Skocz do zawartości

Ubuntu razem z Win 7?


Recommended Posts

Witam

Szukam rozwiązania dręczącego mnie problemu, a mianowicie, posiadam na razie na jednym dysku jaki mam podpięty(jbc to mam 2 ale ATA w zapasie). I chciałbym zainstalować drugi system, a mianowicie Ubuntu w wersji 12.10

Jest to obraz, ściągnięty z oficjalnej strony. I moje pytanie brzmi, jak zainstalować Ubuntu tak, aby mieć do wyboru podczas włączania się komputera, jaki system odpalić.

 

Jestem w tym zielony, wiec pytam, bo nie chce zepsuć Win7, gdyż czytnik DVD niestety biały i z walorów estetycznych został przeze mnie odpięty.

Link to post
Share on other sites

 

I moje pytanie brzmi, jak zainstalować Ubuntu tak, aby mieć do wyboru podczas włączania się komputera, jaki system odpalić.

 

plug and play, zrób sobie instalkę Live USB, zabootuj i zainstaluj, linux to nie winda, niczego nie psuje. chyba że mu każesz

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

szatkus, czyli odpale z włączonym winem, i zainstaruje jak gre, po czym reset i moge odpalić ubuntu tak ?



Ok, zainstalowałem Ubuntu, teraz tylko trzeba mi wytłumaczyć jak poogarniać sterownik, gdyż każdy poradnik, opowiada o starszej wersji, gdzie wszystko jest inaczej i taki prosty człowiek z Windowsem jak ja tego na razie nie ogarnia

Link to post
Share on other sites

Jeśli to Nvidia to za moich czasów instalowało się pakiet nvidia-current (chyba że jakaś stara karta to sprawdzić inne).

Jeśli Radeon to ten domyślny jest wystarczający fajny i stabilny.

Jeśli Intel to nie mam pojęcia :P

Zastrzegam, że mam bardzo słaby kontakt z Ubuntu.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

To Radeon, i jest problem, chciałem zaktualizować coś tam, i wyłączyłem w tracie pobierania, a i zmieniłem z defaultowego AMD na jakąś inna lepsza podobno opcje, dzisiaj odpalam, a tu ekran źle zeskalowany, i nie da się nigdziew opcje wejść, znaczy można, ale jakie to trzeba nie mam pojęcia.

Link to post
Share on other sites