Skocz do zawartości

Recommended Posts

slyszeliscie ten nowy dowcip

 

te 5mln uzytkownikow BF to byli gracze Call of duty ,ktorzy postanowili poszukac nowej gry,bo za bardzo irytowaly ich ostatnie miejsca na tabelkach a teraz mszcza sie na piechocie strzelajac do niej z czolgow i helikopterow

 

 

zaraz ide do biedronki na zakupy i moze wyciagne ta gre z koszyka obok wloszczyzny w promocji za 9,99pln

Edytowane przez maniuox
Link to post
Share on other sites

Są takie dni, kiedy trzy razy z rzędu trafiam na serwer pełen baseraperów, złodziei pojazdów i innych niegodziwców :) Odechciewa się wtedy grać na parę dni :)

 

Ostatnio wygrał koleś, który parę rund z rzędu biegł boczkiem do naszej bazy i zostawiał miny pod kołami pojazdów lub rzucał C4 i chował się gdzieś za rogiem by zdetonować ładunek jak tylko ktoś wejdzie do pojazdu :) Sweet....

W końcu najważniejszy jest frag. :/

Link to post
Share on other sites

Nie zgadzam się z Wami jak chodzi o baseraperów i to pod kilkoma względami:

1) Jak mój team przegrywa kompletnie i jesteśmy otoczeni całkowicie przez kamperów (np atakama na 1000 ticketów) to jedyne sensowne wyjście to zajęcie bazy przeciwnika, do oporu. Dopiero gdy przeciwnik rozproszy się - jest szansa na wyjście z szachu.

2) Spędzając masę czasu przy fladze, punkcie czy czymkolwiek innym - można się po prostu znudzić totalnie, a najlepsza rozrywka to baseraping, podkładanie C4, minowanie wejścia do bazy...

3) Osobiscie uwielbiam baseraperów, bo sami pchają się w objęcia, nic nie daje takiej frajdy jak kolesia dobijac tak bardzo - aż sam wyjdzie z serwera.

4) Co do minowania wejscia do bazy... Przepraszam, ale to już akurat jest element taktyczny a nie zabawa. Grając ze swoim teamem mamy podstawową zasadę - utrzymanie za wszelką cenę punktu najbliższego do bazy przeciwnika. Pozostałymi punktami zajmuje się reszta graczy. Aby móc taki punkt utrzymać, trzeba odciąć posiłki. Na wojnie też powiesz 'ej, nie liczy się, to było strzał w plecy'?

 

Have phun, it's just a game.

Link to post
Share on other sites

Na wojnie też powiesz 'ej, nie liczy się, to było strzał w plecy'?

 

 

LOL już słyszałem takie argumenty :rotfl: Taki mały szczegół.

To nie jest wojna tylko gierka komputerowa.

Gry mają to do siebie, że mają jakieś (pisane lub nie pisane) zasady. Campowanie też pochwalasz? No przecież na wojnie można campować :)

Wojna to nie gra i vice versa.

 

Ma być zabawa i frajda, a zachowania o jakich piszesz ten fun z gry rujnują. Zresztą chyba nie tylko mi patrząc na zasady większości serwerów.

 

A tak na marginesie. Wie ktoś jak zniwelować oślepiający efekt (podczas patrzenia przez celowniki optyczne) na śnieżnych mapach?

Edytowane przez CougarV6
Link to post
Share on other sites

Witam, czytałem gdzieś, że Battlefield III ma działać tylko na DirectX11. Jeżeli to prawda, to 80% graczy po prostu nie będzie czerpała przyjemności z rozgrywki.

Gra powinna być na DX9 oraz 10.

 

 

Jak myślicie, czy to prawda? I dodatkowo pytanie, czy pogram na takim sprzęcie w BF III?

 

Karta graf.: Palit GeForce GTX560 (1gb DDR5)

Ram: Kingston 4gb DDR3 1300mhz (coś takiego)

Procesor: AMD Phenom II x4 Black Edition (3,2ghz)

Zasilacz: Highlander 600W

Link to post
Share on other sites

Jak myślicie, czy to prawda? I dodatkowo pytanie, czy pogram na takim sprzęcie w BF III?

 

Karta graf.: Palit GeForce GTX560 (1gb DDR5)

Ram: Kingston 4gb DDR3 1300mhz (coś takiego)

Procesor: AMD Phenom II x4 Black Edition (3,2ghz)

Zasilacz: Highlander 600W

 

Jeśli zasilacz nie wybuchnie, to reszta daje radę...

Link to post
Share on other sites

A tak na marginesie. Wie ktoś jak zniwelować oślepiający efekt (podczas patrzenia przez celowniki optyczne) na śnieżnych mapach?

 

Wejdź w MojeDokumenty/BFBC2 i daj edytowanie tego pliku, znajdź linijkę bloom:true i oczywiście to wyłącz czyli zamiast bloom:true wpisz bloom:false.

 

Mi pomogło, ale i tak gra się za bardzo "świeci" :wariat:

Link to post
Share on other sites

Na wojnie też powiesz 'ej, nie liczy się, to było strzał w plecy'?

 

Have phun, it's just a game.

 

Po pierwsze proponuje się podszkolić z angielskiego.

 

 

Po drugie 'na wojnie' ginie się tylko raz, chyba że masz lepsze informacje. Fakt, że gra pozwala się komuś odrodzić niemal pod lufą jest wyraźnym błędem z fazy projektowania gry i tyle. Tak samo jak błędem jest, że na części map atakujący są przy M-COM szybciej niż ja biegnąc w prostej linii od respawna. Takich wpadek jest więcej i skutek tego jest taki, że kilku średnio rozgarniętych graczy jest w stanie całkowicie zdominować grę. W tym momencie indywidualne umiejętności, jakiekolwiek by one nie były, przestają mieć znaczenie a o 'zabawie' nie ma mowy. To jest irytujące, gdy po raz kolejny giniesz na spawnie od jakiegoś cwaniaka w Blackhawku, którego twoja nierozgarnięta drużyna nie potrafi zestrzelić. Jeszcze gorzej jest gdy na dobrą sprawę poza kombinacją tracer dart + rpg nie ma środków do zwalczania śmigłowców. To już jest kompletna porażka.

 

@Layout

 

Gra jest robiona pod DX10 co ma w sumie same zalety, chociaż samo API to za mało, ważne jak się z niego korzysta.

 

@CougarV6

 

Camperzy nie są aż tacy straszni. Siedząc na du**e w krzaczorach obok własnej bazy jeszcze nikt nie wygrał meczu. Natomiast coraz bardziej wkurza mnie reguła 'tylko 4 Recon na team', którą stosuje np. G4G. Chyba jednak wolę 10 snajperów, w tym 2 rozgarniętych, niż tylko 4 którzy gó**o robią dla drużyny. Skoro klasa nazywa się Recon to powinno zobowiązywać do grania jak zwiadowca. Tymczasem trafia się na gry, gdzie siedzą takie lamy na wzgórzach itp ale nie oznaczają ani jednego przeciwnika przez całą grę. Motion sensor - zapomnij. Szkoda słów.

 

 

Link to post
Share on other sites

Jeśli zasilacz nie wybuchnie, to reszta daje radę...

 

 

Dlaczego niby ma wybuchnąć?

 

bardzo błędne myślenie. mam "radełona" i nie mam żadnych jasnych plam, a grafika na najwyższych detalach, hula jak ta lala :):menda:

 

A mój kumpel na Radeona i Bad Company 2 wyjątkowo go nie lubi. Gra na 20 FPSów na każdych ustawieniach graficznych, hehe.

Link to post
Share on other sites

Zauważyłem, że gra się coraz mocniej przycina. Obniżyłem AA, poziom detali, cieni itp. Wszystko jest ~średnie, a przycina. Dysk wysprzątany, wirusów brak, torrentów nie ściągam, pingi około 150 - wcześniej grało się z takim dobrze. Chyba zmniejszenie taktowania CPU do standardowych 3,06 GHz nie powinno powodować takich problemów. Mam wrażenie, że postępuje "rozkład" gry, np. włączam lunetę/ACOG/kolimator i przez krótką chwilę mam przybliżenie i nagle to się "zeruje". Taki efekt jakby patrzeć przez lunetę bez soczewek. Jest jeszcze inna wspaniała rzecz - M9-3R, który zadaje obrażenia mniejsze niż pistolet na wodę.

Edytowane przez juggler
Link to post
Share on other sites

Radełon!

 

Tak tak, radeon to zło. Na nvidii pewnie bym nie był oślepiony przez efekty świetlne a 9/10 strzałów to byłby headshot. Do tego na serii GTX 5xx czołgi same strzelają do celu :)

 

To jest irytujące, gdy po raz kolejny giniesz na spawnie od jakiegoś cwaniaka w Blackhawku, którego twoja nierozgarnięta drużyna nie potrafi zestrzelić. Jeszcze gorzej jest gdy na dobrą sprawę poza kombinacją tracer dart + rpg nie ma środków do zwalczania śmigłowców. To już jest kompletna porażka.

 

Racja

Tymczasem trafia się na gry, gdzie siedzą takie lamy na wzgórzach itp ale nie oznaczają ani jednego przeciwnika przez całą grę. Motion sensor - zapomnij. Szkoda słów.

 

 

Jeszcze większa racja :) Ja czasem potrafię ustrzelić paru wrogów, ale mieć 3x więcej asyst przez oznakowanie wrogów.

Oznakowanie wrogów powinno być odruchem nie tylko reeconów. Znacznie ułatwia to grę. Niestety wielu nie rozumie pojęcia "Teamplay" a ilosć fragów traktują jak przedłużenie ku***a.

bardzo błędne myślenie. mam "radełona" i nie mam żadnych jasnych plam, a grafika na najwyższych detalach, hula jak ta lala

 

Może się wyraziłem źle. Nie ma żadnych plam, czy innych bugów. Po prostu na śniegu gdy patrzę przez scope obraz jest przez dobrych parę sekund bardzo rozjaśniony. Muszę poszperać w ustawieniach gry.

 

EDIT

Poświęciłem trochę czasu i zauważyłem, że efekt jest tak naprawdę mocno doskwierający tylko na mapie "Nelson Bay"

Poniżej screen

http://img837.imageshack.us/img837/5719/bfbc2game20110810170725.jpg

Edytowane przez CougarV6
Link to post
Share on other sites

Pejot, właśnie przed chwilą byłem z tobą na serwerze i twój team nas niszczył, miażdżył, przemielił i wypluwał :sciana:

Chopper oznaczony tracerem a nikt go nie ściąga - to jest fail...

Co mapę przegrywaliśmy, jak obrona to w chwilę, jak atak to na pierwszym punkcie

 

A Pejot to siedzi ogólnie w 3 rzędzie z tym swoim G3 i fragów ma 5/0, 6/1 itd :P

Link to post
Share on other sites

Zauważyłem, że gra się coraz mocniej przycina. O

 

Już było o tym parę storn wcześniej. Proces PunkBuster w czasie gry pożera niekiedy 35% zasobu procesora. Dla 2 jajowców zaczyna gra bardzo mulić. Programem BES trza stępić zużycie.

 

Możemy wspólnie pograć , tylko ja nie mam micro

Edytowane przez adivxv5
Link to post
Share on other sites

Tak tak, radeon to zło. Na nvidii pewnie bym nie był oślepiony przez efekty świetlne a 9/10 strzałów to byłby headshot. Do tego na serii GTX 5xx czołgi same strzelają do celu

 

Ćśś, podpisywalismy pakt zeby nie rozglaszac tych sekretow!

Link to post
Share on other sites

A Pejot to siedzi ogólnie w 3 rzędzie z tym swoim G3 i fragów ma 5/0, 6/1 itd :P

 

 

 

Nie wiem czy kpisz czy chwalisz :cry:. Jeszcze mi 'Brutusie' nóż w plecy wbiłeś. Każdy gra jak umie. Medyk + karabin szturmowy to prawie jak Assault z BF3 :D. Prawdę mówiąc to dopiero z M14 i potem G3 udało mi się wyjść medykiem na pozytywny K/D. Jakoś mam wrażenie, że ludzie z DICE nie zrozumieli do końca koncepcji LMG. Kto mądry wymyślił, że karabin maszynowy zadaje mniejsze obrażenia od strzelby, pistoletu maszynowego czy nawet karabinu szturmowego? Przecież taki PKM używa amunicji 7,62x54 mm. Tej samej co w SVD czy SV-98, a w grze na dłuższą odległość można kogoś trafić nawet 6-7 razy bez skutku śmiertelnego.

 

 

Tak czy inaczej JoHnNy nie jestem w stanie pobić twojego wyczynu: najlepszy gracz swojej drużyny, K/D - 6/9 i coś koło ~600 pkt. :roll:

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...