Skocz do zawartości

malinex7

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O malinex7

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Mam podobny problrm. Kupiłem tablet SHIRU EMPEROR 10 i była to jedna z najgorszych decyzji w moim życiu [] Szkoda, że przed zakupem nie poszperałem po takich forach. Uniknąłbym problemu. Po tygodniu od zakupu odpadł przycisk POWER. Na dodatek w tym samym czasie okazało się, że port ładowania jest uszkodzony. Czyli sprzęt bezużyteczny. Serwis (Retail Service) idzie w zaparte. Nie chcą naprawić sprzętu w ramach gwarancji! Ba! Szczutem bezczelności jest to, że odesłali mi nienaprawiony sprzęt na mój koszt - przesyłka za pobraniem płatna przy odbiorze ;-) Teraz muszę znaleźć jakiś
×
×
  • Dodaj nową pozycję...