Skocz do zawartości

Która dźwiękówka? ESI Juli@ XTE vs. ASUS XONAR D2X


Recommended Posts

Witam! :D

 

Z ciekawości chciałem dowiedzieć się od fachowców która karta jest lepsza bądź uniwersalna?

Wiem że asusy mają problem z grami(niektórymi)?Właśnie jak to jest?

Jeszcze zapytam czy znacie jeszcze karty dźwiękowe  z białym PCB?

 

http://www.esi-audio.com/products/juliaxte/ vs http://pl.asus.com/Multimedia/Audio_Cards/Xonar_D2X/

 

Dziękuję! :D

Edytowane przez eVerest
Link to post
Share on other sites

Ja mam interfejs na USB puszczony w asio i nie spotkałem się jeszcze z problemami w grach. Czy to pierwszy Deus Ex czy Human Revolution dźwięk zawsze był. Jedynie kiedyś teamspeak nie widział wejścia mikrofonowego, może nowsze nowsze wersje już obsługują, nie wiem, nie gram w komputer w internet od paru lat. Zresztą tej ESI daleko do półki PRO, do odsłuchu w domowym studiu nagrań jak znalazł. Pod warunkiem, że nie będzie się krzaczyła ;)

Edytowane przez Gumbas
Link to post
Share on other sites

ASIO jest obsługiwane tylko przez konkretne aplikacje, nie ma możliwości aby gry działały przez sterowniki ASIO. Gry korzystają najczęściej z WDM albo driectX, problem najczęściej wystepuję gdy gry obsługują dźwięk w grach przez directX 3D lub wykorzystują sprzętowe miksowanie dźwięków np. na TC 6 i 48, Terratec 2496 GSE i innych nie mam w ogóle dźwięku w takich grach a w niektórych słychać tylko część dźwięków lub są same trzaski albo straszny delay w stosunku do obrazu.  Wiem co mówię bo mam zainstalowane około 200 różnych gier i przynajmniej 30 procent działa nieprawidłowo na kartach "profesjonalnych". Dlatego używam też Creativa Elite Pro i na nim nie ma żadnych problemów z dźwiękiem w grach.

Edytowane przez randallandhopkirk
Link to post
Share on other sites