Skocz do zawartości

[MULTI] Dark Souls - seria


Recommended Posts

Dzięki ehhhm za informacje. Poszukałem, poczytałem i teraz jest wszystko jasne. A czy Ty jesteś w jakimś przymierzu?

 

Co do postępów w grze, to jestem na etapie szukania "symbolu króla" dzięki któremu będę mógł otworzyć pewne drzwi.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dzięki ehhhm za informacje. Poszukałem, poczytałem i teraz jest wszystko jasne. A czy Ty jesteś w jakimś przymierzu?

 

Co do postępów w grze, to jestem na etapie szukania "symbolu króla" dzięki któremu będę mógł otworzyć pewne drzwi.

Ja niestety jeszcze nie gram, bo zamówiłem grę w UK (wersja w steelboxie + limitowana metalowa karta z artworkiem oraz podpisem autora), a tam była obsuwa z premierą i dopiero wczoraj ją wysłali.

Edit 1.Dostałem dzisiaj grę z Amazonu. Nie dostałem karty z artworkiem, którą powinienem dostać.

 

Edit 2. Dostałem od Amazonu odpowiedź, że zaszła pomyłka i wyślą mi drugą grę (tą, którą dostałem mogę zatrzymać z powodu drogiej wysyłki zwrotnej), ale czy teraz dostanę kartę, to się dopiero okaże.

Edit 3. Teraz anulowali zamówienie na drugą grę (za darmo) i sami nie wiedzą czy dostanę tę kartę. Nieśmieszna komedia.

Edytowane przez ehhhm
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 6 miesięcy temu...

Od dzisiaj można w DS1 grać bez GFWL, wystarczy przed instalacją wybrać bete 

http://i.imgur.com/pp0MGah.jpg

 

Podobno import postaci i save odbywa się bez problemu. Sam nie próbowałem bo nic nie mam :P


By przenieść acziwki jednak trzeba odpalać GFWL

 

Należy odpalić DS, zalogować się do GFWL, by przenieść achiki, wyłączyć grę, załadować Steam Build 2.0 w zakładce Betas w Properties na poziomie Library, pobrać aktualizację, a potem można już odpalić nową wersję gry, by upewnić się, że zapisy zostały przeniesione. Tyle.


Próba odpalenia DS bez GFWL przebiegła pomyślnie :P  Teraz można się bawić :D

Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...

Wie ktos jak zmienic jezyk w Dark Souls I? Zainstalowalem gre gdy mialem steam po angielsku i gre rowniez mam w tym jezyku. W grze nie ma zadnej opcji zmiany tak samo we wlasciwosciach na steam nie da sie zmienic. Wczesniej mialem steam po polsku i gra rowniez byla w polskiej wersji jezykowej.

Link to post
Share on other sites
  • 3 miesiące temu...

http://s1.bild.me/bilder/060112/8233678darks3.jpg


 


Platformy: XONE, PS4, PC


Premiera: prawdopodobnie 2016


 


Gra wizualnie ma nawiązywać do tego, co już widzieliśmy w serii Dark Souls oraz Bloodborne. Oferować będzie nowe rozwiązania, mnóstwo nowych przeciwników i oczywiście klimatyczne lokacje. Sam poziom trudności rozgrywki również będzie stał na wyższym poziomie  ;)


 


http://s1.bild.me/bilder/030315/8077436darksouls3exclusivele1lqkp.jpg


 


http://s1.bild.me/bilder/030315/6834182darksouls3exclusivele02ok7.jpg


 


http://s1.bild.me/bilder/030315/5568208darksouls3exclusivelepyqmt.jpg


 


http://s1.bild.me/bilder/030315/1555108darksouls3exclusivele1tqi6.jpg


 


http://s1.bild.me/bilder/030315/6604992darksouls3exclusivelenlpre.jpg


Edytowane przez piterrrxd
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Cytat z gryonline.pl

Japończycy zaprezentują nam dziesięć klas, wszystkie dostępne od początku, 45 nowych przeciwników, 15 bossów, 100 broni, 40 zbroi oraz około 200 innych przedmiotów (wszystko to nie wliczając zawartości znanej z poprzednich części!). Trzecia odsłona serii ma być też bardziej rozbudowana fabularnie – deweloperzy planują około godziny przerywników filmowych, w znacznej większości stworzonych na silniku gry. Co ciekawe, „trójka” nie będzie produkcją znacznie większą od poprzedniczek: według przecieków dostaniemy dwanaście lokacji, które łącznie dadzą nam obszar wielkości oryginalnego Dark Souls.


Jedną z ciekawszych nowości w grze będzie możliwość składania ofiar z ciał pokonanych osób. Odprawienie tego rytuału pozwoli nam na nawiedzenie gry innego gracza, stworzy ognisko lub przyzwie do nas niektóre postaci. Z drugiej strony jednak uczyni nas celem dla pozostałych graczy. Kolejnym nowym rozwiązaniem będzie „podgrzewanie” walk z bossami – na razie wiadomo jedynie, że ma ono „całkowicie zmienić potyczki z najtrudniejszymi wrogami”, szczegółów jednak brakuje. Bazując na zaprezentowanych w filmiku informacjach można jednak spekulować, że w Dark Souls 3 powróci system na wzór Tendencji z Demon's Souls i to od niego będzie zależeć charakter poszczególnych potyczek.

Ostatnią z ujawnionych nowości są sztuki walki mieczem – umiejętności, w które możemy wyposażyć naszego bohatera. Na razie wiemy o dwóch: „rush-in” to coś w rodzaju szarży, w której rzucamy się na przeciwnika otrzymując obrażenia, ale zadając ostatecznie potężny cios, zaś „circle” ma być według The Know zdolnością umożliwiającą szybki unik i pozwalającą na zmniejszenie czasu potrzebnego na odzyskanie zdrowia.
Edytowane przez piterrrxd
Link to post
Share on other sites

 

http://www.gram.pl/upl/galerie/9604/201506161034090.jpghttp://www.gram.pl/upl/galerie/9604/201506161034091.jpghttp://www.gram.pl/upl/galerie/9604/201506161034102.jpghttp://www.gram.pl/upl/galerie/9604/201506161034113.jpg

http://www.gram.pl/upl/galerie/9604/201506161034114.jpghttp://www.gram.pl/upl/galerie/9604/201506161034115.jpghttp://www.gram.pl/upl/galerie/9604/201506161034126.jpghttp://www.gram.pl/upl/galerie/9604/201506161034127.jpghttp://www.gram.pl/upl/galerie/9604/201506161034138.jpghttp://www.gram.pl/upl/galerie/9604/201506161034139.jpghttp://www.gram.pl/upl/galerie/9604/2015061610341310.jpghttp://www.gram.pl/upl/galerie/9604/2015061610341411.jpg

http://www.gram.pl/upl/galerie/9604/2015061610341412.jpghttp://www.gram.pl/upl/galerie/9604/2015061610341513.jpghttp://www.gram.pl/upl/galerie/9604/2015061610341514.jpghttp://www.gram.pl/upl/galerie/9604/2015061610341515.jpghttp://www.gram.pl/upl/galerie/9604/2015061610341616.jpghttp://www.gram.pl/upl/galerie/9604/2015061610341617.jpghttp://www.gram.pl/upl/galerie/9604/2015061610341718.jpghttp://www.gram.pl/upl/galerie/9604/2015061610341719.jpghttp://www.gram.pl/upl/galerie/9604/2015061610341820.jpghttp://www.gram.pl/upl/galerie/9604/2015061610341921.jpg

 

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...

http://images.gamersyde.com/image_dark_souls_iii-29154-3267_0001.jpghttp://images.gamersyde.com/image_dark_souls_iii-29154-3267_0002.jpghttp://images.gamersyde.com/image_dark_souls_iii-29154-3267_0003.jpghttp://images.gamersyde.com/image_dark_souls_iii-29154-3267_0004.jpghttp://images.gamersyde.com/image_dark_souls_iii-29154-3267_0005.jpghttp://images.gamersyde.com/image_dark_souls_iii-29154-3267_0006.jpghttp://images.gamersyde.com/image_dark_souls_iii-29154-3267_0007.jpghttp://images.gamersyde.com/image_dark_souls_iii-29154-3267_0008.jpg

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

To prawda, klimat wylewa się z ekranu, ale z Soulsami mam taki problem, że bardzo ciężko jest mi przekonać się do tej serii... kupiłem obie części jakiś czas temu, ale do tej pory zagrałem kilkanaście minut. 

 

Dark Souls III jak na razie sprawia wrażenie jak gdyby była to kontynuacja Bloodborne. 

Link to post
Share on other sites
  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

  • Szybka podróż będzie dostępna od samego początku, podobnie jak miało to miejsce w Dark Souls 2.
  • Na pewno pojawi się możliwość "przebranżowienia" naszej postaci i rozdania ponownie punktów, Miyazaki nie jest tylko jeszcze pewien, czy odbędzie się to za pomocą Soul Vessel.
  • New Game+ będzie oczywiście obecne. Pojawią się w nim nowe bronie i przedmioty, a umiejscowienie niektórych przeciwników zostanie zmienione.
  • Wytrzymałość broni ma być balansem pomiędzy poprzednimi częściami. Miyazaki uważa, że w Dark Souls bronie były zbyt wytrzymałe, a w Dark Souls 2 niszczyły się zbyt szybko. Teraz ma nadzieję znaleźć złoty środek.
  • Nie znajdziemy odpowiednika dzwonków do przyzywania graczy z Bloodborne'a. System pozostanie taki sam jak w poprzednich grach serii, dopasowując graczy na podstawie poziomu duszy.
  • Ukryte przejścia będą obecne, ale odkryjemy je, niszcząc elementy otoczenia, a nie wciskając przycisk interakcji. Wracamy więc do standardu znanego z pierwszych Dusz.
  • Czary nie będą już związane z określoną liczbą użyć, która odnawia się przy ognisku. Zamiast tego pojawi się pasek many. Same zaklęcia mają być tym razem zróżnicowane, a nie - jak dotąd - dosyć podobne i w efekcie nudne.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...