Skocz do zawartości

morelusie w klocki robią?


Recommended Posts

Czyli tak jak w temacie.

Wciskąją kity kłamia, nie wysyłają paczki na czas. Czy to prawda?  A i jeszcze  lepsza była sytuacja z ramem cytat:

 

Czw.

" Wszystko już jest oprócz ramu, czy jest sens zamieniać ram na inny? - ok. 14.00 pyt do Pani"

odp:

" Tak pamiec ma przyjsc do 16.00 a zmiana ramu na inny nie pomoże".

" A czy ten [...] dojdzie dziś"?

odp:

"Tak powinno przyjść(ten ram co nie zmienialem). [...] Zmiana ramu nic nie da, bo i tak 1-3 dni na wysyłke[...]"

WTF?

pt:

 

"No to wysyłajcie bez ramu, macie dzisiaj [...] wysłac"

odp

"Postaramy się - godz 15. chyba inna odp padla. "

 

 

Godzina 17"

 

Gwarancja juz wystawiona o dziwo elektronicznie?!. i przez automat.

 

Indetyfikator - niestety nie ma danych po wysyłce.

 

około 20.

 

Doczekałem się zatwierdzenia paczki, ale na gwarancji pisze 03/25 czyli oznacza to, ze w poniedzialek dopiero wysla paczke? Dodam ze na ram czekalismy 3 dni od srody...

Takze po takiej obsludze, fatalnie to wyglada. ostrzegam przed ponownym zakupem tak, bynajmniej ja tak mialem gdy kompletowalem caly zestaw, ( wina ramu,sramu)

Inne informacje utajnione!

 

Takze ostatnie pytanie. Tez tak w kulki z wami robili? Tzn. fatalna obluga, jak i wysylka 1-2 tyg? mialo dojsc juz wczoraj a dopiero paczke chyba dali do wysylki

Edytowane przez galaxys4
Link to post
Share on other sites

czesci zamowione w we wtorek 19.03.2013....mialy byc na piatek, przelozyli na jutro tj. wtorek 26.03.2013...licze ze towar dojdzie, wszystko ma status gotowe oprocz dwoch czesci (w realizacji 3/3 - dzisiaj zostal ten status ustawiony, strzelam, ze oznacza wysyłke towaru)...zobaczymy jutro :D wolalbym wszystko dostac przed swietami. 

 

Ja ogolnie jestem zadowolony z morele...zawsze jak u nich zamawialem to przesylka docierała do netpunktu nastepnego dnia, teraz był mały problem...ale to dlatego ze towar był na wyczerpaniu/brak towaru i tyle...obsługa w netpunkcie bardzo miła, telefoniczna równiez (o ile komus uda sie do nich dodzwonic :D....dłuuuuuuga kolejka na polaczenie).

 

Zobaczymy jutro. Póki co morele mają ode mnie pełny pozytyw, a brak towaru na stanie zdarza sie w kazdym sklepie i trzeba czekac na dostawe od producenta/dystrybutora.

Link to post
Share on other sites

Ja dostałem Grafę bez złącza CrosFire :D ... Mimo że pytałem się milion razy czy jest w tej karcie i dostawałem odpowiedź potwierdzającą :D ...

 

W ogóle cyrki były ... jak im przyszła rozwalona obudowa to do mnie potrafili dzwonić i szybko dobierałem nową a gdy powiedziałem babce żeby razem z obudową wywaliła kartę i też dobiorę nową to powiedziała OK ... wybrałem kartę a i tak nic się nie zmieniło i przyszło to co przyszło ...

 

Jeżeli chodzi o kontakt to można sobie odpuścić ... jest trudny mimo tylu adresów e-mail i telefonów ... ( na maile długo się czeka, a niestety mnie się dodzwonić nie udało )

 

Ot tyle co mogę powiedzieć na temat tej firmy...

 

... na osłodę dodam że reszta przyszła i była zapakowana bardzo dobrze i starannie, co więcej nie było żadnych problemów ze sprzętem

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...