Skocz do zawartości

[MULTI] Wiedźmin 3: Dziki Gon


  

225 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      63
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
      6
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
      0
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      3
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

Gość usunięty
na jakimś tam modelu, czy modelach naprawiały błędy, było to ładny czas po premierze.

x1950 Pro 512MB DDR3 czy może HD3650 512MB DDR3? :P

 

 

 

Ta technologia jest nawet ładna, ale technicznie jest niewypałem. Niezoptymalizowana, która zarzyna tak samo karty NVidii i AMD. Co to ma być?

Technologia PhysX też zarzynała (na początku) karty Ageia oraz GeForce a teraz co? Poczekajmy - nie od razu Kraków zbudowano :P

 

 

 

Prawda, ale trzeba było mówić, że to tyczy poprzedniej serii radeonów.

O to to :D

 

 

 

Jak ktoś mi powie, żebym szukał jemu źródła, to mówię, że mi się nie chce

Bo takiego źródła nie ma a to, co mówisz jest wyssane z palca lub Twoim osobistym tylkozdaniem, niestety. :>

 

 

 

Jak taki TressFx potrafił zabić kompa.

Taki PhysX w (przykłądowo) Mafii II zaraz po jej premierze też potrafił zabić kompa - bardzo silny wtedy GeForce GTX470 nie dawał rady. Więc wybaczcie ale poczekajmy na konkretną optymalizacje technologii oraz módlmy się, aby Wiedźmin 3 był lepiej zoptymalizowany niż Wiedźmin 2 (czyt. uberpróbkowanie) http://www.forumpc.pl/public/style_emoticons/default/Popkaznodzieja.gif

Link to post
Share on other sites
Bo takiego źródła nie ma a to, co mówisz jest wyssane z palca lub Twoim osobistym tylkozdaniem, niestety. :>

 

To sobie tak uważaj, że nie było to potwierdzone, że NVidia będzie miała swój własny odpowiednik dla TressFX.

 

Taki PhysX w (przykłądowo) Mafii II zaraz po jej premierze też potrafił zabić kompa - bardzo silny wtedy GeForce GTX470 nie dawał rady.

 

Argument jakby od gimbusa. Crysis też w dniu premiery zarzynał niemal wszystko i co z tego? I tak jest jak na dany sprzęt w dniu premiery najlepiej zoptymalizowaną grą, bo w 720p na 8800 gt można grać na ultra, gdzie cienie ewentualnie na high dajemy.

Jak ktoś nie zrozumiał, to PhysX w Mafii 2 wygląda pięknie, a jak coś wygląda tak samo pięknie, to optymalizacja nie ma znaczenia, czy na rynku mamy karty z serii 480, czy 780 (inna sprawa, że zarzyna FPS nawet, jak po prostu biegniemy przez ulicę, ale jak zaczyna się strzelanina, to nic, tylko gapić się na te efekty).

 

 

Poczekajmy - nie od razu Kraków zbudowano :P

 

Taaa, tylko AMD zamiast pracować jak NVidia nad PhysX, to już robią ci symulator ptaków do BF4 (aby oczywiście na "full detalach" zyskać FPSy dzięki własnej technologii względem zielonych (kto normalny patrzy na ptaki?) i mówili, że jeszcze będą tworzyć inne tego typu technologie.

 

O to to :D

 

No jak już powiedziałem nie tylko, a nawet jeśli, to jesteście za przeproszeniem debilami (jeszcze mi dajcie warna za obrażanie innych, to padnę ze śmiechu)? A co to? Tylko najnowsza seria danego producenta nie ma mieć artefaktów, a reszta to rzeczy dla plebsu, gdzie artefakty mogą być? Ok....

8800/9800 gt nie ma problemów z artefaktami w każdej grze, która była na tej karcie odpalana (do dziś), ale jak czytam wasze komentarze, to aż strach pomyśleć, co jest u ATI/AMD.... i jaką ludzie mają mętalność...

Edytowane przez Gwynbleidd
Link to post
Share on other sites

 

 

aby Wiedźmin 3 był lepiej zoptymalizowany niż Wiedźmin 2 (czyt. uberpróbkowanie) Popkaznodzieja.gif

 

:facepalm:

 

Rozumiem, że jakby tej opcji nie było, to automatycznie optymalizacją w Wiedźminie 2 byłaby lepsza? To tak samo jak ktoś mi mówił, że granie na "full" zależne jest również od ustawienia wygładzania krawędzi... :facepalm:

 

@up

Czemu nie można użyć zielonego? Albo niebieskiego? Jest ładny, a czerwony jest bee (i źle się kojarzy).

Link to post
Share on other sites

Wiedźmin 3 będzie wykorzystywał praktycznie maksymalną moc nowych konsol:

Sure. At this point, we’re advanced in testing, running and experimenting with next-gen platforms, and at this point we know the game is pretty demanding. Of course, we still have the authorisation phase in front of us, but because of size and density, we are already close to maxing out the equipment. Of course, if we find more workforce in boxes, we will surely use it to make the game even better. I think others share the same opinion as us, if there’s power to be used then why not use it all? [Laughs]

 

http://www.vg247.com/2013/09/05/is-the-witcher-3-wild-hunt-maxing-out-next-gen-consoles-already/

Edytowane przez Numik
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

PhysX w Mafii 2 był liczony na CPU nie ważne czy miałeś Radka czy GeForce ;) Na tych drugich chodziło po prostu lepiej bo NVIDIA pracowała również przy grze.

Edytowane przez DANNY__79
Takie bajki wypisujesz, że aż w oczy bije.
Link to post
Share on other sites

@DANNY__79 - nie bajki tylko fakty. A oczy mam nadzieję że podbite, bo jak ktoś nie ma pojęcia o czymś to nie powinien mówić o kimś innym że bajki prawi. Jakbyś siedział w Mafii 2 i temacie APEX PhysX co ja to byś wiedział nieco więcej. To że jest w grze PhysX i masz GPU NVIDII to nie ważne czy ustawisz w sterach liczenie PhysX na karcie czy na CPU a w Mafii jest liczone na CPU w 60-80% pozostałe 20% wspiera GPU. Także zastanów się zanim coś skasujesz. Mafia 2 została tak napisana a nie ma tam efektów PhysX co by tak zabijały wydajność także wniosek jest jeden. Zrób test w Batman AA czy Arkham City z PhysX na CPU i zobaczysz że będzie jak w Mafii a moje słowa tylko się potwierdzą gdzie w Batka to ja mogę pograć z PhysX na High bezproblemowo nie schodząc poniżej 35-40fps..

 

Spam.

Edytowane przez jacekgothic
Link to post
Share on other sites

@up

Chłopie, nie masz pojęcia, o czym piszesz. Apex clothing w Mafii 2 jest liczony na CPU, ale Apex Particles, czyli tak naprawdę wszystkie te bajery, którymi się podniecamy, jest liczony na GPU. Wyłączając symulację ubrań zyskuje się ogromną ilość klatek, a zostają nam te wszystkie piękne efekty.

 

Dokształć się: http://physxinfo.com/news/3892/mafia-ii-is-not-using-gpu-for-physx-cloth-simulation/

 

 

@edit

I co się bugnęło, że usunęło mi podążanie za tematem? Obecnie tylko jedna osoba go obserwuje.

 

 

@rafal

Od teraz? Odkąd effendi zrobił porządek, zgłaszam jak leci.

Edytowane przez Gwynbleidd
Link to post
Share on other sites

http://www.benchmark.pl/aktualnosci/wiedzmin-3-fur-tech-realistyczna-animacja-futra-wilka.html

 

Mówiłem, że będą mieli odpowiednik do TressFX oparty na PhysX.

 

Kolejna technologia oparta na PhysX i po raz kolejny ZABIJA wydajność.

 

TessFX działa na każdej karcie obsługującej DC 5.0 i nie jedzie tak po wydajności.

Edytowane przez Hezen
Link to post
Share on other sites

Futra prezentują się pięknie, bardzo realistycznie. Ale ten tekst mnie zabił

 

Demo technologiczne było prezentowane na wydajnym komputerze, który został wyposażony m.in. w szybką kartę graficzną NVIDIA GeForce GTX Titan. Prezentowany materiał był wyświetlany w rozdzielczości 1024 x 768 pikseli i co ważne bez aktywacji technologi Fur Tech, mając na ekranie jednego wilka, liczba klatek na sekundę wynosiła 410 fps. Niestety po włączeniu technologi Fur Tech liczba fps spadła do zaledwie 140, a po dodaniu drugiego wilka spadła do zaledwie 65 klatek na sekundę.

Przy dwóch wilkach taki drastyczny spadek klatek to co będzie jak się pojawi cała wataha wilków :x A to jest dopiero jeden efekt a gdzie pozostałe z tej listy: Hair, DX11, GPU PhysX, TXAA.... 


Liczę że to wszystko jakoś sensownie zoptymalizują bo jak tak będzie to gra na maxa będzie niegrywalna przez najbliższe kilka lat. Trzeba będzie poczekać przynajmniej na podanie wymagań sprzętowych, wtedy się coś rozjaśni.

Link to post
Share on other sites

Ten Fur Tech to jak rozumiem to nawet nie wersja alpha jest, więc ciężko żeby tam jakakolwiek optymalizacja była.

 

A ja mam nadzieję, że w powrócą tytuły typu pierwszy Crysis, gdzie żeby grać na maksymalnych ustawieniach trzeba było prawdziwego high-endowego sprzętu, i to najlepiej ze 2 generacje później. Jak technologia ma się posówać do przodu skoro ciągle są robione gry, którym wystarcza nisko - średni sprzęt żeby grać na conajmniej wysokich ustawieniach. 32-bitowy system powinien zginąć wraz z wporwadzeniem Windowsa 7.

 

Najlepiej pod tym względem zapowiada się Star Citizen. Gra będzie działać tylko i wyłącznie na 64-biotwym systemie, 8GB ramu będzie bezwzględnym minimum.

 

Inny wywiad:

http://www.el33tonline.com/feature/2013/09/02/gamescom-2013-exclusive-the-witcher-3-wild-hunt-interview-discusses-setting-combat-refinements/

Link to post
Share on other sites

Kolejna technologia oparta na PhysX i po raz kolejny ZABIJA wydajność.

 

TessFX działa na każdej karcie obsługującej DC 5.0 i nie jedzie tak po wydajności.

Hahaha... TressFX ? Nawet nie ma porównania bo TFX wygląda i zachowuje się kupowato... Po za tym zajeżdża karty i AMD i NV tak samo jak przykładowy Fur Tech ;) Tylko że mocniejsze karty nie odczuwają takiego spadku.

Link to post
Share on other sites

 

 

TessFX działa na każdej karcie obsługującej DC 5.0 i nie jedzie tak po wydajności.

 

Buuulshit.

 

Włosy jednego człowieka - Lary zżerają ponad 30% klatek na 670. Teraz mi powiedz, ile razy więcej włosów ma wilk od Lary? Trochę tego będzie.

 

Poza tym, tech demo ma to do siebie, że pokazuje to, co silnik może, czyli jest brak jakichś optymalizacji. Do premiery Wieśka jest jakiś rok, więc sam kod poprawią i jeszcze zoptymalizują (czyt. zmniejszą) ilość liczonych osobno włosów (i np. podzielą je w grupy).

 

 

 

TXAA....

 

 

 

A to jest dopiero jeden efekt a gdzie pozostałe z tej listy: Hair, DX11, GPU PhysX, TXAA....

 

Nie wiedziałem, że DX11 jest efektem...

 

TXAA to badziewie, bo rozmywa obraz, a W3 będzie miał FXAA.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...