Skocz do zawartości

Dyskusja na temat okazji cenowych


Recommended Posts

Pany ja mam podkładkę , gadałem z gościem telefonicznie ( rozmowy są nagrywane ) powiedział że zamówienie na 100 % zostanie zrealizowane i wysyłka nawet dzisiaj , najpóźniej jutro.

Za swoje błędy trzeba płacić , kiedyś sprzedawałem telefon i ubezpieczyłem paczkę przypadkiem na 100 zł zamiast na 1000 zł , paczka zaginęła i musiałem wyłożyć 525 zł ze swojej kieszeni , trudno za swoje błędy trzeba płacić - takie jest moje zdanie.

Adam

Link to post
Share on other sites

Pany ja mam podkładkę , gadałem z gościem telefonicznie ( rozmowy są nagrywane ) powiedział że zamówienie na 100 % zostanie zrealizowane i wysyłka nawet dzisiaj , najpóźniej jutro.

Za swoje błędy trzeba płacić , kiedyś sprzedawałem telefon i ubezpieczyłem paczkę przypadkiem na 100 zł zamiast na 1000 zł , paczka zaginęła i musiałem wyłożyć 525 zł ze swojej kieszeni , trudno za swoje błędy trzeba płacić - takie jest moje zdanie.

Adam

No w sumie masz rację.Ale Ty nagrywałeś tą rozmowę ?Czy oni bo to też ważne ?

Link to post
Share on other sites

No w sumie masz rację.Ale Ty nagrywałeś tą rozmowę ?Czy oni bo to też ważne ?

 

Oni , Nawet grzecznie informują o tym przed rozpoczęciem rozmowy ( znajomy raz tak wygrał pewną sprawę ) .

Możesz zażądać odtworzenia rozmowy , z tego co się orientuję.

Adam

Link to post
Share on other sites

Mimo tego ze zamowienie zostalo potwierdzone i przyjete do realizacji i widnial status 2/3 w realizacji to i tak dostalem standardowego e-maila.

"Towar wybrany w zamówieniu nie jest już dostępny w naszym magazynie. Państwa zamówienie zostało anulowane.

Stany magazynowe widoczne na stronie aktualizujemy średnio 3 razy dziennie (data aktualizacji stanu magazynowego wyświetla się przy ikonie dostępności towaru). W przypadku najbardziej popularnych produktów zdarza się sporadycznie, że informacja o dostępności podana na karcie produktu nie odzwierciedla faktycznego stanu tego produktu w magazynie. Niestety nie mamy zakontraktowanej dostawy brakującego towaru na najbliższe 2 tygodnie :("

 

Pytanie tylko poco w takim razie potwierdzili zamowienie i przyjeli do realizacji zeby go zaraz anulowac.
 

Nie no ten sklep jest niepowazny jakis juz naprawde...

Edytowane przez michaelred
Link to post
Share on other sites

Mi tez anulowali.

Ciekawe co by na to powiedział Rzecznik Praw Konsumentów jeśli towar pojawi się w sklepie wcześniej niż za 2 tygodnie bo piszą że nie mają zakontraktowanego na najbliższe dwa tygodnie. 

Edytowane przez mpzgora
Link to post
Share on other sites

To już mogli szczerze napisać że popełnili błąd itd sie przyznać i wogóle ale nie lepiej tak :P

Nie mogli bo inaczej byś mógł od nich wymagać wydania towaru.Od tego mają właśnie takie zapisy w regulaminie.

 

Mi tez anulowali.

Ciekawe co by na to powiedział Rzecznik Praw Konsumentów jeśli towar pojawi się w sklepie wcześniej niż za 2 tygodnie bo piszą że nie mają zakontraktowanego na najbliższe dwa tygodnie. 

Nic by nie powiedział.

 

Znowu jest dostępny na stronie, tyle że jako 8GB. Co śmieszniejsze to i w zamówieniu zmieniło mi się na 8GB. 

To już trochę chamówa z ich strony...

Przecież było wiadomo od samego początku że to błąd na stronie który poprawili i stąd zmiana z 16 na 8 GB

Link to post
Share on other sites

@up - zgadzam się, ale patrz na to z punku widzenia użytkownika/klienta. Zamawiam 16GB, żadnej informacji etc a w zamówieniu nagle 8GB. Pisałem wcześniej że w kwestii pomyłki jestem wyrozumiały, ale nie takich korekt za plecami, nawet bez żadnej informacji.

Link to post
Share on other sites

@up - zgadzam się, ale patrz na to z punku widzenia użytkownika/klienta. Zamawiam 16GB, żadnej informacji etc a w zamówieniu nagle 8GB. Pisałem wcześniej że w kwestii pomyłki jestem wyrozumiały, ale nie takich korekt za plecami, nawet bez żadnej informacji.

To jest zrozumiałe ale taki mają regulamin , poza tym nikt nie zmusza ludzi do kupowania w tym sklepie  ;)  No i powtórzę się po raz kolejny że było wiadomo że to pomyłka w opisie jest 16GB zamiast 8GB.

Link to post
Share on other sites

To jest taki cios poniżej pasa z ich strony, zamawiasz dany produkt a tu nagle w zamówieniu bez Twojej wiedzy zmieniają ci na coś innego.... Przynajmniej by wysłali maila i przyznali się do błędu a nie robią to za plecami. 


@up jak anulować zamówienie?

Dzwonisz do nich 

infolinia: 801 000 861

tel: 12 418 40 26 (dla tel. komórkowych) wew. 2
Link to post
Share on other sites

Nie trzeba robić screenów. W mailach potwierdzających jest dokładnie to się pierwotnie zamawiało.

Napisałem im żeby się ustosunkowali do swojego postępowania. Z zamówienia pewnie nici, ale najzwyczajniej w świecie mnie taką bezczelną zagrywką wkurzyli.

Link to post
Share on other sites

trzeba kuć żelazo póki gorące

"Witam powołując się na maila pana Michała Kruszyny o rekompensacie za anulowanie zamówienia nr 1376796 proszę jeśli to możliwe w ramach zadośćuczynienia za Wasz błąd o gratis dodanie kabla SATA III do dysku ssd do trwającego obecnie w realizacji mojego zamówienia nr 1374993
Za pozytywne rozpatrzenie mojej prośby z góry dziękuje i pozdrawiam"

hehehe

Edytowane przez lukyeti
Link to post
Share on other sites

http://aheathenspath.files.wordpress.com/2012/02/13272861191551.jpg

:)

 

ogolnie to juz morele pojechalo po calosci. Najpierw zatwierdzaja zamowienie i przyjmuja do realizacji, pozniej je anuluja na podstawie nieprawdziwych informacji. Teraz zmieniaja innym za plecami tresc zamowienia. Masakra jakas. Zamawialem juz pare zestawow PC w morelach dla siebie i dla znajomych i nie bylo wiekszych klopotow.

 

 

 

Widze jednak ze sklep jest poprostu z lekka niepowazny i dziwi mnie fakt wypowiedzi niektorych osob... "obroncy ucisnionych" Bo opinie o sklepach wyrabia sie wlasnie nie wtedy kiedy jest wszystko super a wtedy kiedy jest jakis problem a z nim jak widac sobie nie radza.

Edytowane przez michaelred
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...