Skocz do zawartości

[MULTI] Wiedźmin 3: Dziki Gon


  

225 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      63
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
      6
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
      0
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      3
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

Jak Wam w praktyce działa to wyrównywanie poziomu przeciwników? Włączyłem i ubicie anchespora czy południcy zajmuje dobre 20 minut... Mam nawet przewagę 3-5 poziomów, a obrażenia od miecza z olejem to 20-30 PŻ.

 

Trochę mi KiW Assassynem podchodzi...

 

 

Własna posiadłość, kupowanie obrazów :) No i 20k poszło w nieruchomości :)

 

 

Link to post
Share on other sites

A zadanie zaczyna się bodajże przy Karczmie Siedem Kotów :)

 

heh KiW mimo zainstalowania poczeka, dopiero wróciłem z Umą ze skellige :D, wkurza mnie nowy interfejs - o ile przy miksturach, petardach fajnie to wygląda, to przy zbrojach etc idzie oczopląsu dostać - zwłaszcza z mod 9000 :)

Rozwiązanie na zaklinanie jest teleportacja do wcześniejszych krain, a ja brałem pod uwagę że w nowej krainie będę mieć też od tego NPC i nie trzeba będzie cofać się do poprzedniej mapy, zresztą zapomniałem o tej opcji:P

Jeszcze muszę wykupić 3 poziom zaklinania 15k, do tego dochodzą ceny za winiarnie, trzeba będzie farmić :(

 

Powiem tak, spotkałem już trochu nowych przeciwników, gram z załączoną opcją podniesienia poziomów do mojego, nie którzy mają nawet wyższy o 1-2lvl niż ja, gram na przed ostatnim poziomie, na nowym przeciwniku zadałem ponad 12k krytyk i padł na strzała.

Występują tez bugi gdzie przeciwnik zamiast mieć ten 41-43poziom, ma raptem 1lvl.

Edytowane przez Daniel82
Link to post
Share on other sites
Powiem tak, spotkałem już trochu nowych przeciwników, gram z załączoną opcją podniesienia poziomów do mojego, nie którzy mają nawet wyższy o 1-2lvl niż ja, gram na przed ostatnim poziomie, na nowym przeciwniku zadałem ponad 12k krytyk i padł na strzała. Występują tez bugi gdzie przeciwnik zamiast mieć ten 41-43poziom, ma raptem 1lvl.

 

Ta opcja działa tylko na przeciwników z niższym levelem od naszego czy automatycznie również zaniża level przeciwnikom z "czaszką" żeby byli mniej więcej na naszym poziomie? Pytam bo nie próbowałem jeszcze z nią grać :P

 

 

Ja chyba zacznę samo kiw na NG+ bo faktycznie zbyt łatwe

 

Jest łatwiej i to bardzo w porównaniu do SzK, jestem po trzecim bossie i żaden nie stanowił najmniejszego wyzwania. Nawet bruxa co do której miałem spore nadzieje padła w parę minut i to na najwyższym poziomie trudności bez zaglądania w bestiariusz. Pewnie ta różnica w poziomach postaci i questa robi swoje. Gdyby zrobili tak jak było mówione czyli wymagany minimum 40lvl do rozpoczęcia KiW byłoby ok bo prawie każdy po skończeniu SzK dobił w te okolice a tu wzięli i dali taki sam poziom jak przy SzK xD Przez co automatycznie questy główne robią się szare i ma się wrażenie jakby się grało na poziomie normalnym albo niżej.

Link to post
Share on other sites

Łatwe nie łatwe warto grać. Przejde KiW i potem będę grał ng+. Grafika na ultra i na 980 Ti 60 fps maks. Bez Nhw. To aż tak po wgraniu sterów obniżyła się wydajność 980 Ti? Porażka. Remontuje winnice ciekawe jak to wyjdzie. Graficznie mega jasno zielono kolorowo. Po wgraniu pacza musiałem ponownie wgrać Dlc bo się wyłączyly. Razem pobrałem 15 GB z goga . Też miałem instalowac od nowa Wiesia ale wywaliłem mody pobralem dlc i paczki językowe oraz z kompilowalem grę zajęło 2 godz ale bez problemu grałem wczoraj

 

wysłane z G-e 2

 

 

Link to post
Share on other sites

 

Jest łatwiej i to bardzo w porównaniu do SzK, jestem po trzecim bossie i żaden nie stanowił najmniejszego wyzwania. 

No ja gram geraltem na 38 poziomie i klepie wszystko bez używania mikstur nawet :D To skalowanie przeciwników miałem nadzieje że podbije lewele do mojego albo wyżej, żeby np wracając do velen nie spotykać utopców na 6 poziomie, ale się przeliczyłem, póki co nie wiem jak ta opcja działa w rzeczywistości, chyba jednak metodą będzie zacząć NG+ bo wówczas poziom trudności się zwiększy znacznie 

Link to post
Share on other sites

Co do poziomu potworów powiem wam że przedłużony młynek oraz tarcza queen i kręcenie się wkolo potwora załatwia sprawę. Boruxa na początku myślałem że będzie gorzej a jednak łatwo poszło. Dużo krwi w tym dodatku ;-) mojej żonie Spodobał się utwór z menu KiW i go sobie nuci od wczoraj ;-)wysłane z G-e 2

Sorki wproawdzilem w błąd wyżej , ja już gram na Ng + . :-Pwysłane z G-e 2

Link to post
Share on other sites

A swoją drogą nie podoba mi się w ogóle ten borderlandsowy system że przeciwnicy mają poziomy i tak dalej, wolę klasyczne RPGowe zasady z jedynki, podobne do tych ze starych RPG, każdy wróg ma określoną moc, przykład baldura: jakieś gobliny i szkielety można było sobie bić nisko levelowym party bez problemu ale jak trafiłeś za wcześnie na jakiegoś wampira albo o zgrozo licza to był klops i nie dało się przeskoczyć, trzeba było się levelować i rozwijać żeby go kiedyś usiekać, pamiętne podziemia obserwatorów albo ilithidów gdzie po prostu włosy z głowy rwałem, jedyna metoda tarcza baldurana i jazda, w W3 nawet najpotężniejszy potwór w założeniu jak np leszy, jeśli ma niski lewel to nawet miecza nie trzeba wyciągać bo 2x igni i leży. Brakuje mi tego poczucia które towarzyszyło starym grom RPG, że są miejsca gdzie lepiej jeszcze nie iść bo zbyt hardkorowo tam jest i trzeba ciułać hajs na ekwipunek i każdy punkt EXPa wyciskać z gry żeby się przygotować

Edytowane przez jarnuszkiewiczm
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

 

 

wysłane z G-e 2

 

Wyłącz ten podpis proszę.

 

 

Dodatek genialny. Scena ze złotą rybką... <3 


 

 

Pewnie ta różnica w poziomach postaci i questa robi swoje.

 

Dokładnie. Ja też po SzK miałem 39 poziom i początek był zdecydowanie zbyt łatwy. Później robi się ciekawiej ;) 

Link to post
Share on other sites

Nie chce nikogo smucić ale... Ja wlasnie gram całą gre na NG+. Co prawda, dopiero robię questy w Novigradzie, ale nie zauważyłem żeby było jakkolwiek trudniej. Baa nawet łatwiej, bo na początku mamy stary sprzęt, receptury alchemiczne, kasę itp...


Gram na "Krew pot i łzy" z włączonym skalowaniem. Bardziej przypomina to tryb opowieści... Jak chcę się pomęczyć to muszę iść na Leszego 60lvl mając 48..

Link to post
Share on other sites

Gram dopiero kilka godzin a już spotkałem tyle nawiązań do sagi, opowiadań oraz W1 że można się wzruszyć. Największe wrażenie wywarło na mnie dzisiaj spotkanie z pewnym "poborcą podatków". :cry:  Przeczytać o nim to jedno a zobaczyć to zupełnie co innego. Zrobiło to na mnie chyba większe wrażenie niż spotkanie Shani po latach.  

 

Samo Toussaint jest fantastyczne, niektóre miejscówki strasznie przypominają mi czwarty akt z W1 ;) Zobaczymy jak to się dalej potoczy ale póki co zapowiada się mega, staram się nie lecieć z fabułą do przodu tylko ciągnąć to jak najdłużej się da bo to w końcu ostatnia podróż naszego białowłosego...

 

Rozbudowa winnicy w cale nie jest taka droga jak to było mówione, nie wiem czy poszło na wszystko z 12k może mniej. 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Czym robicie tak ładne screeny? Wątek główny bardzo krótki po balu u Oriany udajesz się do domu Dun Tynna i tyle. Jak nie masz misji pobocznych ukończonych to nie ma co robić tej misji bo potem straci się możliwość ich dokończenia

PS : moja żona zaczęła grać, bardzo podobają się jej krajobrazy w tym dodatku. I powiem wam że nawet nieźle jej idzie machanie mieczem :-P

Link to post
Share on other sites

@up ja pstrykam msi afterburner.

 

Pojawiły się dwa ciekawe mody. Jeden poprawia jeszcze bardziej roślinność, zieleniny jest dużo więcej ogólnie. Drugi modzi trochę oświetlenie - kolory, jest mniej zielonego i niebo nie jest już aż tak jaskrawe aczkolwiek do Super Turbo daleko jeszcze ;)

 

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/1545/?tab=3&navtag=http%3A%2F%2Fwww.nexusmods.com%2Fwitcher3%2Fajax%2Fmodimages%2F%3Fuser%3D0%26id%3D1545%26gid%3D952

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/1559/?tab=3&navtag=http%3A%2F%2Fwww.nexusmods.com%2Fwitcher3%2Fajax%2Fmodimages%2F%3Fuser%3D0%26id%3D1559%26gid%3D952

 

witcher3_2016_06_02_04ga27.png

 

http://i.cubeupload.com/eM13XY.png

Link to post
Share on other sites

Zauważyłem pozytywną zmianę w zużyciu procesora, w miastach gdzie wcześniej cep był mocno dojeżdżany teraz zużycie spadło nawet o 20% względem poprzedniej wersji. Natomiast drugie co zauważyłem to troche mocniej obciążona grafika, na tych samych detalach co grałem np na bagnach jak rypnę gwiazdę tańczącą i doprawię igni to potrafi przylagować konkretnie  :D Aha i wydaje mi się, że ogólnie tekstury podłoża i skał oraz efekty oświetlenia się poprawiły po łacie 1.21, ale może to autosugestia, niemniej ładniej się wydaje, co prawda changelog nic nie wspomina o optymalizacji ani o ulepszonych teksturach no ale ewidentnie, pierwszy raz widzę w novigradzie sztywne 60 klatek i zużycie cepa na poziomie 60-70% 

Edytowane przez jarnuszkiewiczm
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...