Skocz do zawartości

Recommended Posts

macie moze problemy z wejsciem na servery dzisiaj czy tylko ja? wybieram server z przegladarki i sie zaczyna laczyc. Potem mam komunikat ze lacze zostalo zerwane =/ a internet mi chodzi. Jak juz na jakis wejde to mniw ywala za jakies 10 min.

 

Moze to porty - ale nie wiem nawet jak pootwierac w netger'ze.

 

Nie dziwie sie ze ludki wybieraja corazczesciej konsole =/ w MW2 i BC2 nie moge nawet pograc w Dx11 i w dodatku inne problemy.

 

Ja sproboje MoH ino czekam na klucz. Zlozylem pre-order'a i jeszcze klucza do bety nie dostalem =]

Link to post
Share on other sites

wiec? co jest? windows?

Czasami się tak zdarza że gra się "źle włącza" (wiele osób tak ma) po prostu włącz od nowa grę powinno pomóc. Problem pojawia się sporadycznie - mi osobiście tylko raz na sporą już liczbę uruchomień więc nawet nie kwapie się do rozwiązywania tego zagadnienia i to również polecam tobie, no chyba że cię ów problem nęka bardzo często :)

 

Jak coś zdaj relację z MoHa ;)

 

@Ktoś chętny na partyjkę ?

Link to post
Share on other sites

Dzisiaj dopiero odkryłem moc AN-94 (sevae też poczuł :P:) ) - okazało się, że grałem na celowniku x4, przez co mi nie szło, wystarczyło dać zwykły z kropką i normalnie snajpera o nicku sevae zdjąłem trzema seriami z ~200m :rotfl:

Link to post
Share on other sites

macie moze problemy z wejsciem na servery dzisiaj czy tylko ja? wybieram server z przegladarki i sie zaczyna laczyc. Potem mam komunikat ze lacze zostalo zerwane =/ a internet mi chodzi. Jak juz na jakis wejde to mniw ywala za jakies 10 min.

 

Moze to porty - ale nie wiem nawet jak pootwierac w netger'ze.

...

miałem to samo wczoraj, zazwyczaj wystarczy wylogować się i zalogować ponownie :)
Link to post
Share on other sites

Jutro ma być nowy patch

:):):)

 

Moje życzenia:

- snajperka 1 strzał - 1 śmierć, nie tylko po headshocie

- kilka strzałów do zabicia, a nie dwa magazynki

- nóż, który działa, a nie szatkuje i nic nie robi wrogowi

- ban za notoryczne używanie CG na piechotę

- niech nic bardziej nie spier :) olą

Link to post
Share on other sites

Server - Kilka potencjalnych źródeł lagowania zostało wyeliminowanych

Server - Stary system rezerwacji slotów został zastępiony kickiem na żądanie takim jak w BF2

Server - Plik Log dla administratorów serwera: wszystkie zdalne komendy i zdarzenia są zapisywane

Server - Plik Log dla administratorów serwera: istotne zdarzenia na serwerze i wszystkie wiadmości z czata są zapisywane

Server - Kick za bezczynność może być konfigurowany

Server - Filtr przekleństw może być wyłączony

Server - Kick za teamkill może być konfigurowany

Server - Zliczanie ticketów i współczynnik krwawienia (bleed rate) mogą być konfigurowane na poziom

Server - Tryb "Tylko Piechota" jest dostępny na poziom

Server - Można regulować opóźnienie spawn i respawn

Server - Opis serwera może zawierać do 400 znaków i używać znaku "I" do łamania linii

Server - Lista banów może zawierać do 10.000 wpisów

Server - Zredukowano zwłokę (latency) w obsłudze pakietów

 

Admin Interface - naprawiono player.onKill spam który czasami się zdarzał

Admin Interface - upewniono się, że zdarzenia player.onJoin zawsze będą raportować nazwę gracza

Admin Interface - zdarzenia wywoływane podczas spawnu graczy

Admin Interface - dużo więcej informacji dotyczących zabić

Admin Interface - obszerne statystyki raportowane na końcu rundy

 

Gameplay - Różne istotne poprawki błędów lokacji

Gameplay - Zmieniono sterowanie helikopterem

Gameplay - Zmieniono zachowanie broni bazując na opiniach środowiska graczy PC

Gameplay - Naprawiono zawieszanie techniczne (technical hang) gdy skrzynia (crate) była uzbrajana poza strefą walki

Gameplay - Wiadomość 'Zwycięsto jest blisko" była źle pokazywana na Valparaíso co zostało poprawione

Gameplay - Flary zapobiegające namierzeniu mogą być odpalone podczas pilotowania helikoptera

Gameplay - Jasność w rosyjskim helikopterze została zmniejszona

Gameplay - Luneta z systemem Zaawansowanego Dostrzegania działa lepiej

Gameplay - Zabijanie nożem w plecy znów działa (cofnięto zmiany, których dokonaliśmy dla serwerów R11)

 

Server Browser - Serwery są sortowane na 3 kategorie: Normalne, Modyfikowane, Hardcore - w zależności od ich ustawień

Server Browser – Dodano pomoc w przywracaniu/wyszukiwaniu (retrieving) postępu aktualizacji

Server Browser - Dodano odświeżanie informacji

Server Browser - Dodano kolejkowanie łączenia się z serwerem gdy próbujemy dołączyć się do pełnego serwera

Server Browser - Wszystkie ustawienia są zapisywane automatycznie pomiędzy sesjami

Server Browser - Pingi wysyłane są alternatywnym mechanizmem, który powinien działać u użytkowników nie mających uprawnień administratora

 

Client - Rozwiązano problemy z DX9, które najprawdopodobniej powodowały błędy graficzne i być może awarie gry (crash)

Client - Naprawiono niektóre z awarii gry

Client - Użytkownik może kontrolować czas (Toggle/hold) kucania

Client - Użytkownik może kontrolować czas (Toggle/hold) zoom

Client - Naprawiono błędy z Vsync dla DX10/DX11

Client - Zmieniono mechanizm zapisu ustawień na dysk co powionno zredukować lub wyeliminować tzw. "Spawn Lag"

Client - Naprawiono bład gdy gracz mógł połączyć się z serwerem zanim pobrane zostały statystyki co powodowało nieprawidłowe wyświetlanie postępu odblkowywania na końcu rundy (faulty stats in "EOR- unlock progression"-screen)

Client - Nowy system czat pozwalający na pisanie gdy gracz jest martwy (ale nie na końcu rundy) i zapisujący log mający 100 linijek

Client - Poprawiono funkcjonowanie "Graj Teraz"

Client - Usunięto filtry K/D ratio i Skill Level na tablicy wyników (leaderboards)

Client - Wszystkie punkty, które zdobędziesz będąc martwym zostaną dodane do twojego wyniku

Client - Zredukowane negatywne przyśpieszenie myszki (negative mouse acceleration)

Client - Zawierające więcej informacji powody rozłączenia/kicka

 

 

 

lekko wzrosła uszkodzenia UZI z dużej odległości.

AKs74u ma teraz odrzut bardziej odczuwalne, jeżeli celem.

G3, VSS, i wszystkie karabiny półautomatyczne teraz nieco szybciej rozstrzygać między strzały, jeżeli celem.

PKM, Rodzaj 88LMG, G3, An94, shotgun i 40mm powróciło do dawnej świetności.

Zwiększono obrażenia od MG3 do dostosowania go do reszty LMGs.

Naprawiono błąd, gdzie Saiga12 z ślimaki zrobi zbyt wiele szkód na duży zasięg.

Naprawiono błąd, SVU zrobi za mało szkód na duży zasięg.

Naprawiono błąd, gdzie rund M95 nie zabije opancerzonych celów z strzałów w głowę.

 

 

 

skopiowane z forum bf'a.

niestety ktoś tłumaczył to butem wiec ....

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...