Skocz do zawartości

[MULTI] Wiedźmin 3: Dziki Gon


  

225 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      63
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
      6
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
      0
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      3
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

 

 

futra są najmniej atrakcyjne z wszystkich technologii nvidii ze względu na wysokie zapotrzebowanie na moc

Czy ja wiem? W Far Cry 4 tego nie odczuwałem. Wiadomo, że tam stada wilków nie było (najwyżej ze 4), ale nie widziałem żadnych spadków klatek, a miałem takowe czasami, np. jadąc samochodem.  

Link to post
Share on other sites

@up

Jeżeli masz kartę graficzną z segmentu enthusiast grade (GTX 970/980) to tego nie odczujesz, jeżeli mowa o słabszym sprzęcie (karta pokroju GTX 760) to różnica w liczbie klatek na sekundę jest już zauważalna i dość odczuwalna. 

Edytowane przez Antiax
Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o FC4 to nie ma do czego się przyczepić. Moja 660 w Ultra bez aa jest w stanie to pociągnąć może nie w stałych 60kl/s ale w płynności ponadkonsolowej również przy futerkach (no chyba , że zbiegnie się wataha). 

Link to post
Share on other sites

 

 

Moja 660 w Ultra bez aa jest w stanie to pociągnąć może nie w stałych 60kl/s ale w płynności ponadkonsolowej

Stałych 60 klatek to ja na GTX 970 nie miałem z SMAA. Czasami klatki spadały jak się jechało samochodem, a było takie specyficzne miejsce, że płynność spadała nawet do 30fps... ale to pewnie przez V-Sync. Nie wiem jak w późniejszych aktualizacjach, ale u mnie na wersji gry 1.4 jakoś perfekcyjnie też nie było.  

Link to post
Share on other sites
Przez taki stan rzeczy mocne karty na PC nie są wykorzystywane w pełni, a przecież mogłyby wykrzesać z siebie znacznie wiecej, dając tym samym lepsze efekty graficzne.

 

 

Dokładnie. Moim zdaniem w jakieś aktualizacji, jak wyjdą karty o 1-3 generacje wyżej niż obecnie dodadzą paczkę ,,ficzerów". Jak wiadomo zżerają one dużo mocy. Redzi zrobią to pod publikę (,,żeby lud nie skomlał").

Link to post
Share on other sites

@R-Koniu

Far Cry 4 to akurat świetnie zoptymalizowana gra, w której futerko nie jest tak zasobożerne (około 10% różnicy w liczbie klatek na sekundę). 

 

@Kac2per1

Po premierze pewnie pojawi się edycja rozszerzona na wszystkie platformy, co wyklucza dodanie czegoś ekskluzywnego tylko dla PC ze względu na ten sam build.

Poza tym będą zajęci Cyberpunkiem. 

Edytowane przez Antiax
Link to post
Share on other sites

 

 

Jako były maniak podzespołów PC, a teraźniejszy konsolowiec i użytkownik PS4, mam żal do Redów, że mimo wszystko nie podpisali umowy z producentami konsol na roczny kontrakt, na czasowa wyłączność (6-12 mscy) na PS4 i Xbox One. Być może wtedy wersja PC, mimo że ukazałaby się z rocznym opóźnieniem, to mimo wszystko, wyszłaby w pełnej krasie szaty graficznej, taka jaką miała być od samego początku z wersji Pre-alpha.

 

Co z bzdury! Jak mieli zaawansowany build na pc to powinni to kontynuować a po roku wydać na konsole. Ba, to się nawet sprawdziło w wersji na x360!  

Link to post
Share on other sites

 

 

build gry na konsole i PC jest ten sam, a nie powinnien taki stan rzeczy mieć miejsca, jako że PR Redów opierał się na PC (...) Nagle po prezentacji gry na konferencji Xbox One to stanowisko diametralnie uległo zmianie. 
 

 

czyli micro$oft nawet nie tyle wrócił do, co nie zaprzestał praktyk, liczyłem trochę, że może jednak nasze studio nie sprzeda się jak wyzimska przechodka, ale mamy dowód wprost, że są takimi samymi zakłamanymi qutasami jak reszta

 

przy takim stanie rzeczy ta gra faktycznie ma spore szanse na zaszczytne miano skisłej klapy klasy GTA IV czy Red Dead Redemption, wspaniały początek końca CDProjekt RED

 

PS chyba w ogóle zrezygnuję z tego typu produkcji, wiedźmin, nie wiedźmin, jak mawiał Zoltan na pohybel... kupię sobie raz na jakiś czas grę od inXile (czy obsidian, jeśli nie zmaszczą), która jest robiona na pecety i tylko na pecety w dodatku żaden chooj od korporacyjnego marketingu czy sprzedaży nie ma na nią wpływu

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Chyba przejdę na system:

 

1. Producent/deweloper/wydawca traktuje mnie poważnie, niezależnie od platformy - kupuję oryginał. (jak zwykle do tej pory)

 

2. Producent/deweloper/wydawca traktuje mnie niepoważnie, niezależnie od platformy - nie kupuję oryginału a zamiennik. 

 

Większość gier wydana w tym roku jest bardzo niedopracowana na starcie. A czekanie dniami/tygodniami na łatki mnie już nie bawi.  

Edytowane przez MiK86
Link to post
Share on other sites

Dlatego producenci powinni na nowo wypuszczać wersje demo, a nie musimy aktualnie pobrać pirata z torrentów by sprawdzić czy gra warta jest naszych pieniędzy i jak chodzi na naszym komputerze.

 

Możecie mnie za to banować do woli. Ja taką politykę stosuje od dawna i jakoś nie mam dużo gier ale za to kupuje te które dla mnie warte są zakupu.

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

@verul 

Gdyby gra była projektowana tylko z myślą o PC to wystarczyłby sprzęt pokroju GTX 970/GTX 980, ale że tak nie jest to sytuacja jest beznadziejna.

Można znaleźć przecież wywiad, w którym jeden z pracowników CDPR mówi, że gra na E3 2013 działała na GTX Titan, który jest gorszy od GTX'a 970/980. 

Po prostu wtedy gra była pisana na PC, a nie na nowe konsole. Redzi chcieli w pewnym momencie chcieli zrobić port tego, co udało im się zrobić na PC, na konsole, ale okazało się, że gra ma w ogóle problem z działaniem (o tym również mowa jest w wywiadach), dlatego przystąpiono do procesu "optymalizacji", skupiono się na wersjach konsolowych i teraz widzimy tego efekty. 

 

Tak dla przypomnienia, jak gra wyglądała na E3 2013.

Gdzie się podziało to oświetlenie, gdzie te efekty cząsteczkowe, gdzie ta roślinność w nowej, gorszej wersji.

 

 

http://images.eurogamer.net/2013/articles//a/1/5/9/0/5/8/6/1371178393_some_creatures_will_be_more_prone_to_inflammation_than_others_the_igni_singn_works_perfectly_on_the_fiend.jpg.jpghttp://images.eurogamer.net/2013/articles//a/1/5/9/0/5/8/6/1371178394_each_village_in_skellige_varies_in_population_and_architecture_offering_a_new_experience.jpg.jpghttp://images.eurogamer.net/2013/articles//a/1/5/9/0/5/8/6/1371178375_riding_horseback_geralt_can_admire_the_beautiful_vistas_of_the_morning_sun_shining_down_on_the_island_of_ard_skellig.jpg.jpg

 

Edytowane przez Antiax
Link to post
Share on other sites

 

 

 Ciekawe jaki sprzet by trzeba bylo miec do tych wszystkich bajerow z ktorych zrezygnowali skoro nawet bez nich jest ciezko.

 

myślę, że GTX 770 by wystarczył, wszystko kwestia optymalizacji, której najwyraźniej nie będzie, bo dostaniemy zjebany port z konsoli, a nie grę na PC

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Przeciez to sie kupy nie trzyma. Skoro wtedy gra byla niemal gotowa i napisana na PC to bez sensu bylo to zmieniac na PC skoro mozna bylo zmieniony silnik zastosowac tylko dla konsol, a dla PC zostawic stary.

Poza tym titan to jednak od 970 jest wydajniejszy.


W ramach protestu mozna jedynie gry albo nie kupowac, albo nie kupowac na premierze i dodatkowo (to najwazniejsze) nie kupowac konsol i gier na nie.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

 

Tak dla przypomnienia, jak gra wyglądała na E3 2013.

Gdzie się podziało to oświetlenie, gdzie te efekty cząsteczkowe, gdzie ta roślinność w nowej, gorszej wersji.

I tutaj gra wyglądała o niebo lepiej niż obecnie a podobno był to stary build gry. Ehh ta roślinność, oświetlenie gdzie to się wszystko podziało, zamiast tego mamy cukierkową grafikę z kiepską roślinnością która powoduje odruch wymiotny.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Ciekawe jak teraz wygląda ekwipunek który miał być połączeniem tego W1 i W2 a pewnie będzie taki jak w W2 czyli typowo konsolowy. Na początku w ogóle było mówione że  będą dwie odrębne wersje ekwipunku na PC typowo pecetowy czyli siatka a na konsoli wiadomo ale pytanie ile z tych obietnic które były składane na początku jest jeszcze aktualne... Ehh Redzi  mocno się na nich zawiodłem, myślałem że to jedna z nielicznych firm której można ufać a tymczasem dali się przekupić. 

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Dla mnie upadli gdy wdali się w konszakty z NV, mieli dobry silnik i wiele możliwości, teraz implementując technologie NV o ile można te przeżytki tak nazwać, są zmuszeni z nich zrezygnować bo nie jest to efektywne. był Havok to trzeba było zostawić, o np. TressFX można było wstawić zamiast tego fur, byłby mniejszy narzut na sprzęt a efekt byłby taki sam ... wykorzystanie chociażby Mantle też dałoby spore korzyści.

Link to post
Share on other sites

Pozostaje jednak nadzieja na : "Gdzie producent nie chce/nie może, tam modder sam siebie pośle." :P

Problem w tym , że jeden modder jakoś dużo i na pewno szybko  nie zmieni a ekipa dobrych grafików z gamedev'u , która by to zrobiła bez wynagrodzenia raczej się nie znajdzie.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...