Wooojciech1983 854 Napisano 30 Maja 2013 Udostępnij Napisano 30 Maja 2013 (edytowane) @ Effendi, ale ile masz to skalowanie w crysis 3, z tego co napisałeś to nie wiem jaki masz fps na jednej karcie i jaki na dwóch i ile % wynosi skalowanie w normalnym trybie po odpaleniu gry i o ile wzrosło po przełączeniu do paska zadań i powrocie. Edytowane 30 Maja 2013 przez Wooojciech1983 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 30 Maja 2013 Udostępnij Napisano 30 Maja 2013 Widzę, że nadal nie nauczyłeś się otwierać screenów... 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Wooojciech1983 854 Napisano 30 Maja 2013 Udostępnij Napisano 30 Maja 2013 (edytowane) Dałeś dwa screeny, na żadnym nie ma fps z poj. GPU. Z tego co pamiętam to na jednym Lightning 680 miałem w tym miejscu ~40 fps w ustawieniach na maksa więc podobnie jak w SLI na twoim 1 screenie. Po przejściu do paska masz wzrost skalowania z 39,9 do 57 czyli 42,8% ale mówisz że występują artefakty. Ja miałem właśnie skalowanie 30-50% ale bez minimalizowania do paska i bez artefaktów. Procek i7 3770K @ 4.5GHz Edytowane 30 Maja 2013 przez Wooojciech1983 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 30 Maja 2013 Udostępnij Napisano 30 Maja 2013 A sory chwila. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 30 Maja 2013 Udostępnij Napisano 30 Maja 2013 http://img571.imageshack.us/img571/2297/crysis32013053011361355.jpg 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Wooojciech1983 854 Napisano 30 Maja 2013 Udostępnij Napisano 30 Maja 2013 (edytowane) No widzisz, czyli u Ciebie podobnie, 37.7 vs 57 co daje skalowanie 51% i do tego zgłaszasz że są artefakty, więc ogólnie lipa z obsługą SLI w tej grze. Ja u siebie nie musiałem gry minimalizować do paska aby mieć 30-50%. Edytowane 30 Maja 2013 przez Wooojciech1983 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 30 Maja 2013 Udostępnij Napisano 30 Maja 2013 W dwójce dopiero po patchu dx11 dało się grać i to nie w dx11 bo też były problemy i lock na 50kl. Chociaż w crysisku 2 dałem wszystko na max i o dziwo chodzi pięknie,przy pierwszym odpalenieu miałem 25 fps ale wyszedłem, dałem w sterach adaptive vsynnc i trzyma 60. Nie mogę wgrać tego patcha na tex hi res. Mam oryginał. Niech ktoś mi wytłumaczy jak to sie robi. http://img842.imageshack.us/img842/9605/crysis22013053011542550.jpg Gra ma jazdy... tak od premiery było jakieś fazy ze spadkami przy przełączaniu full screen/pasek. http://img197.imageshack.us/img197/2308/crysis22013053012003557.jpg Żyleta jest. http://img801.imageshack.us/img801/6940/worldoftanks20130530143.jpghttp://img826.imageshack.us/img826/5544/wotkr.jpg 1 Cytuj Link to post Share on other sites
QuYoshi 99 Napisano 30 Maja 2013 Udostępnij Napisano 30 Maja 2013 Wielkie dzięki za test z World of Tanks!!! Nie sądziłem, że gra będzie ciągnęła tylko 25% karty (chyba, że źle to czytam) Tylko mógłbyś jeszcze wstawić test z użyciem jednej karty? (coś w rodzaju porównania). Zauważyłeś może mikroprzycięcia? Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 30 Maja 2013 Udostępnij Napisano 30 Maja 2013 Jesteście chorzy z tymi mikro przycięciami. Nie ma jak na razie, żadnych mikro, makro ani midle przycięć w tych grach co widziałem oprócz metro. Ta są lekkie przyciny. http://img827.imageshack.us/img827/5109/worldoftanks20130530144.jpghttp://img836.imageshack.us/img836/5109/worldoftanks20130530144.jpg 1 Cytuj Link to post Share on other sites
QuYoshi 99 Napisano 30 Maja 2013 Udostępnij Napisano 30 Maja 2013 Dzięki wielkie. Jakoś dużo ludzi pisze o tych mikroprzycięciach, w niektórych tematach na bench jest napisane, że nie występują. Idzie się pogubić. Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20732 Napisano 30 Maja 2013 Udostępnij Napisano 30 Maja 2013 Jesteście chorzy z tymi mikro przycięciami. Mowie to już chyba po raz setny, przycięcia o których mowa mierzone są w zwolnionym tempie, miara opóźnień sa ms/s - zerknijcie sobie w Google ile np 20ms trwa 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 30 Maja 2013 Udostępnij Napisano 30 Maja 2013 Zaraz zrobię dłuższą sesję i ocenię jak faktycznie chodzi. http://img266.imageshack.us/img266/2774/metroll2013053015173664.jpghttp://img833.imageshack.us/img833/1766/metroll2013053015172024.jpg 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 30 Maja 2013 Udostępnij Napisano 30 Maja 2013 Żyleta. http://img692.imageshack.us/img692/796/grid2avx201305301602128.jpg Jak chcecie testy z gier to pisać jakie gry mam sprawdzić. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
zyga101 74 Napisano 30 Maja 2013 Udostępnij Napisano 30 Maja 2013 http://forum.benchmark.pl/topic/85911-gtx-670x2-sli-nie-taki-straszny-jak-go-maluj%C4%85/ Moje sli, zdjęcia, rezultaty i moje wrażenia, ogólnie jestem super zadowolony, a po przerzuceniu się na wentyle noctua po prostu cisza jak makiem zasiał, co ciekawe dziś zaobserwowałem że np. taki Alan Wake chodzi tak rewelacyjnie że aż to co grałem na xboxie (przeszedłem grę 4-krotnie) wydaje się być jakby w zwolnionym tempie, a do tego zegary żadko kiedy w alanie wskakują nawet na 1050 mhz. Karty siedzą przez większość czasu na 980mhz i do tego cisza jak makiem zasiał. Najlepsze jest to że w moim sli z gtx 670 na WF3 jest dużo ciszej niż na jednej 7970 od sapphire którą sprzedałem bo chodziła (dla mnie) jak suszara. Nie miałem do tej pory problemów z żadną grą, jedyne zastrzeżenia mogę mieć do skalowalności w Metro LL, nie jest tak dobra jakby być mogła. http://imageshack.us/a/img200/7430/alanwake201305302006166.jpg Alan Wake, zwróccie uwagę na zegary z jakimi chodzą karty, dzięki temu zamiast jednej obciążonej na maxa karty z chodzącym na maxa chłodzeniem mamy dwie chodzące "na pół gwizdka" dzięki temu paradoksalnie na dwóch kartach jest ciszej niż na jednej . Ustawienia oczywiście max + antyaliasing podkręcony na 8x 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość JonathanArcherPL Napisano 30 Maja 2013 Udostępnij Napisano 30 Maja 2013 w CrossFire spada możliwość stabilnego OC gdy się korzysta z kart różnych firm. tak czy inaczej wydajność wzrosła podwójnie wręcz perfekcyjne skalowanie, teraz tylko czekam na powrót jednego z mych potworków Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 30 Maja 2013 Udostępnij Napisano 30 Maja 2013 W metro LL nie gra się komfortowo na SLI. Jeżeli gra trzyma stałe 60kl to obraz jest perfekcyjny, każdy natomiast zjazd z 60kl powoduje momentami bardzo uciążliwy stuttering. Lepiej już korzystać z drugiej karty do PhysX, na jednej karcie fps jest wprawdzie mniej, ale moim zdaniem, komfort rozgrywki lepszy. Cytuj Link to post Share on other sites
Bakak 661 Napisano 30 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2013 A ja mam problem z moim CFX na najnowszych sterownikach Beta 13.6 i profilach 13.5 potrafi mi się crashowac system ---------------------Aktualizacja----------------------- Problem rozwiązany. Przyczyną był MSI Afterburner Beta 300 Cytuj Link to post Share on other sites
Skeletor 1688 Napisano 30 Maja 2013 Udostępnij Napisano 30 Maja 2013 Panie effendi, Far Cry 3 i Bioshock proszę zapodać. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 30 Maja 2013 Udostępnij Napisano 30 Maja 2013 http://img585.imageshack.us/img585/1963/farcry3d3d1120130530214.jpghttp://img843.imageshack.us/img843/1963/farcry3d3d1120130530214.jpghttp://img689.imageshack.us/img689/1963/farcry3d3d1120130530214.jpghttp://img441.imageshack.us/img441/5707/farcry3d3d1120130530215.jpghttp://img812.imageshack.us/img812/3263/bioshockinfinite2013053.jpghttp://img109.imageshack.us/img109/3263/bioshockinfinite2013053.jpg http://img12.imageshack.us/img12/3263/bioshockinfinite2013053.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
henus7 56 Napisano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2013 (edytowane) Co do MultiGPU miałem i nie miałem żadnych problemów.. Większość problemów znika wraz z włączeniem VSync/Adaptive. I jak się skonfiguruje sterowniki i też jakich się użyje. Dla przykładu nie wiem jak ze SLI ale wiem że nowa produkcja Codemasters - GRID2 ma problem a w zasadzie nie obsługuje CFX wynik jest o 50% niższy przy dwóch kartach niż na jednej @Efendi - co to za GPU masz ? Edytowane 1 Czerwca 2013 przez henus7 Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20732 Napisano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 nie obsługuje CFX http://i.imgur.com/ysYqCdw.png http://i.imgur.com/xS217X7.png Skalowanie nie wynosi 100% ale wzrost wydajności jest 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Tarrok 253 Napisano 6 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 Odkopuję temat Zauważyłem mikro przycięcia w Grze: Overlord Oprócz spadku wydajności W SLI mikro przycięcia były strasznie duże Poza tym w takich tytułach jak -Remember Me -Crysis 3 -Kingdoms of Amalur: Reckoning -Oraz Hitman: Rozgrzeszenie mikroprzcięć nie zauważyłem. Cytuj Link to post Share on other sites
Bakak 661 Napisano 9 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 Trochę info z mojej strony. W pierwszym poście pojawiły się filmiki, które przedstawiają wydajność w 2 grach i jedną grafikę KLIK! Cytuj Link to post Share on other sites
Gość JonathanArcherPL Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 w Tomb Raider przy wygładzaniu SMAA x4, mimo wysokich FPS, gra jakby muliła ;/ Cytuj Link to post Share on other sites
Bakak 661 Napisano 10 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2013 a to prawda SSAA w tej grze działa słabo dzisiaj powinien pojawić sie filmik z opisem tej gry Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.