Skocz do zawartości

Dyskusja na temat okazji cenowych


Recommended Posts

Pamięć RAM - dwa moduły, 16GB, napięcie 1.5V, opóźnienie 8CL.

 

http://www.morele.net/pamiec-crucial-ballistix-tactical-tracer-o-b-led-ddr3-1600-cl8-16gb-blt2cp8g3d1608dt2txobceu-552732/

 

Powie mi ktoś w dyskusjach czemu ?

 

Nie wiem czemu być może błąd na stronie , zamówiłem jutro się okaże czy zamówienie będzie anulowane czy też zrealizowane :) .

Link to post
Share on other sites

Tez zamowilem. Ostatnim razem ich blad na stronie mnie troche zirytowal. Odpisali mi ze anulowali zamowienie bo produktu nie bedzie na magazynie przez najblizsze 2 tygodnie(tylko na takiej podstawie moga anulowac zamowienie). Oczywiscie produkt pokazal sie w wyzszej cenie po 2 dniach- dali za to darmowa wysylke .

 

Zobaczymy co teraz wymysla...

 

Nawet na ceneo sie chwala:
http://www.ceneo.pl/17550950

no to....

 

@adam9871 Ja tez tym razem im latwo nie odpuszcze. Bo zeby sie przyznali. Dobra zrobilismy babola na stronie masz Pan 5% rabatu na nastepne zamowienie. Tego jednak zrobic nie moga bo mozna by wtedy dochodzic swoich praw wiec sciemniaja jak tylko moga

 

Cytat z ich regulaminu : "Sprzedawca przyjmuje zamówienie do realizacji po sprawdzeniu dostępności zamawianego produktu w magazynie." na tej podstawie przyjmuja badz anuluja zamowienie.

Edytowane przez michaelred
Link to post
Share on other sites

Ja będę z nimi walczył do skutku ;) .

 

Tak , gdy przyznają się do błędu muszą to sprzedać no chyba że klient wykaże dobrą wolę ( chociaż wątpię ).

 

Daj znać na PW jak wygląda u Ciebie sytuacja , nie chcę zaśmiecać niepotrzebnie forum.

Edytowane przez adam9871
Link to post
Share on other sites

Nie rozumiem zachowania niektórych. Człowiek nie maszyna, błędy się zdarzają, to nie pierwsza taka sytuacja kiedy to jakiś sklep przypadkowo wpisuje złą cenę a wy wiedząc że się pomylili kupujecie i walczycie jak lwy do upadłego aby wyrwać coś za pół darmo. Stworzyłbym punkt w regulaminie ( o ile morele nie ma ) aby można było odwołać ofertę bez podania przyczyny. I tyle. Skończyłoby się żerowanie na błędach. Z tym ramem za złotówkę - zamiast napisać wiadomość do sprzedającego lub zgłosić aukcje  i poinformować o błędzie to kupujecie i cieszycie pyszczki i teraz będziecie się powoływać na jakieś regulaminy z allegro byle dostać ten ram za zeta. "Regulamin mówi tak i masz mi sprzedać bo jak nie to napiszę do allegro i oni się tobą zajmą." Po prostu nie trawię, jak można być takich zachłannym...

Edytowane przez okar19
Link to post
Share on other sites

Zle do tego podchodzisz, pozatym takie zapisy i widzimisie sklepow mozna sobie wsadzic, bo mala maja wspolnego z prawem przyslugujacym konsumentom. Tak jak pisalem wczesniej przyznali by sie do bledu OK. Jednak oni tego nie robia tylko pala glupa ze produktu nie ma na magazynie i nie bedzie przez 2 tygodnie (na tej podstawie anuluja zamowienie) a po chwili identyczny produkt pojawia sie juz z nowa poprawiona cena. A to zgodne z prawem raczej nie jest

 

BTW. Kupilem ostatnio prawie nowe ramy zestaw dual 2x8 GB na allegro za 219  wiec okazje sie zdarzaja. Jak zaczne podchodzic do morele ze kazda ich "dobra" cena to blad sklepu i 10 razy wszystko sprawdzac to ja dziekuje za takie zakupy

 

 

 

To podaj proszę artykuł i paragraf, który został złamany. 

 

No dla mnie to zwykle oszustwo jest nic wiecej, ewidentne wprowadzanie w blad. Nie mowiac juz o sadach itp ale rzecznik praw konsumenta by sie tematem na bank zainteresowal. 

Jak nie widzisz w tym nic zlego to ja nie wiem...

 

@Nowaj

Z dzialalnoscia mialem doczynienia i z raczej duzo "gorszymi" klientami niz kompjuterowcy. Ja poprostu nie lubie jak ktos robi ze mnie ulomnego czlowieka, moze komus to pasuje mi osobiscie nie.

Edytowane przez michaelred
Link to post
Share on other sites

 

 

Nie rozumiem zachowania niektórych.[...]
 

 

http://www.sharegif.com/wp-content/uploads/2014/01/tumblr_inline_mg17fuLBlg1rs.gif


 

 

A to zgodne z prawem raczej nie jest

 

To podaj proszę artykuł i paragraf, który został złamany. 


 

 

wiec sciemniaja jak tylko moga

 

Jeśli kiedykolwiek założysz jakąkolwiek działalność gospodarczą to z pewnością będziesz bardzo hojny i każdy błąd pracownika będziesz rozpatrywał na swoją niekorzyść.

 

Dla mnie takie podejście przypomina żerowanie na padlinie - typowa polaczkowość - jeśli można skorzystać z czyjegoś błędu lub pomyłki to zaraz ustawia się kolejka. Między innymi dlatego nie ma u nas społeczeństwa obywatelskiego z prawdziwego zdarzenia. 

Link to post
Share on other sites
Jednak oni tego nie robia tylko pala glupa ze produktu nie ma na magazynie i nie bedzie przez 2 tygodnie (na tej podstawie anuluja zamowienie) a po chwili identyczny produkt pojawia sie juz z nowa poprawiona cena. A to zgodne z prawem raczej nie jest

 

można stwierdzić, iż sprzedawca internetowy może „anulować” złożone przez nas zamówienie tylko w sytuacji, gdy zawarte na stronie internetowej sklepu informacje nie stanowią oferty, a jedynie zaproszenie do składania ofert. Nadto sprzedawca będzie mógł dokonać tego tylko w momencie, gdy potwierdzając złożenie zamówienia nie oświadczył jednocześnie o przyjęciu naszego zamówienia do realizacji. W przeciwnym bowiem wypadku dojdzie do zawarcia umowy, której realizacji kupujący będzie mógł się domagać. W przypadku sprzedaży na Allegro sprzedawca nie ma wpływu na te kwestie, gdyż moment sprzedaży jest tutaj wskazany w regulaminie platformy i dla sprzedawcy jest on w zasadzie automatyczny. Należy również pamiętać, aby moment sprzedaży uwzględniał również sposoby płatności dostępne w sklepie – w przypadku tzw. szybkich płatności warto aby przed dokonaniem płatności klient miał już tytuł jej dokonania w postaci zawartej umowy sprzedaży.

Oczywiście sprzedawca określając w sposób nieprawidłowy cenę danego produktu może zawsze powołać się na błąd w tym zakresie. Pamiętać jednak należy, iż taki błąd pozwoli uchylić się sprzedawcy od skutków prawnych zawartej umowy tylko i wyłącznie w przypadku, gdy błąd jego był istotny (błąd uzasadnia przypuszczenie, że sprzedawca nie działając pod wpływem swego błędu i oceniając sprawę rozsądnie, nie sprzedałby danego produktu za wskazaną przy produkcie cenę). Nadto w przypadku odpłatnego nabycia towaru ze sklepu internetowego, sprzedawca będzie musiał wykazać, iż jego błąd w oznaczeniu ceny został wywołany przez kupującego albo że kupujący o błędzie wiedział lub z łatwością mógł błąd ten zauważyć – co jest niezmiernie trudne.

 

źródło: http://centrumsprzedawcy.pl/pomylka-w-cenie-towaru-na-allegro-lub-sklepie-internetowym-jak-tego-uniknac/

 

W sytuacji gdy identyczny towar po wyższej cenie pojawi się na stronie, można życzliwie zapytać sprzedawcę o różnice w danym modelu:) Nie przynosi to chluby sklepowi a klienci wybierają ofertę konkurencji.

Edytowane przez Funkie
Link to post
Share on other sites

Czepiacie się :P Może to po prostu ceny RAM wracają do rozsądnego poziomu sprzed roku ;P


Zarezerwowałem z odbiorem osobistym w netpunkcie i zostało to zatwierdzone.

Ciekawe czy teraz ci którzy posługiwali się symbolem cebuli sami nie zamówią :P

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...