Skocz do zawartości

Gigabyte GA-X58A-UD3R v. Asus P6T SE co wybrać ?


Recommended Posts

faktycznie też ma 6. Ja doradzę ci tak - bierz tańszą. Ja na P6T SE osiągnąłem BCLK na poziomie 209 MHz, więcej nie mogłem bo już temperatura procesora była extremalna. Myślę, że na wodnym poleciałoby wyżej.

Link to post
Share on other sites

Co za pomysly aby wybrac ASUSA :P

Gigabyte jest o technologie do przodu - 4 gniazda PCI-E 2x16x 2x8x i przede wszystkim USb 3.0 5Gb i SATA-3 6Gb!

Wybor jest prosty, Gigabyte to obecnie najlepsza plyta za ta cene na rynku!

Wlasnie ja zamowilem :D

Pozdro

Link to post
Share on other sites

Gdybyście tylko używali czarnych PCB to dla mnie mogliby nie istnieć inni producenci mobasków

Taaak :/ Czarne PCB to byłoby to. Chociaż ja i tak uwielbiam mobaski GB (WARNING! Wazelina detected! :menda:)

Link to post
Share on other sites

Gigabyte nie biore bo mam ich i płyte i karte graficzną i to jest porażka stulecia :P

(chociaż jakiś czas temu już im prawie wybaczyłam :P)

 

aczkolwiek jak zmienią system serwisu to może zacznę kupować ich produkty ;)

 

póki co - cieszę się że kupiłam Asusa, kolega 2 dni temu kupił płytkę gigabyte pod socket 1156 - doszła do niego z uszkodzonym gniazdem (brak pinów czy coś takiego), a teraz mu robią problemy z gwarancją i wymianą wmawiając że to on ją uszkodził, prawdopodobnie dostał nie nową płytę a poserwisową... tak dalej gigabyte trzymać, tak dalej.. po co szanowac klienta i dbać o jakość jak można zarzucić dobrym marketingiem i zarobić miliony '-_-

 

ta firma to porażka...

 

pewnie zmienie zdanie jak sie na innych firmach przejade - to wszystko będzie porażką :P

 

edit:

po co może być mi 4 gniazda PCI-E 2x16x 2x8x i USb 3.0 5Gb i SATA-3 6Gb?

Link to post
Share on other sites

Gigabyte nie prowadzi serwisu bezpośredniego zatem zarzuty iż serwis robi problemy z gwarancją są bezzasadne. W przypadku kiedy serwis stwierdza uszkodzenie mechaniczne np socketu zgodnie z obowiązującymi zasadami może odrzucić dystrybutorowi gwarancję. Jeśli kolega zakupił nową płytę z uszkodzonym socketem, sugeruję kontaktować się ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy, nie sądzisz chyba że Gigabyte sprzedaje płyty z uszkodzonymi socketami. Chętnie wyjaśnię tę sprawę, ponieważ nie wierzę, aby ktokolwiek z naszej firmy wmawiał klientowi iż sam ją uszkodził celowo. Skąd przede wszystkim wiesz, że to wina serwisu - Gigabyte a nie sklepu?

Link to post
Share on other sites

Gigabyte nie prowadzi serwisu bezpośredniego zatem zarzuty iż serwis robi problemy z gwarancją są bezzasadne. W przypadku kiedy serwis stwierdza uszkodzenie mechaniczne np socketu zgodnie z obowiązującymi zasadami może odrzucić dystrybutorowi gwarancję. Jeśli kolega zakupił nową płytę z uszkodzonym socketem, sugeruję kontaktować się ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy, nie sądzisz chyba że Gigabyte sprzedaje płyty z uszkodzonymi socketami. Chętnie wyjaśnię tę sprawę, ponieważ nie wierzę, aby ktokolwiek z naszej firmy wmawiał klientowi iż sam ją uszkodził celowo. Skąd przede wszystkim wiesz, że to wina serwisu - Gigabyte a nie sklepu?

nie wiem nie znam szczegółów - obecnie sprawa wygląda tak że sklep wysłał płytę do gigabyte, ponieważ taka z gigabyte przyszła, a gigabyte twierdzi że to nie możliwe (nie wnikam w sprawy między sklepem, a producentem), kolega dostał płytę zastępczą od sklepu i kwitek, a sprawa ma się wyjaśnić w ciągu 2-3 tygodni

 

nie wiem czy płytę wysłali do serwisu, czy do firmy bezpośrednio czy gdzie, bo tego kumplowi nie powiedzieli... używają uniwersalnego stwierdzenia 'do gigabyte' :sciana:

 

ale jak do jakiegoś serwisu to kumplowi serdecznie współczuje... chociaż może mu naprawią płytkę za pierwszym razem a nie jak mi - za trzecim :sciana:

 

na rozwiązanie sprawy czekam z niecierpliwością :cenzura:

Link to post
Share on other sites

@GIGABYTE_PL kolega jest prawnikiem - poradzi sobie w trybie normalnym z tą wpadką, bez bocznych kontaktów (a i zapewne sprawdzi czy system reklamacyjny działa zgodnie z wymogami UE, czym z resztą się ów znajomy zajmuje się na codzień)

 

Osobiście opinie o Gigabyte mam jedną, po tym jak do jednego komputera otrzymałam dwa NOWE podzespoły z poważnymi defektami, w tym kartę graficzną, w której BRAK JEDNEGO Z ELEMENTÓW mógł doprowadzić do uszkodzenia innych podzespołów - na szczęście zauważył to pan w sklepie który składał mi komputer i od razu kartę wymienił (aczkolwiek bez papierkowej roboty się nie obyło) - zbieg okoliczności ? czy norma ? do dziś mnie to zastanawia... i dmuchając na zimne -omijam i ostrzegam, szczególnie po kolejnej wyżej opisanej sytuacji

 

tyle ode mnie, a temat swoją drogą można zamknąć bo płyta kupiona i wsio już jasne

Link to post
Share on other sites

bezpodstawne ? uważasz że jak się nigdy w życiu nie kupiło sprawnego sprzętu gigabyte (jedynie niesprawne) to nie jest żadna podstawa do psucia opinii ?! :cenzura:

 

tak mi się wydawało że właśnie ta firma ma takie podejście do sprawy... no cóż...

Link to post
Share on other sites
Gość DANNY_79

Diana, nie można uogólniać. W przypadku każdego producenta sprzętu jest właściwie to samo. Ja mam np. bardzo złe doświadczenia z Asusem (ale mój kumpel już sobie go bardzo chwali) Czyli jak wszystko w życiu = jak się trafi w tej loterii :sciana:.

pozdrawiam

 

 

P.S.

 

Starczy, bo offtop się robi :sciana::cenzura:

Link to post
Share on other sites

Ja podobnie jak DANNY_79 miałem raczej przykre doświadczenia z Asusem (pracowałem parę lat w serwisie komputerowym), a z kolei ze strony Gigabyte nie miałem jeszcze żadnej przykrej niespodzianki. Obecnie jestem w trakcie modernizacji sprzętu i zamówiłem już płytkę taką jak w temacie (GA-X58A-UD3R). Wcześniej miałem płyty GA-7VAXP-1394 oraz GA-M57SLI-S4 i obie po dziś dzień sprawują się świetnie, więc bardzo cenię sobie tego producenta.

Link to post
Share on other sites

To komuś kiedyś coś się zepsulo od ASUSA? :cenzura:

Niemożliwe (a tak serio - ta firma robi swietne mobo)

Ja bym gigabyta nie kupił, styl tych ich tandetnych " malowanek " reklamujących technologie na pudełkach mnie przeraża. Reklamy na portalach też. No i nieciekawe doświadczenia znajomych z ich sprzetem.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...