Skocz do zawartości

Recommended Posts

Być może jest to specjalnie zagranie ze strony AMD, aby zmniejszyć różnicę między topowymi kartami AMD i NV.

U mnie na HD7970 + mantle średni wzrost może ~15-20 kl/s z i7 w serii.

Z tym że większe spadki mam pod nowym API czasem do 3 fps, a praktycznie przy każdym większym wybuchu gdzie procek liczy jak lecą odłamki ścian spada do 30 fps, a średnia 75-80 fps.

Pod Dx takich spadków nie zauważyłem.

Edytowane przez kosmita
Link to post
Share on other sites

Panowie to dopiero początek tego API, cudów nie ma co się spodziewać tym bardziej że Mantle trafiło do gry jako patch.

Ten patch "Mantle" to nic innego jak, shim (biblioteka tlumaczaca) DirectXa na mantle co pozwala zaoszczędzić na zużyciu CPU. Strona graficzna jest niezmieniona i nadal używa starego directx'owego sposobu zarządzania treścią, zatem tych wszystkich którzy piszą (a na różnych forach piszą) że na mantle są lepsze cienie, że grafika w ogóle ładniejsza...mogą sobie takie sugetsie w bajki wsadzić ;)

Potrzebny jest czas i przede wszystkim gry które będą pisane od podstaw z użyciem Mantle wtedy HD7xxx jak i GCN'y 2.0 dostaną "kopa" :)

Link to post
Share on other sites

Na filmikach widać spadki do 30kl/s podczas wybuchów, po dokładniejszej analizie zauważyłem że występuje tylko gdy włączona jest synchronizacja, i tylko w Mantle. W DirectX tego nie zauważyłem.

Też tak macie?

CPU jak GPU nie kręcone.

Link to post
Share on other sites

Po wczorajszych (krótkich) testach doszedłem do wniosku, że to całe Mantle jest o kant du*y rozbić.

Wykorzystanie CPU spadło o 20% a przy każdym większym wybuchu spadek do 30FPS...

Zdecydowanie lepiej wygląda to na DirectX, procesor dostaje dużo bardziej w du**ę ale za to nie ma takich spadków FPS i przycinek obrazu... Zobaczymy co będzie za 3 tygodnie po premierze Thief.

Link to post
Share on other sites

Jacek, Mantle miało za zadanie przenieść część operacji z CPU na GPU, a nie od dziś wiadomo że ten drugi jest w prostych liczeniach kilkadziesiąt razy szybszy.

Tak jak pisałem w #8477 Patch Mantle to nic innego jak "emulator" instrukcji Directa, trzeba czekać na optymalizację bo to dopiero początek tego API.

 

Może lepiej zoptymalizowane mantle dostaniemy we wspomnianym  Thief

Link to post
Share on other sites

Panowie - szybkie pytanko - czy nadal przy komunikacie o wywaleniu z gry traci się uzyskane doświadczenie (w trakcie gry kilka razy miałem disconnecta i na dole czerwony pasek o wywaleniu z serwera albo coś z połączeniem). Nie wiem sam czy to naprawili.

Link to post
Share on other sites

Panowie - szybkie pytanko - czy nadal przy komunikacie o wywaleniu z gry traci się uzyskane doświadczenie (w trakcie gry kilka razy miałem disconnecta i na dole czerwony pasek o wywaleniu z serwera albo coś z połączeniem). Nie wiem sam czy to naprawili.

Oficjalnie jest tak, że gdy wyjdziesz z serwera to raport dostaniesz dopiero gdy na serwerze skończy się runda, jeśli wejdziesz ponownie na serwer to twoje osiągnięcia zostaną wyzerowane (debilizm).

W innym przypadku (padnięcie serwera) tracisz wszystko.

Link to post
Share on other sites

Takie pytanie mam odnosnie BF4.... mialem raz w pakiecie bojowym, ze przez godzine grania cos tam jest naliczane lepiej. Czy jest to nalicznane, obojetnie kiedy po otwarciu przez pierwsza godzine grania . Czy moze w ogole przez godzine od jego otwarcia?

Edytowane przez mynameisBON
Link to post
Share on other sites

BF4 = lipa. BF3 to najlepiej dopracowana gra z serii.

 

BF4 to przerost formy nad treścią, gra odchodzi od kierunku symulacji do trefnego produktu dla dżojpadowca. Jednie graficznie jest lepiej. Gra tak niedopracowana że $%^&*( ją pomimo ok 1500-1800h grania w poprzednie tytuły z serii.

 

BF5 w mniej niż rok po wydaniu 4? Szykuje się dalsze wyłupywanie pieniędzy od ludzi. Sprzedadzą syf który ma przede wszystkim zarabiać. Niech w ogóle zmienią nazewnictwo i BF będzie wychodził jak fify i PES - co roku. NP. BATTLEFIELD 2014.

 

Bzdura , chamstwo, komercja, wyzysk, zniszczenie dorobku lat.

 

Mało które gry są kultowe. Np. STARCRAFT, ELDER SCROLLS.......... niewiele już zostało gier w których przoduje pasja a nie komercja. Seria BATTLEFIELD poszła wp***u po prostu jak dla mnie. Do numeru 3 to jest battlefield. Od nr.4 to już jest tasiemiec.

 

Obecnie gram w WAR THUNDER i gra przebija dla mnie niedopracowaną 4. No i w dodatku jest za darmo. Już wolałbym odpalić BF3. 

 

Ale prawda jest taka. Jedyną dobrą grą multiplayer która będzie na lata to starcraft. Opiera się komercji mimo lat. Z innych są już tasiemce.

Edytowane przez walazz
Link to post
Share on other sites

Widział ktoś może testy lub grał w BF4 na AMD Phenom x3 710 2,6Ghz + GF630 + 6gb ram????

Pytam bo znajomemu chciałem udostępnić konto, internet 2 mb.

Nie wiem czy jest sens sciągać 24 gb:) Przy takiej bestii

Edytowane przez kosmita
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...