o2vip 48 Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 (edytowane) MSI GTX 560 Ti Gwarancja Witam niedawno wyżej wymieniona karta uległa awarii podczas spalenia na karcie tranzystora czy czegoś co jest tam widoczne ogień wytworzony przepalił mi taśmę od karty muzycznej. Moje pytanie jak ubiegać się u producenta karty żeby pokrył dodatkowe szkody które powstały podczas spalenia się karty (awarii) jej. zwłaszcza że taśmy szukalem ale nigdzie nie mogę znaleść by ją samą kupić http://iv.pl/images/22921201787541525652.jpghttp://iv.pl/images/17670830544717563958.jpg Edytowane 17 Kwietnia 2013 przez o2vip Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 Ty sie lepiej módl by producent wogóle uwzglednił reklamacje Mogę poprosić o zdjęcia lepszej jakości (ostrość) Cytuj Link to post Share on other sites
o2vip 48 Napisano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 A czemu miał by niby nie uwzględnić ? Toż to nie moja wina że użyte elementy nie wytrzymują podczas pracy karty i ulegają spaleniu się. narażając mnie na dodatkowe szkody powstale w wyniku tej awari. lepszej jakości nie mam byly robione tel w słoneczny dzień tej wiosny karte zdalem kilka dni temu do sklepu na K gdzie kupiłem a oni wyslałali do producenta. Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 Akurat z MSI nigdy problemu nie mamy jesli chodzi o serwis (wymieniaja nawet karty z widoczna ingerencja) ale zawsze jest to ryzyko Cytuj Link to post Share on other sites
o2vip 48 Napisano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 Mi karta służyła bezproblemowo od pażdziernika 2011 do teraz a integracji żadnej z mojej strony nie było po za tą że spaloną wyjąłem z PC i wsadziłem do pudełka Cytuj Link to post Share on other sites
o2vip 48 Napisano 26 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2013 Witam muszę to napisać ale jestem oburzony tym jak firma MSI traktuje klienta !!! w 2011.r zakupiłem wasz produkt kartę MSI GTX 560 Ti. która niedawno uległa awari spalił się jeden z elementów na karcie prawdopodobnie tranzysotor uszkadzając laminat karty. kartę zdałem do serwisu komputronik po czym Serwis MSi zwrócił kartę z odmową jej naprawy lub wymiany na nową ! Tak się nie robi proszę państwa !!! nie po to płacę 900zł za kartę by wogólę tej gwarancji nie było !!! już nigdy wiecej nie zakupię waszego produktu ! i innym też to odradzam a sprawę skieruję do innych organów. Cytuj Link to post Share on other sites
RPS_DLR 110 Napisano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2013 Jakieś uzasadnienie ze strony MSI ? Cytuj Link to post Share on other sites
o2vip 48 Napisano 26 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2013 Uszkodzony laminat karty odmowa naprawy tak mi powiedział gość z firmy na K gdzie kupiłem kartę że dostali ja z serwisu MSI z odmową naprawy. Cytuj Link to post Share on other sites
RPS_DLR 110 Napisano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2013 Powód idiotyczny, dosłownie "nie naprawimy bo się zepsuło"... Poczekajmy jeszcze na odpowiedź rzecznika MSI Cytuj Link to post Share on other sites
o2vip 48 Napisano 26 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2013 Dokładnie Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2013 a nie mowiłem... Mogli to potraktowac jako zwarcie lub "zalanie" lub przez lipne PSU (nie ówie, ze masz lipne - takmogli wnioskowac) tak to widze - dlatego odmówili Cytuj Link to post Share on other sites
o2vip 48 Napisano 26 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2013 No wykrakałeś Zalanie ? nie robie herbaty w PC by co kolwiek kartę mogło zalać. A PSU nie jest lipne zasilacz Enermax Modu87+ EMG500AWT No nic napewno tak tego nie zostawie albo ją naprawią lub wymienioną na inną albo sprawę skieruję na drogę sądową i tam dalszy finał będzie tej sprawy. Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2013 nic nie wskurasz w sadzie bo MSI nie jest polska firma - dostaniesz na pismie opis userki ze z twojej winy i kaza Ci sie .... musialbys wtedy isc do reczoznawcy (bo tylko takie cos sad wezmie pod uwage) ,ktory wiezmie wiecej niz ta karta warta... Niemowie , zemasz lipny zasilacz , ale oni tak moga sadzic a zalanie np z LC (nawet gotowca) Bedzie ciezko ale POWODZENIA Cytuj Link to post Share on other sites
o2vip 48 Napisano 26 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2013 To nie ważne czy Polska czy nie odpowiada prawnie jak każda firma ma swoje oddziały również w Polsce i Serwisy. mogli to teraz napisać że z mojej co było by kłamstwem i nie prawdą. Jak im się odpuści to jeszcze wiecej klientów ucierpi na tym ja na pewno sprawy tak nie zostawię że odeślą mnie z kwitkiem wszystko pięknie tylko ładnie jak sprzedają sprzedają produkt który podlega gwarancji więc niech też sie wywiązują ze swoich obowiązkow jako producent !. Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2013 Pamietaj ze gwarancja jet dobrowolna i może zostać sformułowana dowolnie poczytaj http://www.jakkupowac.pl/other/poradnik-prawny/gwarancja.html Cytuj Link to post Share on other sites
o2vip 48 Napisano 26 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2013 No tak najlepiej żeby do ich produktów jak do Boinga dołączane były czarne skrzynki i monitoring w postaci zapisu wideo ze środka komputera 24 h na dobę żeby uwzględnili że produkt najzwyczajniej w świecie spalił się. Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2013 Powolywales sie na gwarancje czy niezgodnosc produktu z umowa ? Cytuj Link to post Share on other sites
o2vip 48 Napisano 26 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2013 (edytowane) Kartę zdałem do salonu gdzie ja zakupiłem jako uszkodzona w celu naprawy gwarancyjnej. na razie jeszcze nigdzie więcej się nie powoływałem. Wykręty, wymówki...Najlepiej, żeby nic się nie psuło. Polska praktyka pokazuje, że sprzedawca lubi odsyłać do gwaranta, a gwarant lubi zrzucać winę za zepsuty sprzęt na konsumenta. Ile razy słyszeliśmy w serwisie, że to my zalaliśmy sprzęt albo w inny sposób uszkodziliśmy go mechanicznie? Jeszcze innym tłumaczeniem speców w serwisie jest: Wszystko działa, nic nie stwierdziliśmy. To są typowe wykręty gwaranta. W zasadzie może on próbować wcisnąć nam każdą w miarę prawdopodobną bajkę, żeby tylko odmówić realizacji gwarancji. Edytowane 26 Kwietnia 2013 przez o2vip Cytuj Link to post Share on other sites
Mephic 110 Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 Reklamuj na niezgodność towaru z Umowa. Na 90% nawet sie w terminie z odpowiedzią nie wyrobia i problem z czapy. Kiedy Kupiles?(w którym miesiącu) Nie poskutkuje to uokik, nie podziała to do sadu. Nie popuscilbym. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 Akurat MSI odpowiada blyskawicznie poprzez to, że centrum logistyczno-serwisowe mają na Bielanach Wroclawskicj (na cała europrę) nam wymieniali karty porzez INCOM w kilka dni Cytuj Link to post Share on other sites
o2vip 48 Napisano 27 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 (edytowane) Reklamuj na niezgodność towaru z Umowa. Na 90% nawet sie w terminie z odpowiedzią nie wyrobia i problem z czapy. Kiedy Kupiles?(w którym miesiącu) Nie poskutkuje to uokik, nie podziała to do sadu. Nie popuscilbym. Kartę kupiłem w październiku 2011. Ps. jeszcze mam pytanie jezgodność towaru z umową reklamować do komputronika czy odrazu do MSI ? Edytowane 27 Kwietnia 2013 przez o2vip Cytuj Link to post Share on other sites
Leesiuu 538 Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 ale ale. może mają podstawy żeby tak sądzić? Jakim cudem spaliła się taśma? A może dotykała karty graficznej? Inaczej się spalić nie mogła.... A teraz pomyśl: Taśma dotyka tej części, która się bardzo grzeje -> taśma nie wytrzymuje temperatury i zaczyna się topić -> część jest zalewana topniejącą taśmą i również ulega uszkodzeniu.... Więc ja to tak widze Cytuj Link to post Share on other sites
FeelFree 108 Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 (edytowane) ale ale. może mają podstawy żeby tak sądzić? Jakim cudem spaliła się taśma? A może dotykała karty graficznej? Inaczej się spalić nie mogła.... A teraz pomyśl: Taśma dotyka tej części, która się bardzo grzeje -> taśma nie wytrzymuje temperatury i zaczyna się topić -> część jest zalewana topniejącą taśmą i również ulega uszkodzeniu.... Więc ja to tak widze Cóż nie mogę się z tobą zgodzić, z tego względu że temperaturę topnienia polimerów, jest wyższa od temp. nawet sekcji zasilania karty graficznej. Najniższą Tt ce****e się PVC a jej wartość wynosi powyżej 180*C powszechnie stosowany do produkcji okien, które mamy w domach. Polichlorek winylu się nie pali samoczynnie, tylko wtedy gdy źródło ciepła np. płomień jest podtrzymywany. W momencie zgaszenia się płomienia PVC samoczynnie gaśnie i wydziela brzydki zapach. Po za tym polimery są izolatorami słabo przewodzącymi ciepło oraz nie przewodzącymi prądu. Edytowane 27 Kwietnia 2013 przez FeelFree 1 Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 wytłumacz to w MSI... powiedzą , że tasma dotykała układu a ten miał przez to złe chłodzenie i przez to się spalił czyli z winy taśmy teraz już będą szukać dziury w całym i jak Ci to dadzą na piśmie to możesz sobie z tym iść nawet do pana boga, gdyż wtedy czarno na białym będzie , że to z twojej winy (nie mówię , że tak jest ) Cytuj Link to post Share on other sites
FeelFree 108 Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 Walka z MSI nie ma, żadnego sensu gdyż jest to tzw. moloch na skalę światową i autor może tylko liczyć na to, że msi przychyli się do gwarancji. Ponieważ to że taśma dotykała np. karty graficznej nic nie oznacza bo jak pisałem. Polimery są prawie doskonałymi izolatorami. A że sekcja poszła z dymem to już inna sprawa. wytłumacz to w MSI... powiedzą , że tasma dotykała układu a ten miał przez to złe chłodzenie i przez to się spalił czyli z winy taśmy Niestety nie mogą tego powiedzieć ponieważ nie mają jak już ktoś to ujął "czarnej skrzynki", która by to wszystko monitorowała. Równie dobrze taśma mogła być obok, a że sekcja zasilania się zapaliła to już wada wrodzona karty. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.