Skocz do zawartości

,,Fobos" Desk Case - Phoenix Modd - Obudowa Biurko


Recommended Posts

mogę wziąć moją EK DCP 4.0 i raz dwa wypompujemy wodę z warsztatu. :D

 

A tak na poważnie, to życzę Tobie Bartłomieju ;)  szybkiego uporania się z "siłą wyższą" oraz jak najmniejszych strat.

Edytowane przez SKEEPER46
Link to post
Share on other sites

Rozumiem, że macie problemy, ale odpisanie na wiadomości to chyba nie jest wielki wymóg, tymbardziej, że co chwilę widać gdy jesteście dostępni. RAM dotychczas nie doszedł pomimo obietnic.. nie mam tego za złe bo rozumiem państwa sytuację, ale proszę o jakiś kontakt.

Pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

Niczego nie kupowaliśmy. To o sprzęt z konkursu chodzi. Najpierw miał być na wtorek, później na piątek potem ns sobotę albo poniedziałek. Jeśli sami nie wiedzą co się dzieję to po co kit wciskać z terminem? Lepiej powiedzieć, że nie wiadomo kiedy będzie sprzęt zamiast tak kręcić z datą

Link to post
Share on other sites

Niczego nie kupowaliśmy. To o sprzęt z konkursu chodzi. Najpierw miał być na wtorek, później na piątek potem ns sobotę albo poniedziałek. Jeśli sami nie wiedzą co się dzieję to po co kit wciskać z terminem? Lepiej powiedzieć, że nie wiadomo kiedy będzie sprzęt zamiast tak kręcić z datą

 

Skąd ja to znam. Daj mu się ogarnąć, niech update zrobi. Poganiasz go w błahej sprawie.

Link to post
Share on other sites

Ja nikogo nie poganiam,ale już 3 dni mogłem zmarnować gdybym na kuriera w domu czekał. Jak nie wie kiedy to wyśle to niech napisze, że nie wie zamiast z datami kręcić. Tylko o to mi chodzi bo mam sprawną klawe i nie potrzebuje na siłę kolejnej,ale jak mówię, że coś robię to tak jest i tego oczekuje od innych. Tym bardziej jeśli jakąś działalność prowadzi to powinno mu zależeć na dobrej opinii a ja już bym wolał się dowiedzieć, że nie wiedzą kiedy wyślą bo mają problem niż dostawać 3 różne daty dostarczenia przedmiotu i nadal go nie mieć

Edytowane przez natsu
Link to post
Share on other sites

Czy jest to taka błaha sprawa? Możliwe, nie jest to dla Was ani dla nich priorytet, ale jako, że składałem komputer a wygrałem ten ram to przeznaczyłem wieksza sumke na inne podzespoly nie martwiac sie o zakup pamieci.. Pozatym tak jak pisałem, nie można było poprostu napisać "W tym tygodniu nie damy rady, sorki- wyślemy za tydzień", a tu niestety tylko kręcenia i wymyślanie dat i tego, że zostało to wysłane. Dzisiaj raczej kurier się nie zjawi, jak dotychczas to było.. niestety nie świadczy to dobrze o firmie, ponieważ zaadresowanie paczki i wysłanie to nie więcej jak godzina roboty a ma się spokój.. a tu jedyne co otrzymałem to terminy i zapewnienia "dzisiaj zostało wysłane na 100%" itd.. czekam do wyjaśnienia, jeśli sprawa się rozwiąże i phoenix odpisze na pw to nie bede mial takich wielkich zarzutów.. ale to kręcenie jest trochę uciążliwe, bo specjalnie zamieniałem się aby być w domu i czekałem na paczki.. No i się nie doczekałem...

Pozdrawiam.



Dla upewnienia, wraz z pewnym uzytkownikiem, kontaktujemy sie z wydzialem glownego sponsora, tj. ASUSa.
Link to post
Share on other sites

U mnie wyglądało to podobnie, ale wystarczyło kilka słów by zmiękły cztery litery i karta pojawiła się błyskawicznie %-) Ale faktury do gwarancji oczywiście nie przysłał, taka filozofia wysłać skan na maila, o wszystko trzeba się 10 razy dopraszać nawet o głupi numer przesyłki ;) Mimo wszystko na minus nie wyszedłem, tylko szkoda czasu i nerwów.

Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...