TheLorakMaster 0 Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 Witam, Ostatnio zakupiłem tablet firmy Shiru . Ostatnio zawiesił się na aplikacji IPLA ,a wczoraj na INSTAGRAMIE . Nie wiem co z tym zrobić czy oddać do serwisu żeby zobaczyli w czym leży problem czy coś innego . Czy mi pomożecie ? Z góry dziękuję Cytuj Link to post Share on other sites
Salem 363 Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 Nie rozumiem, zawiesił się 2x i juz serwis? Pobaw się nim, zobacz czy zawsze się przy tym wiesza. Cytuj Link to post Share on other sites
Chvasciu 12 Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 To są właśnie uroki Androida, także nie przejmuj się. Cytuj Link to post Share on other sites
sshadowek 127 Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 (edytowane) Mam tego tableta prawie od premiery c:Na początku lubiał się parę razy zwiesić ale rzadko. Polecam ci zaktualizować tablet nowym softem do pobrania z strony producenta:http://www.shiru.pl/Produkty,178/Shogun/Shogun_10_Power na dole klikasz sterowniki i instrukcje. Wgrać możesz poprzez karte sd tak jak w tym poradniku (używając oryginalnego softu, ten co jest na tej stronie jest od bliźniaczego modelu i żadko kiedy wgrywa i działa prawidłowo)http://forum.android.com.pl/f736/aktualizacja-shiru-shogun-10-power-softem-od-ramos-w30-instrukcja-pl-280488/ A i zrób roota, na tym tablecie jest to bardzo łatwe bo wystarczy pobrać 1 aplikacje, w razie jakbyś chciał usunąć klikasz 1 przycisk i po problemie.http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2050297 Pobierasz aplikacje,wrzucasz na tableta i odpalasz, klikasz root i koniec masz zrootowany tablet Edytowane 9 Czerwca 2013 przez sshadowek Cytuj Link to post Share on other sites
TheLorakMaster 0 Napisano 9 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 Czyli ten ze strony Shiru pobrać i na kartę SD wgrać zainstalować i wszystko powinno być dobrze? Cytuj Link to post Share on other sites
sshadowek 127 Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 Masz tam wszystko ładnie opisane c:O strate gwarancji sie nie bój bo to orginalny soft od SHIRU Cytuj Link to post Share on other sites
kramch 11 Napisano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2013 TheLorakMaster koniecznie zaktualizuj soft do najnowszego tak jak napisał sshadowek. U mnie po aktualizacji tablet zaczął działać znacznie szybciej. Na stockowym sofcie też się wieszał, a teraz już nie pamiętam kiedy ostatni raz zaliczył zwiechę. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
malinex7 0 Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 Witam, Ostatnio zakupiłem tablet firmy Shiru . Ostatnio zawiesił się na aplikacji IPLA ,a wczoraj na INSTAGRAMIE . Nie wiem co z tym zrobić czy oddać do serwisu żeby zobaczyli w czym leży problem czy coś innego . Czy mi pomożecie ? Z góry dziękuję Mam podobny problrm. Kupiłem tablet SHIRU EMPEROR 10 i była to jedna z najgorszych decyzji w moim życiu [] Szkoda, że przed zakupem nie poszperałem po takich forach. Uniknąłbym problemu. Po tygodniu od zakupu odpadł przycisk POWER. Na dodatek w tym samym czasie okazało się, że port ładowania jest uszkodzony. Czyli sprzęt bezużyteczny. Serwis (Retail Service) idzie w zaparte. Nie chcą naprawić sprzętu w ramach gwarancji! Ba! Szczutem bezczelności jest to, że odesłali mi nienaprawiony sprzęt na mój koszt - przesyłka za pobraniem płatna przy odbiorze ;-) Teraz muszę znaleźć jakiś punkt serwisowy tabletów w Warszawie, aby ten szajs jakoś naprawić. Do Retail Service już nic nigdy więcej nie wyślę. Pozdrawiam i przestrzegam JM Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.