Skocz do zawartości

Pomoc w wyborze TV - porównanie kilku modeli.


Recommended Posts

Witajcie

myślę nad kupnem nowego TV w miejsce starego Samsunga, który powędrowałby do pokoju jako drugi TV z podpiętym PC do grania.

 

Teraz jest ciekawa promocja w RTV Euro i myślałem czy będzie to dobry wybór.

 

Chodzi mi o ten model:

http://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/lg-42la660s.bhtml#opis

Na plus jak dla mnie - 3D i Dual Play - 6 par okularów w komplecie, bajery Smart TV, pilot, WiFi, USB itp.

 

Na TV nie znam się praktycznie wcale więc wolę dopytać na forum niż kupować w ciemno słuchając kitu kolesia ze sklepu.

 

Inne modele jakie wpadły mi w oko to:

http://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/lg-42la620s.bhtml#opis

http://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/lg-42lm640s.bhtml#opis

 

Cena to chciałbym się zamknąć w tych 2700-2800.

 

Najmilej widziane propozycje z linkiem no i ceną z RTV Euro z uwagi na bliskość sklepu i raty 0%.

Link to post
Share on other sites

Bierz to LG.

Jesli masz cyfrową telewizję nie odczujesz różnicy.Philips wygra jakością obrazu - nieznacznie , a LG wygra "bajerami" - bardzo znacznie.mam model zeszłoroczny tylko 47" - nie żałuję zakupu mimo że tegoroczne modele są tańsze i mają więcej "bajerów".Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites
Jesli masz cyfrową telewizję nie odczujesz różnicy.Philips wygra jakością obrazu - nieznacznie

No nie wiem czy nie odczuje różnicy, bo w LG występuje clouding i czasami nawet banding.

 

 

A ma ten TV cos w stylu Dual Play jak u LG?

Tak

 

 

No i tylko 2 pary okularów w zestawie przy 4 + 2 LG

A co to za problem dokupić okulary? Majątek one nie kosztują jedną parę za 5 zł dostaniesz w kinie. 

Edytowane przez simondd
Link to post
Share on other sites

No nie wiem czy nie odczuje różnicy, bo w LG występuje clouding i czasami nawet banding.

 

A w jakim TV LCD(również LED bo to tylko podświetlenie) nie występuje clouding i banding ?