Skocz do zawartości

Komputer+monitor [4500 zł]


Recommended Posts

Witam, zakładałem już podobny temat, ale było to trochę czasu temu, a chcę być już wszystkiego pewien, ponieważ na dniach będę zamawiał.

Spoiler 

Edytowane przez Smoqu
Link to post
Share on other sites

Cześć złożyłem dla ciebie coś takiego:

 

http://www.morele.net/inventory/info/IIMhAc/

 

Suma: 4526,14 zł

 

Od twojego zestawu różni się:

 

- Monitorem

- Chłodzeniem

-Obudową

-Dyskiem

 

Bardzo dobry zestaw złożyłeś tylko wymień dysk na WD bo Seagate są awaryjne a reszta jest bardzo dobrze dobrana jak coś daje ci mój zestaw który jest o 200 zł tańszy od twojego a takiej samej wydajności.

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Dzięki wielkie, mógłbyś mi podać jakieś uzasadnienia dlaczego właśnie te części a nie inne ? Nie znam się na tym, a chciałbym wiedzieć z czym mam do czynienia. :) Ta "moja" obudowa fabrycznie ma z tego co się orientuje 3 wentylatory, a więc to chyba ciut lepiej(?) ? 

Link to post
Share on other sites

Monitor z tego zestawu leży i płacze :(   do gier monitor polecam od 23 cali i z półki cenowej 700-850zł.Nie polecam monitorów z tak niskiej półki cenowej do takiej karty graficznej,gdzieś miałem zapisane na skrzynce e-mailowej piecyk za 3600zł postaram ci się go wygrzebać i tutaj napisać,a potem można jakiś monitorek fajny skombinować za 800-900zł.

Link to post
Share on other sites

Składałem zestaw dla kolegi,tylko to było trochę czasu temu (wtedy miałem laptopa)  i postaram się go zmodernizować.A monitor to polecam chociażby za 650zł jakiś polecany,bo naprawdę warto dopłacić i nie płakać potem nad jakością obrazu ;D

Link to post
Share on other sites
cpu - i5 3570k - 909zł

cooler - silentiumPC fortis he1225 - 120zł

mobo - MSI Z77A-G43 - 335zł

zasilacz - SilentiumPc Deus M1 550W - 222zł

hdd - Western Digital Caviar Black - 297zł

nagrywarka -  Asus DRW-24B5ST - 66zł

gpu - gigabyte gtx770 - 1589zł