Skocz do zawartości

Dyskusja na temat okazji cenowych


Recommended Posts

 

 

zasypcie ich negatywami może allegro w końcu zareaguje... i zablokują im konto... zakładać spory odnośnie tej aukcji a można się też pokusić o wejście na drogę sądową... duża szansa na wygranie

 

10505361_587921961324200_398118522865894 

Link to post
Share on other sites

nowaj nie wiem po co takie Twoje komentarze... ludzie mają prawo walczyć o swoje... za błędy trzeba płacić...

parafrazując tytuł filmu "Bóg wybacza, ja nigdy"

Ci co kupili obudowy śmiało mogą walczyć o swoje :)

Edytowane przez kyniu
Link to post
Share on other sites

Jak czytam te komentarze to trochę śmiać mi się chce z osób, które myślały, że kupią Zalmana za 50zł, a teraz płaczą, że jej nie otrzymają. Przecież wiadome od razu było, że morele nie sprzedadzą tej obudowy. Był już tutaj taki podobny przypadek z nimi i pamięciami RAM.

Edytowane przez Peterr
Link to post
Share on other sites

 

 

walczyć o swoje

 

O jakie, kuźwa, swoje ? To, że ktoś popełnił błąd było OCZYWISTE dla każdego, kto ma choć odrobinę oleju w głowie. Nie krytykuję ludzi, którzy chcieli z tego skorzystać, bo to bardzo ludzki odruch, ale robienie z siebie ofiary i narzekania na to, jaki to sklep jest zły, bo nie chce odnotować kilkudziesięciu tysięcy złotych straty za kliknięcie w złym miejscu to już nawet nie jest cebulactwo. To zachowanie na poziomie hieny cmentarnej, a takiego podjudzania nie będę nawet starał się określić, bo zabrakłoby mi wulgaryzmów.  

Link to post
Share on other sites

Będzie zaraz ban :D

 

Od siebie - walczcie o swoje, ale bez złodziejstwa. Firma dba o PR, a Wy chcecie zaoszczędzić. Gdzieś pośrodku jest punkt, w którym powinien zadowolić obydwie strony. Ja właśnie kupiłem Enthoo Pro z zadowalającym mnie rabatem. Wszystko w kulturalnej atmosferze - bez obrażania i zastraszania kogokolwiek.

Wilk syty i owca cała.

 

//edyta - literówka

Edytowane przez NewSky
Link to post
Share on other sites

akurat morele nie dbają o nic, zaniżanie cen w porównywarkach cenowych żeby być na topie + jako jedyny sklep nie zrealizowali anulowanych zamówień na tablety samsunga http://www.tabletowo.pl/2014/08/08/promocja-samsunga-obok-ktorej-naprawde-trudno-przejsc-obojetnie-galaxy-tab-s-8-4-i-galaxy-tab-10-5-za-polowe-ceny/

 

http://www.x-kom.pl/?news=2088

 

więc nie mów o dbaniu o PR, bo po tej akcji wielu ludzi już nie zrobi u nich zakupów.

 

jeden z gorszych sklepów obecnie.

 

ile tego rabatu dali? 15zł? bo o tyle taniej jest w innym sklepie

Edytowane przez gohan10
Link to post
Share on other sites

Nawet jeżeli w 99% przypadków im to nie wychodzi to na pewno pełnej olewki na to nie strzelają.

Sam też unikam kupowania u nich bo naciąłem się wcześniej, jednak w obecnej sytuacji sprawa skończyła się dla mnie dobrze.

 

Rabat uwzględniając przesyłkę to ponad 50 zł. Ofertę mają najniższą na ceneo i obudowy kupić taniej się nie dało.

 

Poza tym już nie muszę bić piany i narzekać na wszystko dookoła, tylko cieszyć się z zakupu w dobrej jak dla mnie cenie. Oni tacy źli, najgorszy sklep, ale obudowa za 50 zł od nich już nie śmierdziała?

Link to post
Share on other sites

 Oni tacy źli, najgorszy sklep, ale obudowa za 50 zł od nich już nie śmierdziała?

:roll: To czekaj czy dobrze zrozumiałem. Najpierw się cieszysz, ze mimo ich błędu udało ci się utargować rabat na inna obudowę a w następnym zdaniu gnoisz tych którzy chcieli je kupić po cenie jak na aukcji? Schizofreniczna wypowiedz trochę  :/

EDIT: Negatywy na bank się posypią no i ciekawe czy allegro będzie je usuwać...

Edytowane przez michaelred
Link to post
Share on other sites

@michaelred - Miałem co innego na myśli. Chodziło mi o to że nawet pomimo odwołania przez nich aukcji daleki byłem od wylewania brudów i nie wiadomo jakich oszczerstw pod ich adresem.

Nie podoba mi się postawa na zasadzie - uważam że to złodzieje i oszuści, ale kupienie od złodzieja i oszusta czegoś za 1/4 wartości to już jest ok. Potem lament że coś poszło nie tak, choć można się było tego spodziewać. Takie włożenie ręki do gotującej się wody i potem pretensje że się poparzyłeś.

 

@up - może nie każdemu taka oferta by odpowiadała - mi owszem, bo nosiłem się z zakupem od pewnego czasu. Wolę dobre samopoczucie niż toczenie bojów co do których słuszności nie mam przekonania.

Link to post
Share on other sites

zasypcie ich negatywami :) może allegro w końcu zareaguje... i zablokują im konto... zakładać spory odnośnie tej aukcji :) a można się też pokusić o wejście na drogę sądową... duża szansa na wygranie, ale nie wiem czy w ogóle byłby jakiś sens bić się o grosze...

 

@ co do ludzi, którzy kupili większą ilość obudów uważajcie, by skarbówka się nie przyczepiła tego zakupu (jak oddacie drogę na sprawę sądową) bo US może to potraktować później jako źródło dochodu, jeśli będziecie wystawiać to na allegro itp...

 

Popłacz się, bo nie udało się wycebulić tanio budy...

Błędy są naturalną rzeczą, prawo stoi po ich stronie. Raczej nie ma szans wygranej w sądach, bo większość kupujących mogła bez problemów podejrzewać błąd. Rozumiem rozgoryczenie osób, które skorzystały z "promocji" i kupiły budę dla siebie, ale nie przesadzajmy. Nic Ci się "nie należało" z tego tytułu, sklep wystawił aukcję ze złą ceną i się uchylili zgodnie z prawem. Co najwyżej możesz mieć roszczenie w sytuacji, gdy kupując przedmiot u nich zrezygnowałeś z jakiejś innej okazji (np. jakby gdzie indziej buda była dostępna za 150zł), która teraz już nie jest dostępna.

 

I dobrze, że anulowali, #januszebiznesu zamawiający po 15 sztuk nie zarobią na lewo :P

Edytowane przez Kethael
Link to post
Share on other sites

Widać, żal macie niektórzy na przykład taki Pan z góry który nie kupił w cale. Ja kupiłem 1 i żałuję, było wyraźnie w tytule napisane promocja. Aukcję się podgląda przed wystawieniem jak i po wystawieniu. To jest ewidentna wina pracownika, tu nie ma mowy o błędzie powołując się na przepisy.

Link to post
Share on other sites

Widać, żal macie niektórzy na przykład taki Pan z góry który nie kupił w cale. Ja kupiłem 1 i żałuję, było wyraźnie w tytule napisane promocja. Aukcję się podgląda przed wystawieniem jak i po wystawieniu. To jest ewidentna wina pracownika, tu nie ma mowy o błędzie powołując się na przepisy.

 

Nie mierz wszystkich swoją miarą. Budę mogłem spokojnie kupić, ale nie potrzebuję dla siebie, a nie mam zamiaru kupować tylko dlatego, że tanio i następnie sprzedawać na lewo.

 

To, że jest to ewidentna wina pracownika (bo jest) nie wyklucza przecież błędu. Cena została podana w wyniku błędu pracownika najpewniej (chyba, że wystawiają za pomocą jakiegoś automatu, nie wiem). Przepisy w tej sprawie są jasne:

 

Art. 84. § 1. W razie błędu co do treści czynności prawnej można uchylić się od skutków prawnych swego oświadczenia woli. Jeżeli jednak oświadczenie woli było złożone innej osobie, uchylenie się od jego skutków prawnych dopuszczalne jest tylko wtedy, gdy błąd został wywołany przez tę osobę, chociażby bez jej winy, albo gdy wiedziała ona o błędzie lub mogła z łatwością błąd zauważyć; ograniczenie to nie dotyczy czynności prawnej nieodpłatnej.

 

§ 2. Można powoływać się tylko na błąd uzasadniający przypuszczenie, że gdyby składający oświadczenie woli nie działał pod wpływem błędu i oceniał sprawę rozsądnie, nie złożyłby oświadczenia tej treści (błąd istotny).

Edytowane przez Kethael
Link to post
Share on other sites

 

 

Nie mierz wszystkich swoją miarą. Budę mogłem spokojnie kupić, ale nie potrzebuję dla siebie, a nie mam zamiaru kupować tylko dlatego, że tanio i następnie sprzedawać na lewo.
 

 

Ja chciałem kupić dla siebie, jakbym chciał na odsprzedanie to bym zamówił ich kilka ,a nie 1 . Z tego wynika, że nikt nic im zrobić nie może ? Wystawienie negatywa również w tej sytuacji jest bezpodstawne ?

Link to post
Share on other sites

To samo i ja pisałem. Wiedziałem, że ich sklep internetowy to bardzo niepewny temat... Tutaj jednak widziałem aukcje na allegro, do głowy mi nie przyszło, że tutaj też takie kwiatki mogą być . Do tego poleciłem zakup tej obudowy 2 osobą, które w internecie specjalnie zakupów nie robią ale im powiedziałem, że dobra cena i warto kupić (czyli zrobiłem z siebie pajaca polecając ten zakup) . Dla nich to zwykłe oszustwo będzie i na 200% wystawią negatywa.

BTW.
Ja dostałem e-maila o takiej treści:

"Witam, 
Szanowni Państwo w wyniku błędu podczas wystawiania aukcji nr4601673817 na portalu allegro.pl, w cenie pojawił się błąd. Niestety nie jesteśmy w stanie zrealizować zamówienia na ten model. W związku z ewidentną różnicą ceny odstępujemy od realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem (na podstawie art. 88 § 1 k.c. w zw. z art. 84 k.c.). 
 
Wszystkie środki wpłacone środki zostaną zwrócone na konta w dniu dzisiejszym."
 
Cały tekst średnio po polsku dla mnie napisany...Wiem, wiem zaraz ktoś napisze, że czepiam się głupich słówek.... Prawda jest jednak taka, że u nich tak wygląda cała "obsługa klienta" 
I wątpię żeby tak jak myślą zostało to potraktowane przez sąd jako "błąd istotny". Błędem istotnym byłoby np Cena 75zł zamiast 7500, 150 zamiast 1500 itp. 1zł np (czyli częsta pomyłka Licytacji z cena Kup Teraz)
 
EDIT: Jeżeli sprzedający sprzedał 229 sztuk ! i nie interweniował  w trakcie np. kończąc aukcje, tylko czekał do wyprzedania wszystkich szt. to dla mnie to znaczy tyle, że chciał sprzedać w tej cenie.
EDIT2. Zarówno ja, jak i znajomi żadnego zwrotu na konto PayU, czy zwykłe bankowe nie otrzymaliśmy.
Edytowane przez michaelred
Link to post
Share on other sites

@michaelred w przepisie wyżej masz definicję błędu istotnego. Jest to taki błąd, który uzasadnia przypuszczenie, że gdyby sprzedajacy (w tym wypadku) o nim wiedział, to by nie złożył takiego oświadczenia woli.

 

Czyli w skrócie - jakby sklep wiedział, że wystawił przez pomyłkę obudowy za 50zł zamiast 240zł, to by za tyle nie chciał ich sprzedać. Jakby pomimo wiedzy o błędzie dalej chciał je sprzedawać w tej cenie - błąd nie byłby istotny. Skoro anulowali zamówienia = nie chcieli ich sprzedać w tej cenie = błąd istotny ;)

 

 

A ten mail faktycznie nie świadczy o ich profesjonaliźmie.

 

 

 

IMHO negatywy usprawiedliwione i Allegro nie powinno ich usuwać.

 

 

 

Ed: budy rozeszły się w godzinę chyba, mogli nie zauważyć. Jakby chcieli sprzedać w tej cenie, to by nie anulowali zamówień teraz....

Edytowane przez Kethael
Link to post
Share on other sites

 

Wszystkie środki wpłacone środki zostaną zwrócone na konta w dniu dzisiejszym."

 

z czystej ciekawości, czy ktokolwiek dostał już ten zwrot (płacąc z góry), a jeżeli nie to kto sobie nim teraz obraca? Prowizję za przelew też zwracają?

 

...nie, nie kupiłem obudowy

Link to post
Share on other sites

 

 

Z tego wynika, że nikt nic im zrobić nie może ?

 

A co można zrobić komuś, kto bez owijania w bawełnę pyta się na publicznym forum o to, jak spiracić system ? Bo dla mnie tego typu działanie, z niezaprzeczalną premedytacją, jest gorsze od sklepowego błędu...

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...