Skocz do zawartości

[MULTI] Wiedźmin 3: Dziki Gon


  

225 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      63
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
      6
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
      0
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      3
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

Z drugiej strony brak implementacji ulepszaczy od nV to akurat plus. Bo o ile one fajnie wygladaja, to nie podoba mi sie ich wylacznosc stosowania ograniczona kartami nV. Gdyby sie one powszechnie przyjely groziloby to monopolizacja rynku przez nV, a tego by chyba nikt nie chcial.

Link to post
Share on other sites

 

 

Z drugiej strony brak implementacji ulepszaczy od nV to akurat plus. Bo o ile one fajnie wygladaja, to nie podoba mi sie ich wylacznosc stosowania ograniczona kartami nV. Gdyby sie one powszechnie przyjely groziloby to monopolizacja rynku przez nV, a tego by chyba nikt nie chcial.

Przecież te miękkie cienie, HBAO+, futerka itd. działają również na Radeonach... 

Link to post
Share on other sites

Przy tych wymaganiach gra powinna wyglądać tak:

 

 

 

http://static.gamespot.com/uploads/original/1525/15257558/2504400-7932559264-23989.gif

 

05.gif

 

 


Na tych powyższych gifach jedno rzuca się w oczy, grafika jest piękna ale co najważniejsze bardziej naturalna. Nie ma tej cukierkowo-plastikowej otoczki którą widzieliśmy na ostatnim gameplay'u.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

To moze zastanowmy sie co jako gracze PC mozemy zrobic, zeby wymusic na tworcach powrot do tamtej grafiki i jednoczesnie optymalizacje pod PC, a nie konsole? Nawet jesli nie przed premiera (bo pewnie to nierealne) to w jakims patchu czy rozszerzeniu.

Link to post
Share on other sites

W którejś z relacji po tym pokazie dla mediów padło takie coś że Redzi teraz chcą sprzedać grę z podobnym poziomem graficznym na wszystkich trzech platformach a jak już konsolowa wersja się wysprzeda i zarobi tyle ile jest zakładane wtedy w którymś z patchy zostaną odblokowane te wszystkie ficzery które miały być użyte. Jak będzie naprawdę się okaże, w każdym bądź razie jeśli kiedyś wypuszczą edycję rozszerzoną to będzie ona raczej jednakowa dla wszystkich, prędzej bym liczył właśnie na patcha ;) Teraz zostało już tylko 3 miesiące a w zasadzie jeszcze mniej, bo przecież gra odpowiednio wcześnie musi trafić do tłoczni więc już raczej niewiele się  zmieni, raczej będą to kosmetyczne zmiany, a same wymagania zostaną pewnie bez zmian lub ulegną jakiejś drobnej korekcie. Obym się mylił.

Link to post
Share on other sites

No byc moze dlatego te funkcje teraz sa zablokowane. Tylko ze skoro gra bez tych funkcji ma takie wymagania... Czy to ze pisali bardziej pod konsole ma az takie znaczenie? Przeciez next geny architektura przypominaja juz bardzo PC, a ich podzespoly odstaja daleko jesli chodzi o mozliwosci obliczeniowe od komputerow.

No chyba ze na konsolach zastosuja triki ze 30fps ma byc utrzymane za wszelka cene i detale beda sie zmieniac w sposob dynamiczny. Czyli zamiast spadkow fps gra bedzie stpniowo ucinac detale.

Link to post
Share on other sites

Dynamicznie zmieniać detali to nie. Po prostu przy bardziej przesyconych scenach mogą zostać użyte mniejsze tekstury, modele na niższych subdivach, światła o ograniczonej ilości odbić czy cieni itd. Szczególnie widoczne jest to planach stanowiących tło.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

 

 

To moze zastanowmy sie co jako gracze PC mozemy zrobic, zeby wymusic na tworcach

 

założyć profil na szajsbooku pod tytułem - nie kupuję wiedźmina w takim wydaniu, cieszcie się sprzedażą na same konsole - zrobić krótkie i treściwe zestawienie zmian na minus i zbierać podpisy 

Link to post
Share on other sites

Kurczaki, nie mam profilu na FB :P Choc dla tej sprawy moglbym sobie zalozyc zeby podpisac ^^


Z ciekawosci odpalilem W2 z uberem. W 2 akcie mialem ok 25 - 30fps ze spadkami podczas walki do ok 18. Bez ubera 40 - 50 ze spadkami do 35. W obu przypadkach jakosc powyzej ultra, bo ultra daje domyslnie szczegolowosc detali w oddali na normalne, a ja mialem wysokie (max). No i ultra daje ubera, a ja raz gralem z, a raz bez. Roznicy w grafice nie zauwazylem jakiejs rzucajacej na kolana. Raczej w slepym tescie mialbym problem odroznic.

 

i5 IB @ 4500 i HD7850 @ 1195


No i przy okazji: grafika z gameplay W3 jednak jest znaczaco lepsza niz w W2 na ultra.

Edytowane przez verul
Link to post
Share on other sites

Brak PhysX'a z GPU to akurat plus, bo oznacza brak monopolu nVidii. I pisze to jako mozliwy przyszly uzytkownik nVidii. Po prostu nie chce w GPU sytuacji jak w CPU gdzie do wyboru mamy Intela i nic poza tym, a nowe modele intela konkuruja ze starymi. Porazka po prostu.

Link to post
Share on other sites
Premiera gry Wiedźmin 3: Dziki Gon od studia CD Projekt RED odbędzie się dopiero w maju, jednak już dziś wiemy, że tytuł potrzebować będzie na konsolach około 50 GB wolnego miejsca, czyli o 10 GB więcej niż PC-towe wydanie.

 

 

http://www.gamespot.com/articles/witcher-3-dev-confirms-install-size-is-50gb-on-ps4/1100-6425046/

 

 

 

 

10 gb więcej niż PC ? To trochę podejrzane.

 

 

 

Czytaliście już wywiad z jednym z głównych producentów gry (Adamem Badowskim) ? Jeżeli nie to tutaj link do gry-online :

http://www.gry-online.pl/S018.asp?ID=1132

Edytowane przez Kac2per1
Link to post
Share on other sites

http://www.eurogamer.de/articles/2015-02-02-the-witcher-3-laesst-euch-vieles-tun-aber-eislaufen-nope

 

Wywiad z Mateuszem Tomaszkiewiczem
Jest tam kilka ciekawych informacji:
- REDzi chcieli zaimplementować jazdę na łyżwach, ale okazało się to zbyt skomplikowane 
- W grze miał się znaleźć quest w którym Geralt infiltruje Dziki Gon, ale po zmianach w scenariuszu okazało się to niemożliwe. 
- Ponad 20% ich pomysłów nie znalazło się w grze

 



Dodatkowo http://www.imdb.com/title/tt2993508/fullcredits?ref_=tt_cl_sm#cast

 

Czyli Dudu będzie :P

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

To ja podziękuję za mroczny poziom w W3, z tego co czytam to będzie to coś jak nagła śmierć w W2. Zginiesz i koniec gry :P

http://www.ppe.pl/news-33758-szykujcie_sie_na_wyzwanie_w_wiedzmin_3__dziki_gon___gra_bedzie_trudna_.html


Wolałbym żeby ten mroczny był jakiś mega trudny ale nie że zgon = koniec gry, tym bardziej przy tak rozległej grze. 

Link to post
Share on other sites

Powiedzmy sobie szczerze, ze W2 na mrocznym nie stanowil jakiegos sporego wyzwania. Po prostu przy niektorych przeciwnikach trzeba bylo troche wiecej skakac i tyle. Nie mowie tu o przesadzonej pierwszej walce z Letho albo Operatorem.

Poza tym poziom trudnosci powinien oznaczac cos wiecej niz bonusy +100% dla wrogow do obrazen i zdrowia...

 

Ale nagla smierc to tez nie dla mnie...

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...