Skocz do zawartości

[MULTI] Wiedźmin 3: Dziki Gon


  

225 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      63
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
      6
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
      0
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      3
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

 

 

Dzięki przeciekowi, dowiedzieliśmy się co i dlaczego wycięto z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Okazuje się, że Redzi mieli przeliczyć się jeśli chodzi o moc konsol i z ich powodu zmniejszono ogólną jakość grafiki na wszystkich platformach.

 

 

 

Według niepotwierdzonych informacji, CDPR przeliczyło się jeśli chodzi o moc konsol i właśnie z tego względu pierwsze materiały z gry wyglądają dużo lepiej niż finalna wersja. Studio miało pracować nad Wiedźminem 3 w czasach, gdy znało tylko szczątkową specyfikację PS4 i XONE. Gdy sprzęt pojawił się już na rynku, polskie studio musiało zmienić swoje plany, przycinając niektóre elementy dostępne w grze.

Na liście rzeczy znalazły się m.in.:

  • zmniejszenie szczegółowości i odległości rysowania horyzontu,
  • usuniecie przezroczystości zależnej od objętości,
  • zmiany w okluzja otoczenia i gęstości liści/liczby drzew,
  • usuniecie zaawansowanej symulacji wody,
  • gorsza teselacja podłoża i budynków,
  • zmiany dotyczące odbić w wodzie w czasie rzeczywistym, usunięcie animacji pozostawiania kropli krwi w wodzie.

Według danych, CD Projekt RED nie miał dostatecznej siły roboczej oraz środków, by tworzyć grę na każdą z platform z osobna. Tylko w taki sposób edycja pecetowa mogłaby w zdecydowany sposób górować nad konsolowymi. Raport wskazuje też, że tylko komputery miały odpowiednią ilość mocy, by zrealizować początkową wizję twórców. Wszystkie materiały z 2013 roku udostępnione przez CDPR pochodziły z bardzo wydajnych pecetów.

 

 

 
kąsole  :x
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

No właśnie ... Przez konsole pecetowcy muszą cierpieć.
 
 
 

„Mamy zamiar pokazać Wam jutro coś naprawdę niesamowitego.”

 
Marcin Momot
 
Jutro odbędzie się prezentacja dotycząca tego co wstawił lamparcicho.

Edytowane przez Kac2per1
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
kąsole 

 

No właśnie ... Przez konsole pecetowcy muszą cierpieć.

 

to nie są oficjalne słowa CDP...

 

Dziwne,  że jakimś cudem gra taka jak Infamous SS wygląda na ps4 bajecznie przy  otwartym świecie i działa płynniej niż wiesiek na ps4 przy 3x lepszej grafice jak nie lepiej

 

po prostu ściemę walą  - pokazywali rendery lub specjalnie przygotowane sceny by narobić smaka a zrobili kupę która będzie śmierdzieć i to długo

 

gra w PPE (konsolowy portal) dostała za grafę 6/10 więc coś jest na rzeczy bo wygląda słabo co jest winą deweloperów

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Odpowiedź jest prosta oni już za czasów W2 powinni skorzystać z gotowego, sprawdzonego rozwiązania a nie na siłę robić swojego twora zwanego RED Engine z którym cały czas walczą. Który zresztą jest stworzony na bazie Aurory. Lepiej by wyszli na tym inwestując w jakiegoś cry engine czy ue4. ;)

 

Unboxing EK na PS4

 

PS4 vs PC-Demo

 

Różnica pomiędzy tym co było na tym Demo a stanem obecnym jest kolosalna.

Link to post
Share on other sites

Obejrzałem gameplaye z PS4 to wygląda źle a w niektórych miejscach tragicznie. To jest poziom PS3.

Podejrzewam, że zagranicznym portalom po prostu posmarowali za oceny a w Polsce i tak ludzie kupią więc polskie recki nieważne :D

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Obecnie te postacie wyglądają jak z plastiku xD

 

Według niepotwierdzonych informacji, CDPR przeliczyło się jeśli chodzi o moc konsol i właśnie z tego względu pierwsze materiały z gry wyglądają dużo lepiej niż finalna wersja. Studio miało pracować nad Wiedźminem 3 w czasach, gdy znało tylko szczątkową specyfikację PS4 i XONE. Gdy sprzęt pojawił się już na rynku, polskie studio musiało zmienić swoje plany, przycinając niektóre elementy dostępne w grze.

Na liście rzeczy znalazły się m.in.:
zmniejszenie szczegółowości i odległości rysowania horyzontu,
usuniecie przezroczystości zależnej od objętości,
zmiany w okluzja otoczenia i gęstości liści/liczby drzew,
usuniecie zaawansowanej symulacji wody,
gorsza teselacja podłoża i budynków,
zmiany dotyczące odbić w wodzie w czasie rzeczywistym, usunięcie animacji pozostawiania kropli krwi w wodzie.
Według danych, CD Projekt RED nie miał dostatecznej siły roboczej oraz środków, by tworzyć grę na każdą z platform z osobna. Tylko w taki sposób edycja pecetowa mogłaby w zdecydowany sposób górować nad konsolowymi. Raport wskazuje też, że tylko komputery miały odpowiednią ilość mocy, by zrealizować początkową wizję twórców. Wszystkie materiały z 2013 roku udostępnione przez CDPR pochodziły z bardzo wydajnych pecetów.

Czyli jest szansa że to co wywalili na konsolach pojawi się na PC ;)

Link to post
Share on other sites

Jak sami mówią - gra ma być podobna (wszystko wskazuje na to,że właśnie dopiero na ultra będzie nieco lepsza od edycji konsolowych).

 

Gdzieś przeczytałem,że grafika (na konsolach) zmienia się wraz z ,,wymaganiami" (szczegółowość cząsteczek, zaludnienie itd.) - to prawda (potwierdzone info) ? Jeżeli tak to mamy takie sytuacje,że spadki płynności wyeliminowane ale rozrzut od minimum do wysokie.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
kąsole :x

 

Nie, abym nie lubił tych rosyjskich zabawek, ale ...

 

http://pics.tinypic.pl/i/00664/8t4wt3i8tzcx.jpg

 

 

No właśnie ... Przez konsole pecetowcy muszą cierpieć.

 

 

 

http://pics.tinypic.pl/i/00664/c5hvb79pupsp.jpeg

 

 

Edytowane przez _FEN_
  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

A tutaj coś bardziej odnośnie grafiki z W3 :D  Postprocess.xml: Fullscreen / Window Mode Gamma AllowBloom AllowShafts AllowAntialias AllowBlur AllowDOF AllowCutsceneDOF AllowVignette AllowSharpen Virtual_SSAOSolution AllowMSAA AllowMotionBlur AllowFog AllowChromaticAberration Rendering.xml: Vysnc Hairworks Shadows Terrain Water Quality Grass textures foliage_visibility level_of_detail Shadow distance scaling:

Water tessellation:Grass density:Textures:

Foliage Visibility:

LOD:

Terrain options:

Post-Processing presets in-depth: Rendering presets in-depth: More extras: AllowSharpen=false TextureMipBias=0


Źródło: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=91805 

Edytowane przez rrwwjunior
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Nie widzę nic o efektach cząsteczkowych. :/


Edzia:

Tak sobie przejrzałem te opcje i ja tam nie widzę żadnego downgradu. :)

 

a jeszcze wyniuchałem to:

[Visuals]
Gamma=1
MovieFramerate=30.0
MovieUbersampling=true

he he Uber POWER :P

Edytowane przez _FEN_
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Jak już przy tym jesteśmy to może redzi pomyśleli o PC i może tak jak przy Watch_Dogs jakieś dobre dusze znajdą w plikach gry wyłączone efekty tak że przepaść między konsolami będzie ogromna. Bo jak wiadomo oficjalnie gra musi wyglądać wszędzie tak samo.

Link to post
Share on other sites

Ciężko po takiej jakości komentować ale wg mnie grafika wygląda zwyczajnie kiepsko na pewno nie jest to poziom E3 do tego widać doczytywanie tekstur z bliskiej odległości no i to wszystko takie nienaturalne, przekoloryzowane. Rozumiem, że ludzie mieli dużo różnokolorowych ubrań ale to wszystko jest takie czyste, pastelowe i tandetnie to wygląda. To taka amerykańska słowiańskość.

W 1h 40 min są pokazane opcje graficzne. Wszystko na ultra prócz hairworks.

Edytowane przez Soreik
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...