zachcio 0 Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 Witam. Ponad dwa lata temu kupiłem sprzęt komputerowy lecz dostałem tylko fakture z wypisanymi częściami bez numeru seryjnego. Moje pytanie brzmi do kogo mam sie zgłosic w sprawie gwarancji jak sklep upadł? Dziękuje za odpowiedzi. Cytuj Link to post Share on other sites
mrgibbass 226 Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 Do producenta. Czasem wystarczy dowód zakupu. Wtedy rozpatrywana jest gwarancja na podstawie daty produkcji. Cytuj Link to post Share on other sites
IronFe 221 Napisano 29 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2012 Jak mi padł swojego czasu radek 3870 do msi i akurat sklep w którym jego kupiłem został zlikwidowany to wystarczyło ze zadzwoniłem do MSI Polska. Po krótkiej rozmowie dostałem nr. rma i do nich odesłałem kartę. Może Asus Polska tez w takich przypadkach przyjmuje na gwarancje. Najlepiej jak zadzwonisz do nich albo poczekasz na odpowiedz przedstawiciela Asusa na forum Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 Jeśli dysponujesz dowodem zakupu, reklamację możesz zrealizować zgłaszając drogą internetową sprzęt do firmy X-KOM: www.x-kom.pl/serwis Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.