Były klient 2 Napisano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 Były klient Duży negatyw, ze względu na bardzo długi czas serwisowania.Sprzęt wart około 150 zł odebrałem dopiero po około 5 tygodniach!Absurd! morelowcy twierdzą, że serwis producenta tak długo trzymał,bardzo mało prawdopodobne, aby sobie trzymali złom po 4-5 tygodnie.W takim wypadku producent musiałby wybudować ogromne magazyny na złom iponosić nie małe koszty ze składowaniem zepsutego sprzętuAle jeżeli rzeczywiście producent tak długo trzymał sprzęt (w co nie wierze) to morelowcysami powinni tą sprawą sie zająć, ponieważ nie otrzymałem gwarancji tylko sama fakturę, więc oni powinni tego dopilnować,ale jak już za sprzęt zapłaciłem to......Dopiero moja interwencja ruszyła sprawę, gdybym sie nie przypomniałto dalej bym nie odebrał sprzętu. Totalna olewka klientów.Chodź jestem (byłem) stałym klientem od kilku lat, to nie mam zamiaruprzechodzić ich chorego systemu serwisowania bo to są jakieś kpiny.I jeszcze zauważyłem ze w ostatnim czasie zbierają bardzo dużo negatywów...... 1 Cytuj Link to post Share on other sites
andrzej12 5 Napisano 25 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 Cóż, mimo wszystko zamówiłem u nich komputer, głównie dlatego, że po odbiór w innym sklepie musiałbym jechać do Gdańska/Krakowa/Poznania. Zamówiłem 19 czerwca, dzisiaj rano odebrałem w netpunkcie i jak na razie jestem zadowolony. Wszystko zapakowali bardzo porządnie, dali wszystkie folie, pudełka, naklejki i intel'owski cooler CPU, nie trzeba było się o to upominać. W obudowie lekko uszkodzona jest jedna szufladka na dyski, ale nie wiem, czy to ich wina, czy producenta obudowy (BitFenix). Nawet ładnie schowali kable, za co też należy im się plus. Tak więc, na razie nie mogę narzekać, zobaczymy co będzie dalej 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Czucher 2 Napisano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2013 Od mojej osoby też duży minus...zamówienie złożone i opłacone tydzień temu i nadal nie jest wysłane nawet.... 1 Cytuj Link to post Share on other sites
maxellxl 55 Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 a ja sie pochwale, że dzisiaj od nich dostałem płyte główną używana ...jutro jade do netpunktu zwrócić 1 Cytuj Link to post Share on other sites
uzamaki 18 Napisano 16 Października 2013 Udostępnij Napisano 16 Października 2013 (edytowane) Wracam do tematu, skorzystałem ostatanio ponownie z usług Morele.net i jestem w pełni zadowolony. Taniej niż na Esc.pl, doliczając ich kuriera. Do tego następnego dnia po złożonym zamówieniu, mogłem towar odebrać. Przesyłka darmowa, odbierana w jednym z net punktów. Obydwa podzespoły w pełni przetestowane i sprawne. Zamawiany był zasilacz, Thermaltake oraz pamięć Crucial. Póki co, osobiście nie jestem w stanie powiedzieć złego słowa na ten sklep. Edytowane 16 Października 2013 przez uzamaki 1 Cytuj Link to post Share on other sites
szefuncio 331 Napisano 16 Października 2013 Udostępnij Napisano 16 Października 2013 Ja u nich kupiłem cały komputer i żadnego problemu z dostawą czy z realizacją nie było problemu, szybki kontakt ,ogółem git. 3 koła zostawione na Morele.net zostały dobrze wydane w postaci produktów jakie zamówiłem PS: doszły szybko i całe na szczęście 1 Cytuj Link to post Share on other sites
maxellxl 55 Napisano 16 Października 2013 Udostępnij Napisano 16 Października 2013 nie no do tej pory zawsze byłem zadowolony z morele...ale zaliczyli jedną wpadke u mnie i teraz sprawa jest wyjasniana, teoretycznie powinienem dostac nową płyte główną. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
andrzej12 5 Napisano 17 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2013 (edytowane) Wydaje mi się, że chyba każdy sklep tak robi (nie tylko z elektroniką), ale jeżeli wiemy, że płyta jest używana, to nie powinno być problemu z wymianą Gorzej, jak ktoś się na tym nie zna... Mi ostatno dali klawiaturę w innym wzorze, niż zamawiałem i do tego błyszczącą (a chciałem matową). Nie było problemu z anulowaniem zamówienia, ale cóż, nie świadczy to o nich zbyt dobrze. Edytowane 17 Października 2013 przez andrzej12 Cytuj Link to post Share on other sites
radam5 215 Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 Każdy sklep ma zwolenników i przeciwników, każdy też popełnia błęcy tym bardzie, że mają mnustwo klientów i mogą coś przeoczyć. Oczywiscie nikogo nie bronie. Co do czasu reklamacji to nie widzę problemu. Wiadomo, że odsyłając towar do sklepu ten odsyła do serwisu/producenta więc czasu trochę zajmuje. Biorąc pod uwagę, że reklamacji mogą nieć sporo to i czas się wydłuża. Kupując przez net musimy mieć tą świadomość, że w razaie reklamacji możemy zosatać na dłużej bez sprzętu 1 Cytuj Link to post Share on other sites
uzamaki 18 Napisano 29 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 Po raz kolejny złożone zamówienie, szybka darmowa wysyłka i sprzęt w pełni sprawny Póki co mogę wciąż powiedzieć tanio, szybko i dobrze przeprowadzone wszystkie transakcje. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
karol8721 80 Napisano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2013 Polecam Morele.net Pół roku po tym jak zakupiłem u nich procesor moja nieszczęsna płyta miała awarię sekcji zasilania i spaliła mi procka. Uznali gwarancję i bezproblemowo zwrócili pieniądze. Muszę też przyznać że kontakt z serwisem był na 5 Niestety nie mogę tego samego powiedzieć o sklepie Agito. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
blitzer 3 Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 Jeśli chodzi o zakupy to nigdy nie miałem problemu. Zawsze wszystko otrzymywałem kompletne w wyznaczonym terminie. Natomiast raz miałem "przyjemność" korzystać z gwarancji na zakupiony u nich procesor. Finał sprawy po mojej myśli (dostałem nowy procesor), ale czas oczekiwania na finalizację sprawy to 37 dni roboczych. Doliczając soboty i niedziele wychodzi 51 dni oczekiwania! Nie wiem czy to standard w sklepach internetowych, ale mam nadzieję, że nie bo za chwilę będę wysyłał kartę graficzną na gwarancję. Tym razem do agito.pl (powyższy komentarz trochę zachwiał moim optymizmem ). 1 Cytuj Link to post Share on other sites
amok0007 2 Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 Ja kupiłem tam dwa komputery. W jednym jak padła pamięć, oddałem na gwarancji, i uznali, chociaż zgubiłem paragon. Drugi komp, kupiłem nie taki zasilacz jak trzeba, odstąpiłem od umowy zakupu, odesłałem zasilacz i po paru dniach miałem kasę na koncie. I jeszcze jedno. Zawsze coś z ceny można urwać. Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Badder 43 Napisano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2013 (edytowane) Ja u nich kupiłem kompa za 4.5k z płytą główną asusa, która zryła się po 2 tygodniach i jak oddałem do netpunktu, to odesłali owszem i to tę samą i nawet nie raczyli naprawić, a sklep gadał, ze serwis nie przyjął, bo piny niby pogięte, choć nie były i miały nałożoną tę tackę ochronną. Więc ogólnie nie polecam tego sklepiku a już na pewno nie serwisek asusika, który kombinuje byś tylko się odczepił... Edytowane 12 Grudnia 2013 przez Badder Cytuj Link to post Share on other sites
adam09626 57 Napisano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2013 Złożyłem zamówienie na 3 rzeczy, które rzekomo mieli na stanie, dziś przychodzi potwierdzenie zamówienia, wysyłka dopiero 17 grudnia. Trochę długo... Pierwszy raz mi się tak zdarzyło, no cóż. Ceny i tak mają jedne z najlepszych. Cytuj Link to post Share on other sites
PIOTRRDUCH 0 Napisano 23 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2023 zwrot towaru niezgodnego z opisem na stronie towar przyjęty po 10 dniach odpowiedz sklepu NIE POLECAM ! Uprzejmie informuję, że odesłany towar nosi ślady użytkowania (rysa). Zdjęcia przedstawiające stan produktu dodane są do załączników w zgłoszeniu. W związku z powyższym zasilacz nie nadaje się już do dalszej odsprzedaży jako produkt pełnowartościowy. Ze względu na powstałe ślady użytkowania kwota zwrotu zostanie pomniejszona o 30%."Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W przypadku odesłania towaru lub opakowania wskazujących na korzystanie wykraczające poza konieczność sprawdzenia powyższych, Sprzedawca zachowuje prawo dochodzenia kwoty, o którą wartość rzeczy się zmniejszyła wskutek takiego działania."Bardzo proszę o informację zwrotną, czy decyduje się Pan na zwrot w pomniejszonej wysokości czy odsyłkę towaru z powrotem? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.