Krukct 0 Napisano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 (edytowane) Mam problem z netbookiem brata - Asusem 1015P 10". Treść wyświetlana na ekranie po prostu nie mieści się na nim. Natywna rozdzielczość jego matrycy to 1024x600, a w ustawieniach wybrana jest 1024x768 (dlatego nie cała treść w pionie mieści się na ekranie) i co gorsza nie da się jej zmienić na poprawną. Jest do wyboru tylko 1024x768 i 800x600 (która też jest niepoprawna). Dodatkowo w ustawieniach rozdzielczości wybrany ekran to "Płaski panel cyfrowy (1024x768)", dla porównania w moim Samsungu, który nie ma podobnych problemów jest to "Ekran komputera przenośnego". W ostatnim czasie na komputerze nie były instalowane żadne podejrzane programy, netbook przeznaczony jest głównie do internetu i Worda. System to Windows 7 32bit, próbowałem reinstalować już sterowniki karty graficznej (GMA 3150), jednak żadnej poprawy nie ma. W ostatnich dniach zrobiłem kilka formatów i wielokrotnie próbowałem usuwać Monitor w Menedżerze Urządzeń, kilka razy była dostępna poprawna rozdzielczość, jednak po restarcie komputera treść wyświetlana znów nie mieściła się na ekranie. Wygląda to tak: http://i.imgur.com/9YbMk.jpg O co chodzi? Edytowane 9 Grudnia 2012 przez Krukct Cytuj Link to post Share on other sites
wrzesi0 821 Napisano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 Wybierz "Ustawienia zaawansowane" - na dole po prawej W zakładce "Karta" na dole masz "Lista wszystkich trybów" zerknij tam - jeśli jest tam właściwa rozdzielczość to ją zatwierdź Cytuj Link to post Share on other sites
Krukct 0 Napisano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 Nie ma, niestety są tylko 1024x768, 800x600 i 640x480, czyli rozdzielczości 4:3 w różnych kombinacjach kolorów. Cytuj Link to post Share on other sites
akonk 2 Napisano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 (edytowane) moze za duze czcionki ustawione? w ust, zaawans. powinno byc cos w rodzaju pokaz tryby nieobslugiwane, albo zmien stery monitora Edytowane 10 Grudnia 2012 przez akonk Cytuj Link to post Share on other sites
Krukct 0 Napisano 14 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2012 Niestety nic z tych rzeczy. Wielokrotne reinstalacje sterowników karty graficznej i ekranu pomagały jedynie na chwilę (do następnego restartu) i to nie zawsze. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość nasciturus Napisano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2012 Myślę, że można rozwiązać Twój problem w sposób następujący: -pobrać program http://www.dobreprogramy.pl/PowerStrip,Program,Windows,13167.html -zainstalować -w rubryce "Dołączony monitor" kliknij przycisk "zmień", następnie "utwórz" -w "Parametry wyświetlania" ustaw rozdzielczość swojego monitora (matrycy) i odświeżanie* *sprawdź wcześniej jaką maksymalną wartość możesz ustawić Życzę powodzenia, Pozdrawiam. Cytuj Link to post Share on other sites
Krukct 0 Napisano 15 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2012 Dziękuję za propozycję. Sprawdzę ją za tydzień bo dopiero wtedy będę miał dostęp do komputera. Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 Zapraszam do kontaktu ze wsparciem technicznym urządzeń mobilnych ASUS. Infolinia pod numerem 22 571 80 40, na automacie tonowo dwukrotnie należy wybrać jedynkę. Konsultanci dostępni są od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-17:30. Jeśli wolisz pisać, formularz kontaktowy dostępny jest na stronie: http://support.asus.com.tw/techserv/techserv.aspx?SLanguage=pl-pl Cytuj Link to post Share on other sites
Krukct 0 Napisano 22 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 Myślę, że można rozwiązać Twój problem w sposób następujący: -pobrać program http://www.dobreprog...dows,13167.html -zainstalować -w rubryce "Dołączony monitor" kliknij przycisk "zmień", następnie "utwórz" -w "Parametry wyświetlania" ustaw rozdzielczość swojego monitora (matrycy) i odświeżanie* *sprawdź wcześniej jaką maksymalną wartość możesz ustawić Życzę powodzenia, Pozdrawiam. Mimo wielokrotnych prób nie udało się rozwiązać problemu. Zgłoszenie do Supportu firmy ASUS zostało wysłane, zobaczymy co z tego będzie. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.