Mixtape 1765 Napisano 14 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2010 Odpowiednią kartę już masz Pozostaje kupić tylko monitory Cytuj Link to post Share on other sites
Maksym Słomski 8 Napisano 14 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2010 Kiepską grę wybrali do tych 3 x 580. Równie dobrze mogli w pacmana grać. Black Ops ma bardzo niskie wymagania. Cytuj Link to post Share on other sites
ivanos 112 Napisano 14 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2010 Kiepską grę wybrali do tych 3 x 580. Równie dobrze mogli w pacmana grać. Black Ops ma bardzo niskie wymagania. I do tego rwie niemiłosiernie bez znaczenia na konfigurację i ustawienia graficzne Gier ma buga i trzeba czekać na patcha Cytuj Link to post Share on other sites
Maksym Słomski 8 Napisano 14 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2010 Nie prawda U mnie na GTX 470 nie rwie. Na 5850 też nie, podobnie na 5770 itp. Na prawdę nie wiem skąd tyle osób ma problemy... Cytuj Link to post Share on other sites
carroarmato 93 Napisano 14 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2010 A mnie takie cuś nie kręci, na filmiku już widać różnicę kolorów pomiędzy stykami boków monitorów ze względu na inne kąty co psuje wygląd i powoduje sztuczność. Skalowanie detali ze względu na ramkę też do bani. widać przesunięcia jednak pomimo korekty. Szału nima mozna to jak na razie traktować jako ciekawostkę, kto kupuje 3 gpu za 6k pln by pograć w gry.... wydajność 3 580tek jest do przeciętnej gry przerostem formy nad treścią. Niech się lepiej programiści wezmą za pisanie gier i jakąś sensowną optymalizację, a nie gry po 3 latach chodzą dobrze na kartach 2 generacje dalej względem tego co zakładali programiści, parodia. Cytuj Link to post Share on other sites
pociej 24 Napisano 14 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2010 A mnie takie cuś nie kręci, na filmiku już widać różnicę kolorów pomiędzy stykami boków monitorów ze względu na inne kąty co psuje wygląd i powoduje sztuczność. Nawet na pojedynczym monitorze o przekątnej 27+ są różnice w kolorach na bokach. Cytuj Link to post Share on other sites
Ostrowin 30 Napisano 14 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2010 Dokładnie, małe kąty i nierównomierne podświetlenie = TN Na jakiś lepszych monitorach zapewne ten problem nie występuje. Cytuj Link to post Share on other sites
pociej 24 Napisano 14 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2010 Zawsze można dołożyć parę stów i kupić coś z matrycą IPS albo PVA + LED EDGE Cytuj Link to post Share on other sites
maniuox 27 Napisano 14 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2010 taaaa maxishine i wszystko jasne ogladam jego filmiki od kad sie zarejstrowalem na youtube cos 2006r ten koles po prostu piniedzmi wyciera du*e on na sprzet kaputerowowy wydal tyle,ze moglby kupic na tym forum paru osoba sredniej klasy samochod jak bedzie premiera nowych radeonow 6990 tez kupi pare sztuk I do tego rwie niemiłosiernie bez znaczenia na konfigurację i ustawienia graficzne Gier ma buga i trzeba czekać na patcha ta gra to po prostu pieprzony port z xboxa i tyle na ten temat Cytuj Link to post Share on other sites
ivanos 112 Napisano 14 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2010 Nie prawda U mnie na GTX 470 nie rwie. Na 5850 też nie, podobnie na 5770 itp. Na prawdę nie wiem skąd tyle osób ma problemy... Stąd >>> Wszyscy nabywcy najnowszego Call of Duty w wersji PC nieco się rozczarowali przy pierwszych minutach zabawy. Jak się bowiem okazuje, znaczna część użytkowników ma problem z płynnym działaniem Black Ops, dotyczy to zarówno trybu single jak i multiplayer. W ekstremalnych sytuacjach zabawa przez sieć staje się całkowicie niemożliwa, lub gra się zawiesza tudzież wyskakuje do pulpitu. Fala postów o problemach technicznych zalała forum Activision na tyle skutecznie, że ich serwery www uległy przeciążeniu. Na szczęście programiści już pracują nad odpowiednią łatką, które może się ukazać już w najbliższy weekend. Standardowo prosi się o wyrozumiałość i odrobinę cierpliwości. Szkoda, że właściciele pecetów ponownie zostali odstawieni na drugi plan i nikt wcześniej nie przeprowadził solidnych testów, które mogłyby wytropić te wszystkie błędy. Nie pozostaje nam nic innego jak czekać na patch. Tu nie chodzi o posiadany sprzęt czy samą kare graficzną bo nie będzie rwało nawet na 8800GT.Sama gra jest skopana Cytuj Link to post Share on other sites
kuniomaster1993 0 Napisano 14 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2010 Dodajmy że również gracze na PS3 mają problem Cytuj Link to post Share on other sites
Ostrowin 30 Napisano 14 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2010 Ja nie wiem, powtórzę się ale te gry to jakieś debile robią.Przecież były beta testy, tak ciężko sprawdzić działanie na różnych konfiguracjach???To samo było choćby z Faloutem ostatnim. Cytuj Link to post Share on other sites
ivanos 112 Napisano 14 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2010 Dodajmy że również gracze na PS3 mają problem exactly Cytuj Link to post Share on other sites
b4rt3k 7 Napisano 14 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2010 activision to nie blizzard, ktorego gry przez premiera sa przetestowane i sprawdzone na miliony sposobow (doslownie) ale jak to w kazdej dziedzinie, sa wyrobnicy i sa artysci Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 14 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2010 biorąc pod uwagę ostatnie zachowania activision to nie przeznaczyli na cel betatestów ani dolara Cytuj Link to post Share on other sites
Znawca 6 Napisano 17 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2010 NVIDIA pracuje nad 1024-rdzeniowym GPU. Projekt "Echelon" Pobór energii drastycznie w dół. W trakcie imprezy Supercomputer 2010, NVIDIA oficjalnie przedstawiła kilka szczegółów związanych z projektem "Echelon", w ramach którego ma powstać potężny procesor grafiki, "napędzający" superkomputery, które mają być gotowe najpóźniej w 2018 roku. Z NVIDI-ą konkuruje Intel, MIT oraz Sandia National Labs. Cała czwórka stanęła do wyścigu nadzorowanego i sponsorowanego przez amerykański Departament Obrony. Głównymi atutami GPU NVIDI-i ma być wykorzystanie ogromnej ilości rdzeni oraz pamięci, umieszczonych w jednym rdzeniu. W trakcie prezentacji, Billy Dally, który w NVIDI-i jest nadzorcą projektu "Echelon" powiedział, że opracowywany GPU ma mieć aż 256 MB pamięci SRAM. Jej istotną cechą to, że zależnie od zapotrzebowań aplikacji, pamięć może być dynamicznie konfigurowana. Przykładowo, 256 MB pamięci podręcznej może zostać podzielone na maksymalnie sześć poziomów. Każdy z nich może mieć różną pojemność. Na najniższym poziomie, każdy rdzeń może mieć własną pamięć podręczną. Wszystko to ma na celu możliwie jak największe zbliżenie (fizyczne) miejsca przechowywania danych do jednostki obliczeniowej, w celu zminimalizowania czasu oczekiwania na odczyt lub zapis danych. Nowy GPU NVIDI-i ma być też wyjątkowo energooszczędny. Wykonanie jednej operacji zmiennoprzecinkowej, w procesorach NVIDIA Fermi pochłania 200 pikodżuli - na każdy rdzeń. W nowym GPU wartość ta spadnie do zaledwie 10 pikodżuli. Billy Dally zaznacza, że wszystkie osiągnięcia w ramach projektu "Echelon" przełożą się na prace nad procesorami do kart przeznaczonych na rynek konsumencki. Celem NVIDI-i jest stworzenie GPU składającego się z 1024 rdzeni, których łączna wydajność obliczeniowa wyniesie 10 teraflopów. Każde 8 rdzeni ma stanowić jeden multiprocesor strumieniowy. Tych w GPU ma być 128. Dally dodaje, że architektura GPU "Echelon" niebawem zostanie wykorzystana także w przyszłych układach dla smartfonów. Według niego wystarczy wziąć osiem rdzeni aby uzyskać ogromną wydajność, dziś w tego typu urządzeniach niemal niewyobrażalną. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość DANNY_79 Napisano 17 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2010 Super !!! A czym to wychłodzą Cytuj Link to post Share on other sites
ivanos 112 Napisano 17 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2010 Ile to jeden pikodżul Cytuj Link to post Share on other sites
Gość DANNY_79 Napisano 17 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2010 Tyci, tyci http://pl.wikipedia.org/wiki/D%C5%BCul Cytuj Link to post Share on other sites
lopez2 36 Napisano 17 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2010 "NVIDIA pracuje nad 1024-rdzeniowym GPU. Projekt "Echelon" to beda najswiezsze szcegoly dopiero za kilka lat kto tam wie co to do tego czasu zjelczeje ze szczegolow zreszta to chyba nie gf100 Cytuj Link to post Share on other sites
Paweł Maziarz 132 Napisano 20 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2010 Co trzy GTXy 580 to nie jeden: http://www.guru3d.com/article/geforce-g ... i-review/1 Cytuj Link to post Share on other sites
Ostrowin 30 Napisano 20 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2010 No i ze skalowaniem na najwyższej rozdziałce widać mają problem na 3 baty, więc nie warto sobie zawracać głowy, o ile kogoś w ogóle stać na takie coś. Cytuj Link to post Share on other sites
Paweł Maziarz 132 Napisano 20 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2010 No ale w Metrze ładnie się skaluje Cytuj Link to post Share on other sites
henry230 4 Napisano 20 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2010 Nie prawda U mnie na GTX 470 nie rwie. Na 5850 też nie, podobnie na 5770 itp. Na prawdę nie wiem skąd tyle osób ma problemy... Hmmm Maksym jak sam wiesz mam gtx 470 i jakoś nie miłosiernie mi tnie nie wgrywałem patcha bo już olałem ta grę może kiedyś wrócę do niej jeśli to nie wina karty to może proca ja mam amd ty i 5 ale co ma piernik do wiatraka to nie wiem Cytuj Link to post Share on other sites
teuton 6 Napisano 30 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2010 Przecież Nvidia nie wypuści żadnego 560 czy 570, 7 grudnia 2010 się pojawią: http://en.expreview.com/2010/11/30/geforce-gtx-570-specifications-and-release-day-surfaced/12520.html http://www.techpowerup.com/135450/GeForce-GTX-570-Specifications-Release-Date-Leaked.html Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.