Skocz do zawartości

[MULTI] Wiedźmin 3: Dziki Gon


  

225 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      63
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
      6
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
      0
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      3
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

Jak wam się ogólnie podoba rozwój postaci? Dla mnie trochę nieprzemyślane bo umiejętności jest sporo a używać możemy zaledwie 12 aktywnych, powinno być tego więcej tym bardziej że mutageny łączą się z umiejętnościami w tym samym kolorze co mutagen. Jeśli chcemy zrobić jakąś hybrydę to użyjemy zaledwie 3 umiejętności z całej puli w drzewku, powinno być imo 2x więcej tych aktywnych umiejętności w każdej ćwiartce. 

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

 

 

powinno być imo 2x więcej tych aktywnych umiejętności w każdej ćwiartce
Zgadzam się. Jak trochę pograłem to doszedłem do tego samego wniosku.

Może mieli w zamyśle żonglowanie "buildami", różnymi na dane okazje. Czy to szybki atak, silny atak, a może z nastawieniem na kuszę i znaki... Nie wiem jak to by się sprawdziło w praktyce, takie podmienianie, ale i tak jakby trochę tam ciasno.  

Link to post
Share on other sites

Ludzie na dniach ma kolejna łata wyjść do W3.

Tak z ciekawości.

Co byście zmienili w grze?

 

Ja bym zmienił pare rzeczy:

*Mury poprawił by wyglądały jak w grach najnowszych oraz trawę (wypukłe cegły itp, a trawa to woła o pomste do nieba)

*Cała alchemie (kogoś *****ało względem tworzenia olejów, petard i eliksirów czy odwarów. Raz zrobisz i wystarczy)

*Ekwipunek (mało przemyślany jest. By przedmioty do użytku były w tej samej zakładce co papiery do czytania)

*Drzewko umiejętności (zbyt mało pól do wykorzystania umiejętności jest przez co spora część jest zbędna)

*Sloty na przedmioty pod ręką (miejsce na 2 eliksiry to trochę za mało, 3 sloty na eliksiry i petardy byłoby wporządku)

To tyle ode mnie

Sid nie tyle co ciasno, co w czasie walki nie da się ich zmieniać.

 

Edytowane przez darkatraz
Link to post
Share on other sites

Nie wiem też, czy z ilością punktów umiejętności będzie wystarczająco do wylewelowania sobie dwóch "ścieżek" rozwoju i zmieniania...

 

Alchemia ("raz i wystarczy") jest przyjazna każualom, biorąc pod uwagę, że nigdy nie brakuje zbieractwa i tworzenia nowego dziadostwa, jest to dość praktyczne i ogólnie ok, choć faktycznie mogę zrozumieć ludzi mających z tym problem (wyższe poziomy trudności mogłyby to mieć)
Ekwipunek, czy drzewka/sloty ewidentnie były robione z myślą o padzie. Mamy tu kolejny "syndrom skyrima", gdzie wszystkie menu lepiej działają na konsoli niż myszy i klawiaturze bo też pod pady/konsole były tworzone np. dpad dwa miecze, dwa eliksiry, na styk. (ja gram na zmianę i w sumie nie narzekam)

 

1.03 jakby trochę poprawił, bo wcześniej grałem bez niego. Dla mnie powinna wyjść kolejna łata z optymalizacją (nvidia ponoć szykuje fix dla keplerów, więc jest nadzieja) i faktycznie najbardziej brak mi większego drzewka umiejętności.

 

A grafika, nawet po "downgrade" jest wg. mnie ładna. Niektóre miejsca może faktycznie wyglądają nie tak jak powinny, ale i tak biegam po wszystkich zakamarkach i się cieszę że jest ładnie. 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

No ja gram na Marszu Śmierciu i jest to irytujące troche z tą alchemią :/ Tak samo brak regeneracji hp po medytacji. Jeżeli wale 6-7h medytacji i po tym mam tyle samo hp. Powinno to być jakoś zmienione, że 20% hp tylko się zregeneruje ale tylko jeżeli korzysta się z umiejętności pasywnej, że hp się regeneruje.

Ja mówię. Czepiam się tylko murów bo REDzi sami oznajmiali, że to błąd i naprawili to, a wyszło jak widać.

Edytowane przez darkatraz
Link to post
Share on other sites

 

 

Ludzie na dniach ma kolejna łata wyjść do W3. Tak z ciekawości. Co byście zmienili w grze? Ja bym zmienił pare rzeczy: *Mury poprawił by wyglądały jak w grach najnowszych oraz trawę (wypukłe cegły itp, a trawa to woła o pomste do nieba) *Cała alchemie (kogoś *****ało względem tworzenia olejów, petard i eliksirów czy odwarów. Raz zrobisz i wystarczy) *Ekwipunek (mało przemyślany jest. By przedmioty do użytku były w tej samej zakładce co papiery do czytania) *Drzewko umiejętności (zbyt mało pól do wykorzystania umiejętności jest przez co spora część jest zbędna) *Sloty na przedmioty pod ręką (miejsce na 2 eliksiry to trochę za mało, 3 sloty na eliksiry i petardy byłoby wporządku) To tyle ode mnie Sid nie tyle co ciasno, co w czasie walki nie da się ich zmieniać.
 

 

Z alchemią tłumaczyli to tym, że zbieranie składników i wytwarzanie co chwile nowych olejów/mikstur/petard było czasochłonne i często zniechęcało graczy to korzystania z nich (podpinam się pod tym - w W2 robiłem tylko 3 mikstury). Mogli by dodać opcję dla wymagających, że mikstur, oleje i petardy nie odnawiają się automatycznie (ale jako opcja)

 

Umiejętności imo ok. Dzięki temu nie robimy hybrydy która jest we wszystkim dobra tylko musimy zdecydować o naszym stylu gry.

 

 

1. Ja bym zwiększył ilość petard/mikstur w paczce bo 2/3 to może się okazać czasami mało.

2. Po drugie walka z łucznikami / kusznikami - często jesteśmy w ich zasięgu a Wiesiek nie przyjmuje postawy bojowej, przez co niemożliwe jest odbijanie strzał.

3. Drobne błędy - mi np często zawiesza się kowal we wsi Konary - nie można z nim wejść w interakcję

Link to post
Share on other sites

Brakuje mi tego drzewka z Wiedźmina 2, tam faktycznie odblokowywane były umiejętności czyli tak jak w życiu "czego się nauczymy będzie nasze" a tu jakieś wybory i ograniczona ilość slotów, z tym to pojechali po bandzie. Mam nadzieję że naprawią to w jakimś patchu, no i w końcu niech zrobią tak jak było z eliksirami np. w Wiedźminie 2. Bo to też traci tą swoją "wiedźminowatość"

Link to post
Share on other sites
Jedyna prawdziwa alchemia to była w W1. Bazą alko i odpowiednie zioła

+ Własne modyfikacje ;)

 

Widać że odbiegli od pierwowzoru, taki trochę wiedźmin dla gimbazy.

Edytowane przez Ragnar Lothbrok
Link to post
Share on other sites

Szkoda, że tak bardzo poszli po łepkach. Nie ma nawet funkcji, że jak w medytacji się wypije to eliksiry są mocniejsze i działają dłużej :(

Powiem tak. System walki bym zostawił ale alchemie dał z W1 + zostawił te ulepszanie, a drzewko postaci dał na wzór tego z W2.Bo crafting przedmiotów, pancerzy i mieczy jest bardzo fajny.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...