ML MODS 982 Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 @ziom0070 o 10:01 Cytuj Link to post Share on other sites
adam9871 901 Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 Pany ja mam podkładkę , gadałem z gościem telefonicznie ( rozmowy są nagrywane ) powiedział że zamówienie na 100 % zostanie zrealizowane i wysyłka nawet dzisiaj , najpóźniej jutro. Za swoje błędy trzeba płacić , kiedyś sprzedawałem telefon i ubezpieczyłem paczkę przypadkiem na 100 zł zamiast na 1000 zł , paczka zaginęła i musiałem wyłożyć 525 zł ze swojej kieszeni , trudno za swoje błędy trzeba płacić - takie jest moje zdanie. Adam Cytuj Link to post Share on other sites
ML MODS 982 Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 No masz podkładke i to dość mocną ciekawe co z tego wyjdzie daj znać jak coś. Cytuj Link to post Share on other sites
ziom0070 16 Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 Pany ja mam podkładkę , gadałem z gościem telefonicznie ( rozmowy są nagrywane ) powiedział że zamówienie na 100 % zostanie zrealizowane i wysyłka nawet dzisiaj , najpóźniej jutro. Za swoje błędy trzeba płacić , kiedyś sprzedawałem telefon i ubezpieczyłem paczkę przypadkiem na 100 zł zamiast na 1000 zł , paczka zaginęła i musiałem wyłożyć 525 zł ze swojej kieszeni , trudno za swoje błędy trzeba płacić - takie jest moje zdanie. Adam No w sumie masz rację.Ale Ty nagrywałeś tą rozmowę ?Czy oni bo to też ważne ? Cytuj Link to post Share on other sites
adam9871 901 Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 No w sumie masz rację.Ale Ty nagrywałeś tą rozmowę ?Czy oni bo to też ważne ? Oni , Nawet grzecznie informują o tym przed rozpoczęciem rozmowy ( znajomy raz tak wygrał pewną sprawę ) . Możesz zażądać odtworzenia rozmowy , z tego co się orientuję. Adam Cytuj Link to post Share on other sites
michaelred 4 Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 (edytowane) Mimo tego ze zamowienie zostalo potwierdzone i przyjete do realizacji i widnial status 2/3 w realizacji to i tak dostalem standardowego e-maila. "Towar wybrany w zamówieniu nie jest już dostępny w naszym magazynie. Państwa zamówienie zostało anulowane. Stany magazynowe widoczne na stronie aktualizujemy średnio 3 razy dziennie (data aktualizacji stanu magazynowego wyświetla się przy ikonie dostępności towaru). W przypadku najbardziej popularnych produktów zdarza się sporadycznie, że informacja o dostępności podana na karcie produktu nie odzwierciedla faktycznego stanu tego produktu w magazynie. Niestety nie mamy zakontraktowanej dostawy brakującego towaru na najbliższe 2 tygodnie :(" Pytanie tylko poco w takim razie potwierdzili zamowienie i przyjeli do realizacji zeby go zaraz anulowac. Nie no ten sklep jest niepowazny jakis juz naprawde... Edytowane 7 Lipca 2014 przez michaelred Cytuj Link to post Share on other sites
ML MODS 982 Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 To już mogli szczerze napisać że popełnili błąd itd sie przyznać i wogóle ale nie lepiej tak Cytuj Link to post Share on other sites
mpzgora 1 Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 (edytowane) Mi tez anulowali. Ciekawe co by na to powiedział Rzecznik Praw Konsumentów jeśli towar pojawi się w sklepie wcześniej niż za 2 tygodnie bo piszą że nie mają zakontraktowanego na najbliższe dwa tygodnie. Edytowane 7 Lipca 2014 przez mpzgora Cytuj Link to post Share on other sites
NewSky 1872 Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 Znowu jest dostępny na stronie, tyle że jako 8GB. Co śmieszniejsze to i w zamówieniu zmieniło mi się na 8GB. To już trochę chamówa z ich strony... Cytuj Link to post Share on other sites
mati4_4 0 Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 Zapomnieli jeszcze tylko opis zmienić. Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 Bła ha ha Cytuj Link to post Share on other sites
ziom0070 16 Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 (edytowane) Jak mi się dalej wyświetla że jest 16GB ??W tytule jest 8GB a wszędzie 16. Edytowane 7 Lipca 2014 przez ziom0070 Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 Fajne mieliście ramy Cytuj Link to post Share on other sites
karwan014 19 Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 Specjalnie podejmują takie działania w celach marketingowych. ( chcą mieć najtańsze oferty na serwisach typu ceneo itp. ) Standard. Oni to robią umyślnie. Cytuj Link to post Share on other sites
NeverMiss 2 Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 To już mogli szczerze napisać że popełnili błąd itd sie przyznać i wogóle ale nie lepiej tak Nie mogli bo inaczej byś mógł od nich wymagać wydania towaru.Od tego mają właśnie takie zapisy w regulaminie. Mi tez anulowali. Ciekawe co by na to powiedział Rzecznik Praw Konsumentów jeśli towar pojawi się w sklepie wcześniej niż za 2 tygodnie bo piszą że nie mają zakontraktowanego na najbliższe dwa tygodnie. Nic by nie powiedział. Znowu jest dostępny na stronie, tyle że jako 8GB. Co śmieszniejsze to i w zamówieniu zmieniło mi się na 8GB. To już trochę chamówa z ich strony... Przecież było wiadomo od samego początku że to błąd na stronie który poprawili i stąd zmiana z 16 na 8 GB Cytuj Link to post Share on other sites
NewSky 1872 Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 @up - zgadzam się, ale patrz na to z punku widzenia użytkownika/klienta. Zamawiam 16GB, żadnej informacji etc a w zamówieniu nagle 8GB. Pisałem wcześniej że w kwestii pomyłki jestem wyrozumiały, ale nie takich korekt za plecami, nawet bez żadnej informacji. Cytuj Link to post Share on other sites
CS_pAqu 4 Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 Ciekaw jestem, czy tez u adama podmienili pamieci w zamowieniu na 8gb. Jezeli tak, byloby to czyste oszustwo z ich strony. Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 Teraz to już pozamiatane, w zamówieniu zmienili 16GB na 8GB xD Anulowałem zamówienie bo nie potrzeba mi 8GB Cytuj Link to post Share on other sites
liscypis 9 Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 @up jak anulować zamówienie? Cytuj Link to post Share on other sites
NeverMiss 2 Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 @up - zgadzam się, ale patrz na to z punku widzenia użytkownika/klienta. Zamawiam 16GB, żadnej informacji etc a w zamówieniu nagle 8GB. Pisałem wcześniej że w kwestii pomyłki jestem wyrozumiały, ale nie takich korekt za plecami, nawet bez żadnej informacji. To jest zrozumiałe ale taki mają regulamin , poza tym nikt nie zmusza ludzi do kupowania w tym sklepie No i powtórzę się po raz kolejny że było wiadomo że to pomyłka w opisie jest 16GB zamiast 8GB. Cytuj Link to post Share on other sites
lukyeti 2221 Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 Róbcie screeeny bo lecą w ch... jak mało kto... Można się pomylić przyznać do błędu i wyjść z twarzą, takie zmiany to jawne oszustwo i nadaje się na policje. Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 To jest taki cios poniżej pasa z ich strony, zamawiasz dany produkt a tu nagle w zamówieniu bez Twojej wiedzy zmieniają ci na coś innego.... Przynajmniej by wysłali maila i przyznali się do błędu a nie robią to za plecami. @up jak anulować zamówienie? Dzwonisz do nich infolinia: 801 000 861 tel: 12 418 40 26 (dla tel. komórkowych) wew. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
NewSky 1872 Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 Nie trzeba robić screenów. W mailach potwierdzających jest dokładnie to się pierwotnie zamawiało. Napisałem im żeby się ustosunkowali do swojego postępowania. Z zamówienia pewnie nici, ale najzwyczajniej w świecie mnie taką bezczelną zagrywką wkurzyli. Cytuj Link to post Share on other sites
lukyeti 2221 Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 (edytowane) trzeba kuć żelazo póki gorące "Witam powołując się na maila pana Michała Kruszyny o rekompensacie za anulowanie zamówienia nr 1376796 proszę jeśli to możliwe w ramach zadośćuczynienia za Wasz błąd o gratis dodanie kabla SATA III do dysku ssd do trwającego obecnie w realizacji mojego zamówienia nr 1374993Za pozytywne rozpatrzenie mojej prośby z góry dziękuje i pozdrawiam" hehehe Edytowane 7 Lipca 2014 przez lukyeti Cytuj Link to post Share on other sites
michaelred 4 Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 (edytowane) http://aheathenspath.files.wordpress.com/2012/02/13272861191551.jpg ogolnie to juz morele pojechalo po calosci. Najpierw zatwierdzaja zamowienie i przyjmuja do realizacji, pozniej je anuluja na podstawie nieprawdziwych informacji. Teraz zmieniaja innym za plecami tresc zamowienia. Masakra jakas. Zamawialem juz pare zestawow PC w morelach dla siebie i dla znajomych i nie bylo wiekszych klopotow. Widze jednak ze sklep jest poprostu z lekka niepowazny i dziwi mnie fakt wypowiedzi niektorych osob... "obroncy ucisnionych" Bo opinie o sklepach wyrabia sie wlasnie nie wtedy kiedy jest wszystko super a wtedy kiedy jest jakis problem a z nim jak widac sobie nie radza. Edytowane 7 Lipca 2014 przez michaelred Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.