Skocz do zawartości

Opinie o sklepie morele.net (gwarancja, reklamacje, zwroty itp.)


Recommended Posts

Były klient

 

Duży negatyw, ze względu na bardzo długi czas serwisowania.
Sprzęt wart około 150 zł odebrałem dopiero po około 5 tygodniach!
Absurd! morelowcy twierdzą, że serwis producenta tak długo trzymał,
bardzo mało prawdopodobne, aby sobie trzymali złom po 4-5 tygodnie.
W takim wypadku producent musiałby wybudować ogromne magazyny na złom i
ponosić nie małe koszty ze składowaniem zepsutego sprzętu
Ale jeżeli rzeczywiście producent tak długo trzymał sprzęt (w co nie wierze) to morelowcy
sami powinni tą sprawą sie zająć, ponieważ nie otrzymałem gwarancji tylko sama fakturę, więc oni powinni tego dopilnować,
ale jak już za sprzęt zapłaciłem to......
Dopiero moja interwencja ruszyła sprawę, gdybym sie nie przypomniał
to dalej bym nie odebrał sprzętu. Totalna olewka klientów.
Chodź jestem (byłem) stałym klientem od kilku lat, to nie mam zamiaru
przechodzić ich chorego systemu serwisowania bo to są jakieś kpiny.
I jeszcze zauważyłem ze w ostatnim czasie zbierają bardzo dużo negatywów......

 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Cóż, mimo wszystko zamówiłem u nich komputer, głównie dlatego, że po odbiór w innym sklepie musiałbym jechać do Gdańska/Krakowa/Poznania. Zamówiłem 19 czerwca, dzisiaj rano odebrałem w netpunkcie i jak na razie jestem zadowolony. Wszystko zapakowali bardzo porządnie, dali wszystkie folie, pudełka, naklejki i  intel'owski cooler CPU, nie trzeba było się o to upominać. W obudowie lekko uszkodzona jest jedna szufladka na dyski, ale nie wiem, czy to ich wina, czy producenta obudowy (BitFenix). Nawet ładnie schowali kable, za co też należy im się plus. Tak więc, na razie nie mogę narzekać, zobaczymy co będzie dalej :)

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

Wracam do tematu, skorzystałem ostatanio ponownie z usług Morele.net i jestem w pełni zadowolony. Taniej niż na Esc.pl, doliczając ich kuriera. Do tego następnego dnia po złożonym zamówieniu, mogłem towar odebrać. Przesyłka darmowa, odbierana w jednym z net punktów. Obydwa podzespoły w pełni przetestowane i sprawne.

Zamawiany był zasilacz, Thermaltake oraz pamięć Crucial. Póki co, osobiście nie jestem w stanie powiedzieć złego słowa na ten sklep.  :)

Edytowane przez uzamaki
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Wydaje mi się, że chyba każdy sklep tak robi (nie tylko z elektroniką), ale jeżeli wiemy, że płyta jest używana, to nie powinno być problemu z wymianą :) Gorzej, jak ktoś się na tym nie zna...

 

Mi ostatno dali klawiaturę w innym wzorze, niż zamawiałem i do tego błyszczącą (a chciałem matową). Nie było problemu z anulowaniem zamówienia, ale cóż, nie świadczy to o nich zbyt dobrze.

Edytowane przez andrzej12
Link to post
Share on other sites

Każdy sklep ma zwolenników i przeciwników, każdy też popełnia błęcy tym bardzie, że mają mnustwo klientów i mogą coś przeoczyć.

Oczywiscie nikogo nie bronie.

Co do czasu reklamacji to nie widzę problemu. Wiadomo, że odsyłając towar do sklepu ten odsyła do serwisu/producenta więc czasu trochę zajmuje. Biorąc pod uwagę, że reklamacji mogą nieć sporo to i czas się wydłuża.

Kupując przez net musimy mieć tą świadomość, że w razaie reklamacji możemy zosatać na dłużej bez sprzętu

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...

Polecam Morele.net

Pół roku po tym jak zakupiłem u nich procesor moja nieszczęsna płyta miała awarię sekcji zasilania i spaliła mi procka.

Uznali gwarancję i bezproblemowo zwrócili pieniądze.

Muszę też przyznać że kontakt z serwisem był na 5

Niestety nie mogę tego samego powiedzieć o sklepie Agito.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o zakupy to nigdy nie miałem problemu. Zawsze wszystko otrzymywałem kompletne w wyznaczonym terminie. Natomiast raz miałem "przyjemność" korzystać z gwarancji na zakupiony u nich procesor. Finał sprawy po mojej myśli (dostałem nowy procesor), ale czas oczekiwania na finalizację sprawy to 37 dni roboczych. Doliczając soboty i niedziele wychodzi 51 dni oczekiwania! 

Nie wiem czy to standard w sklepach internetowych, ale mam nadzieję, że nie bo za chwilę będę wysyłał kartę graficzną na gwarancję. Tym razem do agito.pl (powyższy komentarz trochę zachwiał moim optymizmem ;)). 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Ja kupiłem tam dwa komputery.

 

W jednym jak padła pamięć, oddałem na gwarancji, i uznali, chociaż zgubiłem paragon.

 

Drugi komp, kupiłem nie taki zasilacz jak trzeba, odstąpiłem od umowy zakupu, odesłałem zasilacz i po paru dniach miałem kasę na koncie.

 

I jeszcze jedno.

 

Zawsze coś z ceny można urwać.

 

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka

 

 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Ja u nich kupiłem kompa za 4.5k z płytą główną asusa, która zryła się po 2 tygodniach i jak oddałem do netpunktu, to odesłali owszem i to tę samą i nawet nie raczyli naprawić, a sklep gadał, ze serwis nie przyjął, bo piny niby pogięte, choć nie były i miały nałożoną tę tackę ochronną. Więc ogólnie nie polecam tego sklepiku a już na pewno nie serwisek asusika, który kombinuje byś tylko się odczepił...

Edytowane przez Badder
Link to post
Share on other sites

Złożyłem zamówienie na 3 rzeczy, które rzekomo mieli na stanie, dziś przychodzi potwierdzenie zamówienia, wysyłka dopiero 17 grudnia. Trochę długo...

 

Pierwszy raz mi się tak zdarzyło, no cóż. Ceny i tak mają jedne z najlepszych.

Link to post
Share on other sites
  • 9 lat później...

zwrot towaru niezgodnego z opisem na stronie towar przyjęty po 10 dniach odpowiedz sklepu NIE POLECAM ! 

 


Uprzejmie informuję, że odesłany towar nosi ślady użytkowania (rysa). 
Zdjęcia przedstawiające stan produktu dodane są do załączników w zgłoszeniu. 

W związku z powyższym zasilacz nie nadaje się już do dalszej odsprzedaży jako produkt pełnowartościowy. Ze względu na powstałe ślady użytkowania kwota zwrotu zostanie pomniejszona o 30%.

"Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W przypadku odesłania towaru lub opakowania wskazujących na korzystanie wykraczające poza konieczność sprawdzenia powyższych, Sprzedawca zachowuje prawo dochodzenia kwoty, o którą wartość rzeczy się zmniejszyła wskutek takiego działania."

Bardzo proszę o informację zwrotną, czy decyduje się Pan na zwrot w pomniejszonej wysokości czy odsyłkę towaru z powrotem?

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...