NewSky 1872 Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 @mejor - dobrze że ktoś z forum wyłapał Daj znać po odebraniu czy faktycznie to taka okazja była Cytuj Link to post Share on other sites
bar1004 102 Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 @ziom0070 źle napisałem. Chodziło mi, że ktoś już kupił, ale to nie ja Cytuj Link to post Share on other sites
Vieworld 2608 Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 (edytowane) I myślisz że dostaniesz towar?? Zapomnij w opisie jest mowa o 2 sztukach więc tym może się wybronić co za 1zł i tak jest okazją Edytowane 6 Lipca 2014 przez Vieworld Cytuj Link to post Share on other sites
konstant 29 Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 Przecież nikt mu nie nakaże tego sprzedać. Cytuj Link to post Share on other sites
mateono 123 Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 Regulamin allegro nakaże. Cytuj Link to post Share on other sites
stigerx 1 Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 Regulamin allegro nakaże. ta, bo w innym wypadku gościa czeka stryczek Cytuj Link to post Share on other sites
NeverMiss 2 Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 Może powiedzieć że mu pies zjadł i co zrobisz Cytuj Link to post Share on other sites
muf18 56 Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 Ciekawe czemu bez FV ... Cytuj Link to post Share on other sites
adam9871 901 Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 Pamięć RAM - dwa moduły, 16GB, napięcie 1.5V, opóźnienie 8CL. http://www.morele.net/pamiec-crucial-ballistix-tactical-tracer-o-b-led-ddr3-1600-cl8-16gb-blt2cp8g3d1608dt2txobceu-552732/ Powie mi ktoś w dyskusjach czemu ? Nie wiem czemu być może błąd na stronie , zamówiłem jutro się okaże czy zamówienie będzie anulowane czy też zrealizowane . Cytuj Link to post Share on other sites
michaelred 4 Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 (edytowane) Tez zamowilem. Ostatnim razem ich blad na stronie mnie troche zirytowal. Odpisali mi ze anulowali zamowienie bo produktu nie bedzie na magazynie przez najblizsze 2 tygodnie(tylko na takiej podstawie moga anulowac zamowienie). Oczywiscie produkt pokazal sie w wyzszej cenie po 2 dniach- dali za to darmowa wysylke . Zobaczymy co teraz wymysla... Nawet na ceneo sie chwala:http://www.ceneo.pl/17550950 no to.... @adam9871 Ja tez tym razem im latwo nie odpuszcze. Bo zeby sie przyznali. Dobra zrobilismy babola na stronie masz Pan 5% rabatu na nastepne zamowienie. Tego jednak zrobic nie moga bo mozna by wtedy dochodzic swoich praw wiec sciemniaja jak tylko moga Cytat z ich regulaminu : "Sprzedawca przyjmuje zamówienie do realizacji po sprawdzeniu dostępności zamawianego produktu w magazynie." na tej podstawie przyjmuja badz anuluja zamowienie. Edytowane 6 Lipca 2014 przez michaelred Cytuj Link to post Share on other sites
adam9871 901 Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 (edytowane) Ja będę z nimi walczył do skutku . Tak , gdy przyznają się do błędu muszą to sprzedać no chyba że klient wykaże dobrą wolę ( chociaż wątpię ). Daj znać na PW jak wygląda u Ciebie sytuacja , nie chcę zaśmiecać niepotrzebnie forum. Edytowane 6 Lipca 2014 przez adam9871 Cytuj Link to post Share on other sites
ziom0070 16 Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 Ale płacicie od razu ?? Cytuj Link to post Share on other sites
adam9871 901 Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 Płaci się dopiero wtedy gdy pracownik morele potwierdzi zamówienie. Cytuj Link to post Share on other sites
ziom0070 16 Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 Ok zamówione,zobaczmy:) Cytuj Link to post Share on other sites
okar19 8223 Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 (edytowane) Nie rozumiem zachowania niektórych. Człowiek nie maszyna, błędy się zdarzają, to nie pierwsza taka sytuacja kiedy to jakiś sklep przypadkowo wpisuje złą cenę a wy wiedząc że się pomylili kupujecie i walczycie jak lwy do upadłego aby wyrwać coś za pół darmo. Stworzyłbym punkt w regulaminie ( o ile morele nie ma ) aby można było odwołać ofertę bez podania przyczyny. I tyle. Skończyłoby się żerowanie na błędach. Z tym ramem za złotówkę - zamiast napisać wiadomość do sprzedającego lub zgłosić aukcje i poinformować o błędzie to kupujecie i cieszycie pyszczki i teraz będziecie się powoływać na jakieś regulaminy z allegro byle dostać ten ram za zeta. "Regulamin mówi tak i masz mi sprzedać bo jak nie to napiszę do allegro i oni się tobą zajmą." Po prostu nie trawię, jak można być takich zachłannym... Edytowane 6 Lipca 2014 przez okar19 Cytuj Link to post Share on other sites
michaelred 4 Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 (edytowane) Zle do tego podchodzisz, pozatym takie zapisy i widzimisie sklepow mozna sobie wsadzic, bo mala maja wspolnego z prawem przyslugujacym konsumentom. Tak jak pisalem wczesniej przyznali by sie do bledu OK. Jednak oni tego nie robia tylko pala glupa ze produktu nie ma na magazynie i nie bedzie przez 2 tygodnie (na tej podstawie anuluja zamowienie) a po chwili identyczny produkt pojawia sie juz z nowa poprawiona cena. A to zgodne z prawem raczej nie jest BTW. Kupilem ostatnio prawie nowe ramy zestaw dual 2x8 GB na allegro za 219 wiec okazje sie zdarzaja. Jak zaczne podchodzic do morele ze kazda ich "dobra" cena to blad sklepu i 10 razy wszystko sprawdzac to ja dziekuje za takie zakupy To podaj proszę artykuł i paragraf, który został złamany. No dla mnie to zwykle oszustwo jest nic wiecej, ewidentne wprowadzanie w blad. Nie mowiac juz o sadach itp ale rzecznik praw konsumenta by sie tematem na bank zainteresowal. Jak nie widzisz w tym nic zlego to ja nie wiem... @Nowaj Z dzialalnoscia mialem doczynienia i z raczej duzo "gorszymi" klientami niz kompjuterowcy. Ja poprostu nie lubie jak ktos robi ze mnie ulomnego czlowieka, moze komus to pasuje mi osobiscie nie. Edytowane 6 Lipca 2014 przez michaelred Cytuj Link to post Share on other sites
adam9871 901 Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 @ okar19 Jeszcze nie wiadomo czy jest to błąd , może okazja cenowa z ich strony ? Jeżeli będzie to błąd i się do niego przyznają to problemów robić nie będę. Adam Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 Nie rozumiem zachowania niektórych.[...] http://www.sharegif.com/wp-content/uploads/2014/01/tumblr_inline_mg17fuLBlg1rs.gif A to zgodne z prawem raczej nie jest To podaj proszę artykuł i paragraf, który został złamany. wiec sciemniaja jak tylko moga Jeśli kiedykolwiek założysz jakąkolwiek działalność gospodarczą to z pewnością będziesz bardzo hojny i każdy błąd pracownika będziesz rozpatrywał na swoją niekorzyść. Dla mnie takie podejście przypomina żerowanie na padlinie - typowa polaczkowość - jeśli można skorzystać z czyjegoś błędu lub pomyłki to zaraz ustawia się kolejka. Między innymi dlatego nie ma u nas społeczeństwa obywatelskiego z prawdziwego zdarzenia. Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 @Adam Przekonamy się jutro jak zatwierdzą zamówienie Cytuj Link to post Share on other sites
Funkie 1189 Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 (edytowane) Jednak oni tego nie robia tylko pala glupa ze produktu nie ma na magazynie i nie bedzie przez 2 tygodnie (na tej podstawie anuluja zamowienie) a po chwili identyczny produkt pojawia sie juz z nowa poprawiona cena. A to zgodne z prawem raczej nie jest można stwierdzić, iż sprzedawca internetowy może „anulować” złożone przez nas zamówienie tylko w sytuacji, gdy zawarte na stronie internetowej sklepu informacje nie stanowią oferty, a jedynie zaproszenie do składania ofert. Nadto sprzedawca będzie mógł dokonać tego tylko w momencie, gdy potwierdzając złożenie zamówienia nie oświadczył jednocześnie o przyjęciu naszego zamówienia do realizacji. W przeciwnym bowiem wypadku dojdzie do zawarcia umowy, której realizacji kupujący będzie mógł się domagać. W przypadku sprzedaży na Allegro sprzedawca nie ma wpływu na te kwestie, gdyż moment sprzedaży jest tutaj wskazany w regulaminie platformy i dla sprzedawcy jest on w zasadzie automatyczny. Należy również pamiętać, aby moment sprzedaży uwzględniał również sposoby płatności dostępne w sklepie – w przypadku tzw. szybkich płatności warto aby przed dokonaniem płatności klient miał już tytuł jej dokonania w postaci zawartej umowy sprzedaży. Oczywiście sprzedawca określając w sposób nieprawidłowy cenę danego produktu może zawsze powołać się na błąd w tym zakresie. Pamiętać jednak należy, iż taki błąd pozwoli uchylić się sprzedawcy od skutków prawnych zawartej umowy tylko i wyłącznie w przypadku, gdy błąd jego był istotny (błąd uzasadnia przypuszczenie, że sprzedawca nie działając pod wpływem swego błędu i oceniając sprawę rozsądnie, nie sprzedałby danego produktu za wskazaną przy produkcie cenę). Nadto w przypadku odpłatnego nabycia towaru ze sklepu internetowego, sprzedawca będzie musiał wykazać, iż jego błąd w oznaczeniu ceny został wywołany przez kupującego albo że kupujący o błędzie wiedział lub z łatwością mógł błąd ten zauważyć – co jest niezmiernie trudne. źródło: http://centrumsprzedawcy.pl/pomylka-w-cenie-towaru-na-allegro-lub-sklepie-internetowym-jak-tego-uniknac/ W sytuacji gdy identyczny towar po wyższej cenie pojawi się na stronie, można życzliwie zapytać sprzedawcę o różnice w danym modelu:) Nie przynosi to chluby sklepowi a klienci wybierają ofertę konkurencji. Edytowane 6 Lipca 2014 przez Funkie Cytuj Link to post Share on other sites
mejor 2848 Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 michaelred, dnia 06 Lip 2014 - 23:12, napisał: wiec sciemniaja jak tylko moga http://img.sadistic.pl/pics/cba410e483e9.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
NewSky 1872 Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 Czepiacie się Może to po prostu ceny RAM wracają do rozsądnego poziomu sprzed roku ;P Zarezerwowałem z odbiorem osobistym w netpunkcie i zostało to zatwierdzone. Ciekawe czy teraz ci którzy posługiwali się symbolem cebuli sami nie zamówią Cytuj Link to post Share on other sites
ML MODS 982 Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 Również zamówiłem zobaczymy co będzie dalej najwyżej anuluja zamównie Cytuj Link to post Share on other sites
mateono 123 Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 Kiedyś zamówiłem router z dyskiem 1tb za 30 zł i anulowali Cytuj Link to post Share on other sites
lukyeti 2221 Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 Też zamówiłem ale widzę że już analizują nasze zamówienia:P Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.