Skocz do zawartości

Battlefield 4 - nasze oczekawania?


  

61 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Na czy najbardziej nam zależy

    • Większe mapy
    • Lepsza grafika
    • Lepsza destrukcja
    • Więcej pojazdów


Recommended Posts

Kaspian to lasy, plus od czasu do czasu jakiś budynek stoi.

A rekord odległości flagi od flagi to jest coś koło, 400, 500m?

Większość jest ściśnięta w środku mapy, 3 punkty (border, hilltop i forest) to nie dalej jak 200m sprintu...

Ja od BF4 oczekuję kilku pierdół, ot, takie nic nie znaczące gówienka:

-Silnik i konstrukcja gry pozwalająca na łatwe i szybkie łatanie możliwych błędów, mam dość tysiąca tuneli i gotowania plików i 6GB aktualizacji wprowadzającej tyle co nic.

-BETA każdego patcha, i zmiany oparte na uzasadnionym feedbacku.

-Gra ma być robiona pod obecne PC, później portowana na konsole najnowszej generacji i ŁASKAWIE okrojony do granic możliwości port pod te złomy z ~2006 roku.

-GUI które jest minimalistyczne ale daje dużo informacji, oczyszczenie środka ekranu, wszystkie pierdoły na bok i tak małe jak to możliwe.

-Wywalić ten cały spam dźwiękowy, a przynajmniej dać opcje wyłączenia go. Mam dość pikania przy fladze czy ambientowych odgłosów silników, klaksonów syren czy WYSTRZAŁÓW?

ad.1 Oddzielić mapy 4fun dla target audience od map dla prosrsbsns pozbawionych niepotrzebnego ear- i eyecandy.

-Jeśli pojawia się jakaś nieprzewidziana opcja (np. MAV oklejony C4 z bety i alphy BF3) to jej kutwa nie wywalać tylko zbalansować, dajmy na to by taki MAV był wolniejszy i głośniejszy, jest świetną zabawką dla przynajmniej składu dwóch ludzi, jeśli ktoś jest głuchy i ślepy że reaguje wielki czajnik buczący jak stado pszczół to zasługuje na śmierć od C4.

Byłoby to też świetnym kontratakiem na kamperów na dachach.

-Porządny hitreg, oddałbym nawet całą pseudodestrukcje, ba, całą marną fizykę tej gry za hitreg niemal doskonały.

Jak już jesteśmy przy hitregu, niech sobie odpuszczą tą całą balistykę, gó**o im wyszło, lepiej by zrobili przywracając hitscan.

Oberwać z pompy w plecy, postać chwilę i upaść w stronę z której oddano strzał? Fizyka tak nie działa...

Ano! Zerżnąć co nieco z Euphoria, prerenderowane animacje na tym przesławionym ANT nie mają imho żadnej dynamiki, a przeskok, uh, duży teleport to jest.

-Większy kontrast między umundurowaniem sił konfliktu, gdyby nie magiczne dorito w BF3 to wszyscy przez kilka sekund by się zastanawiali czy to teammate czy jednak nie.

-Modding, gra i deweloper bardziej otwarty na twórczość społeczności, mam w dupcy to że kasa ma się zgadzać i to że w 2015 kolejny sequel dodający coś tak nowatorskiego jak chociażby VoIP do trybu MP, sami zapomnieli ilu ludzi kupiło BF1942 dla Desert Combat, BF2 dla Project Reality i Forgotten Hope, nie zauważyli sukcesu ArmA i DayZ...

-Mapy, rozbudowane, wielopoziomowe, ograniczające możliwości baserape do minimum, wszelkie rodzaje otoczeń nawet na jednej mapie, powinny pozwalać wykazać się każdemu, i operatorom ciężkiego sprzętu jak i fanom zastawiania pułapek czy bardziej bezpośredniej walki.

[placeholder na więcej płaczu]

Edytowane przez Mofixil
Link to post
Share on other sites
Gość usunięty

Ja tam chcę aby singleplayer był mega długi, aby każda misja miała przynajmniej trzy ściezki możliwego przejścia oraz aby mapi na nich były ogromne. A co do grafiki to podoba mi się jaka jest teraz - co prawda lekkie odświeżenie by sie przydało ale... A miejsce akcji? Hmm... Afryka zamiast Bliskiego Wschodu, Ameryka Środkowa i Południowa zamiast Rosji oraz... Grenlandia (czy też inne zimne arktyczne miejsce) zamiast Europy ;)

Link to post
Share on other sites

Gdyby zostali Rosjanie to może bym to kupił. Niestety wizja grania skośnookim, co jest jedyną dużą różnicą w porównaniu do BF3 dyskwalifikuje u mnie tą grę. ;)

 

 

Prędzej się doczekamy US vs. RU w Azji aniżeli powrotu US vs. MEC.

Skośnoocy powinni być odporni na supernovę zwaną słońcem.

Edytowane przez Mofixil
Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...