Skocz do zawartości

[MULTI] Wiedźmin 3: Dziki Gon


  

225 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      63
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
      6
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
      0
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      3
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

Wiadomo coś o Edycji Kolekcjonerskiej?

Jeszcze nic konkretnego ale pewnie niedługo powinno już być coś wiadome. Do premiery bliżej niż dalej.  EK W2 było pokazane jakieś pół roku przed premierą, tutaj jeszcze nawet nic o dacie premiery nie wiadomo....

http://www.youtube.com/watch?v=yM4BFIXY_NE

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Nie znam tego Pana, ale naprawdę jego relacja nie przypadła mi do gustu. Wypowiada się niezbyt składnie i tak się zastanawiam czy faktycznie został potraktowany poważnie przez CDPR. Cóż kilka informacji jednak przydatnych, ponieważ system walki, który miał być lepszy niż w W2, okazuje się, że został niewiele zmieniony. Mam nadzieję, że naprawią jeszcze błąd z tym AI przeciwników, którzy nie potrafią atakować gracza od strony pleców. Zaciekawił mnie natomiast wspomniany przez niego system "trackingu" co wydaje mi się ciekawą inicjatywą i zobaczymy jak to będzie się prezentowało w finalnym etapie. Czekam na jakiś konkretny gameplay.

Link to post
Share on other sites

Jest odpowiedź NV na TressFX 2.0 od AMD, nowa technologia od zielonych będzie się nazywała HairWorks i prawdopodobnie będzie działać na kartach z obu obozów gdyż została opracowana z użyciem DirectCompute.

HairWorks ma być podobno zaimplementowany w nowym wieśku :)

Tutaj filmik jak sie owe cudo prezentuje w grze Call of Duty: Ghosts:

 

Aby nie obciążać zbytnio akceleratora można tworzyć dynamiczne futro zbudowane z 400-500 tysięcy włosów, ale tylko 10 tysięcy głównych włosów jest symulowane przez GPU i stanowi podstawę dla dalszych przekształceń (np. tesselacja).

Źródło: Twojepc.pl

 

A więc nie jest tak źle, bo jak dobrze zoptymalizują to możliwe że będzie lepiej wyglądać i działać (nie obciążać GPU) niż włosy Lary Croft w TB :D

Edytowane przez Hezen
Link to post
Share on other sites

Tress FX 1.0 miało pewne niedociągnięcia, jak każda nowa technologia, wszyscy powinni się cieszyć że zostało opracowane przy użyciu DirectCompute które pozwala na uruchomienie owej technologii na kartach z obu obozów.

 

NV w końcu poszła po rozum do głowy z HairWorks umożliwiając jej działanie na kartach AMD.

Psikus od samego początku był i jest niewypałem, a sama NV przyznała jej porażkę.

Tak się kończy zamknięty software z którego chce się klepać dużo hajsu, niestety z góry jest to skazane na porażkę - prędzej czy później, bo konkurencja zwykle wypuści podobne lub to samo, na wszystkie platformy i zupełnie za darmo :)

 

Przeszedłem na stronę czerwonych tylko ze względu na to że NV próbuje wydębić i robić z ludzi idiotów, a ja idiotą nie jestem ;)

Jeśli zmienią stosunek do klienta i ceny maxwelli (na które czekam) będą adekwatne do wydajności to może wrócę na stare "śmieci"

 

żeby nie było offtopu, dla jednych wygląda fajnie a dla innych sztucznie... trzeba zwrócić uwagę że to dopiero początek nowego "ficzeru" który ma trafić do wieśka, a chłopaki z CD Project mają dość czasu na optymalizację wszystkiego co się wiąże z zaimplementowaniem tego w grze.

Link to post
Share on other sites

A ja będę miał 60 FPS i grafikę ustawioną na tyle ile będzie można... grało się w gothica, diablo i inne gry w których na grafikę się nie patrzyło... teraz nowy tytuł wychodzi i nagle grafika musi być na najwyższym poziomie, czyżbym się starzał szybciej od swoich rówieśników? a w cale taki stary to ja nie jestem :o

Panowie... ja we wieśku chce epickiej fabuły która zapadnie w pamięć, a  gdy się skończy grę to po wielu tygodniach mieć zaje**ste wspomnienia jak się przechodziło przez lasy, wybijało potwory i patrzyło jak nasza postać rośnie w siłę :)

Chce żeby to był tytuł w który nie raz przejdę, a za każdym razem odkryję kolejny kawałek układanki - smaczki i zakątki gry tak jak to miałem w sadze gothica... nawet nie pamiętam ile razy ją wymolestowałem a po wielu latach każdą część znam na pamięć i mogę przechodzić grę z przysłowiowymi "zamkniętymi oczami"

Edytowane przez Hezen
Link to post
Share on other sites

Naprawdę miło, kiedy odwiedza się jeden z największych jak i nie największy serwis o grach i nie tylko (IGN), i na pierwszej stronie widzi się Wiedźmina - zresztą bardzo dobry i ciekawy artykuł.  Prawie 3000 komentarzy od graczy świadczy o tym, że oczekiwania są duże, ale też gracze w końcu rozpoznają Wiedźmina i studio CDPR - ja tylko liczę na to, że w końcu uda im się sprzedać dużą ilość kopii Wiedźmina, aby naprawdę móc zatrudnić jeszcze większą liczbę osób, abyśmy mogli otrzymać genialne produkty z ich strony. Cieszyłbym się gdyby polska firma była rozpoznawalna i szanowana na całym świecie. Teraz jest już to ogromny postęp w stosunku do Wiedźmina 2, ale mam nadzieję, że trzecia część osiągnie jeszcze większy sukces, a panowie nie spoczną na laurach. Cóż teraz czekamy na datę premiery... lub chociaż gameplay.

Edytowane przez Antiax
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...