Skocz do zawartości

Recommended Posts

Mam tego tableta prawie od premiery c:
Na początku lubiał się parę razy zwiesić ale rzadko. Polecam ci zaktualizować tablet nowym softem do pobrania z strony producenta:
http://www.shiru.pl/Produkty,178/Shogun/Shogun_10_Power

na dole klikasz sterowniki i instrukcje. Wgrać możesz poprzez karte sd tak jak w tym poradniku (używając oryginalnego softu, ten co jest na tej stronie jest od bliźniaczego modelu i żadko kiedy wgrywa i działa prawidłowo)
http://forum.android.com.pl/f736/aktualizacja-shiru-shogun-10-power-softem-od-ramos-w30-instrukcja-pl-280488/

 

 

 

A i zrób roota, na tym tablecie jest to bardzo łatwe bo wystarczy pobrać 1 aplikacje, w razie jakbyś chciał usunąć klikasz 1 przycisk i po problemie.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2050297

Pobierasz aplikacje,wrzucasz na tableta i odpalasz, klikasz root i koniec masz zrootowany tablet

Edytowane przez sshadowek
Link to post
Share on other sites

TheLorakMaster koniecznie zaktualizuj soft do najnowszego tak jak napisał sshadowek. U mnie po aktualizacji tablet zaczął działać znacznie szybciej. Na stockowym sofcie też się wieszał, a teraz już nie pamiętam kiedy ostatni raz zaliczył zwiechę. :)

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
  • 4 miesiące temu...

Witam,

Ostatnio zakupiłem tablet firmy Shiru . Ostatnio zawiesił się na aplikacji IPLA ,a wczoraj na INSTAGRAMIE .

Nie wiem co z tym zrobić czy oddać do serwisu żeby zobaczyli w czym leży problem czy coś innego :/ .

Czy mi pomożecie ? 

Z góry dziękuję :D

Mam podobny problrm. Kupiłem tablet SHIRU EMPEROR 10 i była to jedna z najgorszych decyzji w moim życiu [:(] Szkoda, że przed zakupem nie poszperałem po takich forach. Uniknąłbym problemu.

 

Po tygodniu od zakupu odpadł przycisk POWER.

 

Na dodatek w tym samym czasie okazało się, że port ładowania jest uszkodzony. Czyli sprzęt bezużyteczny.

 

Serwis (Retail Service) idzie w zaparte. Nie chcą naprawić sprzętu w ramach gwarancji! Ba! Szczutem bezczelności jest to, że odesłali mi nienaprawiony sprzęt na mój koszt - przesyłka za pobraniem płatna przy odbiorze ;-)

 

Teraz muszę znaleźć jakiś punkt serwisowy tabletów w Warszawie, aby ten szajs jakoś naprawić. Do Retail Service już nic nigdy więcej nie wyślę.

 

Pozdrawiam i przestrzegam

 

JM

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...