucz się od razu ze zdjęć Cytuj Link to post Share on other sites
saddam 505 Napisano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2013 Sorry, ale blendera nie widziałem nigdzie poza studiem Dassult i to tylko na jednym wydziale. Blendera można spotkać bardzo rzadko i zazwyczaj w studiach niskobudżetowych lub najdroższych, ale w drugim wypadku ten blender jedynie bazuje na blenderze open-source. W przedziale budżetowym 10k€ - 200k€ w studiach najczęściej jest 3ds max i maya. Ewentualnie C4d w tych bardziej nastawionych na motion-graphics.Blendera można się uczyć dla samego siebie. Cytuj Link to post Share on other sites
I3arty 7 Napisano 26 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 ja ogolem to wole 3ds max ladniejszy wiecej funkcji fajnie sie na nim pracuje ja zazwyczaj modeluje z perspektywy i czasami wklejam zdjecie na perspektywe z lewej strony i szkicuje a potem modeluje na perspektywie Cytuj Link to post Share on other sites
I3arty 7 Napisano 9 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2013 Temat do zamkniecia Cytuj Link to post Share on other sites
WiGoR 544 Napisano 9 Września 2013 Udostępnij Napisano 9 Września 2013 saddam, nie zgadzam się z tobą, nie uczysz się tylko dla samego siebie lecz ogarniasz większy zasób wiedzy teoretycznej i praktycznej. Gdy uczyłem się na C4D przez rok czasu bez problemowo ogarniałem wszystkie programy które miałem ręce tylko kwestia tygodnia z narzędziami. Teoria jest jedna a praktyk multum, więc może zacząć nawet modelować w blenderze a skończyć na cinema 4d albo na mayi na bardzo wysokim poziomie, to nie działa na zasadzie a uczyłem się blendera 10 lat i gó**o będę wiedział po przejściu na inny program. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.