gtxxor 3481 Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 Pod warunkiem że ten przebłysk geniuszu hamerykańskich "idżinirów" jeszcze zimnymi lutami nie postraszył Bo mojemu kumplowi 2-3 miesiące temu padła 480'tka od POV kupiona w dniu premiery. Cytuj Link to post Share on other sites
mejor 2848 Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 Jak referent to raczej mnie to nie dziwi, co 100stopni w stresie to 100 stopni, ja mam około 60 na 7850. Cytuj Link to post Share on other sites
TonySoprano 5 Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 (edytowane) btw silniki następnej generacji będą mocno używać funkcji gpgpu comute(nawet prościutkie efekty tego typu w dzisiejszych grach są bardzo kosztowne) co bardzo boleśnie objawi wąskie gardła dirextx/pc; wolna magistrale/ pc expres niezunifikowaną pamieć draw callsy, koslawe wielowątkowe renderowanie itp. No i wisienka na torcie czyli 2GB pamięci w kartach vs 8 w ps4, jak ktoś ciekaw to niech znajdzie kartę ze 128MB i spróbuje odpalić cokolwiek z obecnej generacji twitter.com/ID_AA_Carmack/statuses/50277106856370176 Ktoś jeszcze wspominał ze konsolowe exy to papka ? Zwycięzcy VGA w kategorii "best graphics" 2012 - Halo 4 2011 - U3 2010 - God of War 3 2009 - U2 2008 - MGS4 2007 - Crysis 2006 - Gears of War 2005 - Resident Evil 4 Nominacje VGA w kategorii "best graphisc" 2012 - Dishonored,Journey, AC3 2011 - Batman:AC, LA Noire, RAGE 2010 - RDR, HR, Kirby's Epic Yarn 2009 - KZ2, COD:MW2, Batman: AA 2008 - Fallout 3, Sonic Unleashed 2007 - Bioshock, COD:MW, ME 1 2006 - Ōkami, Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter, The Elder Scrolls IV: Oblivion, Company of Heroes 2005 - Peter Jackson's King Kong: The Official Game of the Movie,Call of Duty 2, F.E.A.R., PGR 3 Edytowane 15 Lipca 2013 przez TonySoprano Cytuj Link to post Share on other sites
Xarix 2265 Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 Nawet nie wiesz o czym mówisz człowieku Cytuj Link to post Share on other sites
TonySoprano 5 Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 (edytowane) budżety skutecznie hamujące stronę pctowa od wielu lat, do tego teraz bardzo mała liczba użytkowników z mocnym sprzętem większość przesiadła się na laptopy i mamy już "ea ignite nie dla pc" Bardzo dobre info http://news.softpedia.com/news/Rockstar-Toronto-Working-on-Open-World-Next-Gen-Game-for-PS4-Xbox-One-366981.shtml Dla zainteresowanych jeszcze porównanie watch dogs pc i ps4 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=AjUaA5lDeDYhttp://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-watch-dogs-on-ps4-tech-analysis Jeżeli mój 7970 da rade to wybiorę wersje na pc Edytowane 15 Lipca 2013 przez TonySoprano Cytuj Link to post Share on other sites
gtxxor 3481 Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 btw silniki następnej generacji będą mocno używać funkcji gpgpu comute(nawet prościutkie efekty tego typu w dzisiejszych grach są bardzo kosztowne) co bardzo boleśnie objawi wąskie gardła dirextx/pc; wolna magistrale/ pc expres niezunifikowaną pamieć draw callsy, koslawe wielowątkowe renderowanie itp. No i wisienka na torcie czyli 2GB pamięci w kartach vs 8 w ps4, jak ktoś ciekaw to niech znajdzie kartę ze 128MB i spróbuje odpalić cokolwiek z obecnej generacji Normalnie jakbym Tuska słuchał... nie wie o czym, nie wie co, byleby pokazać że jest "fajnie" 1) Wąskie gardło "DirectX" - ciekawe jakich bibliotek używają do pisania na X360 i XONE ... 2) Magistrala: PCI_E Express 2.0 (16GB/s) NIE JEST "wąskim gardłem" dla Tesli K20, która jest dobre 3x szybsza od GPU w PS4. A PC mają przecież już standard PCI_E 3.0, o transferze (w obie strony) 32 GB/s ... 3) Niezunifikowana pamięć to ogromna zaleta, bowiem kości DDR5 na chwilę obecną NIE NADAJĄ się dla CPU z racji długiego czasu dostępu (opóźnienia). W ten sposób CPU dostaje optymalne DDR3, zaś GPU równie optymalne GDDR5. Odchodzą też problemy z przydziałem pamięci, adresowaniem, etc. 4) Co do pojęcia Draw Calls nie będę się wypowiadał, bo widać że go nie rozumiesz skoro użyłeś go w takim kontekście... Draw Calls mówi ile obiektów w danej chwili jest renderowanych na scenie, jak to odnieść do wady - nie mam pojęcia 5) Kwestii VRAM też nie rozumiesz... nawalenie ogromnych pokładów VRAM nic nie da. VRAM to pamięć do przechowywania tekstur, 2GB pamięci VRAM przy rozdzielczości 1080p (te paście i tak 4K nie obsłużą natywnie) jest właściwie górną granicą dla gier. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Wulfen 134 Napisano 16 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2013 (edytowane) 5) Kwestii VRAM też nie rozumiesz... nawalenie ogromnych pokładów VRAM nic nie da. VRAM to pamięć do przechowywania tekstur, 2GB pamięci VRAM przy rozdzielczości 1080p (te paście i tak 4K nie obsłużą natywnie) jest właściwie górną granicą dla gier. kz:sf obecnie korzysta z 3gb vramu i to tylko przy fxaa Edytowane 16 Lipca 2013 przez Wulfen Cytuj Link to post Share on other sites
gtxxor 3481 Napisano 16 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2013 Nie VRAM'u... tylko RAM'u współdzielonego. Ciekawe ile z tego bierze CPU. Cytuj Link to post Share on other sites
Wulfen 134 Napisano 16 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2013 3gb vramu i 1,5gb dla procesora(razem 4,6gb) http://www.guerrilla-games.com/presentations/Valient_Killzone_Shadow_Fall_Demo_Postmortem.pdf Cytuj Link to post Share on other sites
gtxxor 3481 Napisano 16 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2013 Że to coś potrzebuje 3GB VRAM'u? Wcale nie ma tam lepszych tekstur niż w Metro LL, czy C3 - którym spokojnie wystarczało 2GB VRAM. Chyba że ładuje "na zapas", bo kontroler pamięci jest taki zaje***ty Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 16 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2013 Może byc zapas bo maja gdzie upychac Cytuj Link to post Share on other sites
Wulfen 134 Napisano 16 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2013 render targety biorą dziwnie dużo pamięci - aż 800mb, gdzie w c3 biorą około 300. Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 16 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2013 Moze nie kompresują aż tak tekstur ? Cytuj Link to post Share on other sites
Wulfen 134 Napisano 20 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2013 http://www.eurogamer.pl/articles/df-jak-przekonwertowano-the-crew-na-ps4 Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 20 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2013 "Podobnie jak pozostałe tytuły wieloplatformowe nowej generacji, komputery osobiste pozostają główną platformą dla twórców." czyli nic sie nie zmienia Cytuj Link to post Share on other sites
szatkus 282 Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 "Podobnie jak pozostałe tytuły wieloplatformowe nowej generacji, komputery osobiste pozostają główną platformą dla twórców." czyli nic sie nie zmienia A co ma się zmieniać? Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 To znaczy, ze 80% gier będzie pisane najpierw dla pc a później kompilowane dla konsol. Chodzi o tytuly multiplatformowe Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 Myślałem, że w tym cytacie mowa konkretnie o Watch Dogs a nie o wszystkich grach ? Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 Wszystkie tyt. Multiplatformowe tak napisali Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 A... mi się pomyliło, z jakimiś wcześniejszymi zapowiedziami. Cytuj Link to post Share on other sites
Gwynbleidd 377 Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 kz:sf obecnie korzysta z 3gb vramu i to tylko przy fxaa Hmmm, w takim razie dlaczego nie ma MSAA x8? A no tak, gpu nie daje rady. W takim razie na co tyle ramu? Tekstury w Crysis 3 na ultra przy FXAA/bez AA biorą 1600-1700 w 1080p, a są przecież ostre jak żyletka. Ten ram, to sobie można w buty wsadzić. Wyższej rozdzielczości niż 1080p raczej nie ujrzymy na (tfu!) konsolach, chyba, że z mocno wykastrowaną siatką, efektami cząsteczkowymi itp., ale za to z ostrymi teksturami A co do wąskiego gardła DX, to fakt, DX ssie, ale X1 również go ma. A jak będzie na PS4 i PC to się zobaczy. Jedno jest pewne, jeśli zaczną robić niskopoziomowe polecenia GPU na PS4, to na PC również. Cytuj Link to post Share on other sites
gtxxor 3481 Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 Gwynbleidd 1080p we wszystkich grach to tylko pobożne życzenie, a Ty mówisz o jakiejś wyższej. Jeżeli przecieki w kwestii BF4 się potwierdzą, że dla 60 fps zrezygnowano z 1080p na rzecz 720p to nie jest ciekawie... Zresztą wiadomo że 1080p to dość ogólne określenie, bo można skalować z 1280x1080 i też jest niby "1080p"... Generalnie martwi mnie to podejście "po macoszemu" do kwestii rozdziałki i framerate na konsoli. Są tech-dema, jest szpan technologiami ale, to w czym konsole zawsze "ciuciały" zostaje... czyli ~30 fps i skalowanie. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 Generalnie martwi mnie to podejście "po macoszemu" do kwestii rozdziałki i framerate na konsoli. http://bread-of-life.biz/img/agreement.gif Bo nacisk recenzentów na to jest zbyt mały. Graczy też. Myślicie, że Kowalski decyduje o polityce firmy, jak większość ludzi twierdzi ? Że oni nastawiają się priorytetowo na takiego klienta ? Jeśli tak to chytba nie zdają sobie sprawy jak potężna jest ta grupa hardkorowców, która podniosła wrzawę po prezentacji X1. Kowalski podnosił wrzawę ? Kowalski ma w du**e i nawet nie wie, że była jakaś prezentacja. Problem w tym, że teraz jest internet, maciek makuła i gimbuisy. Nie ma kto prawidłowo tej młodzieży edukować. Cytuj Link to post Share on other sites
gtxxor 3481 Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 Bo Kowalski dostaje "przeterminowanego" PC'ta w stosunkowo niewielkiej obudowie i suszy zęby, bo "PS4 tanie"... zapłaciłbym 1000zł więcej... gdyby wprowadzili prawdziwy "next generation gaming system", a tutaj nową generację mamy głównie w nazwie i buńczucznych zapowiedziach. Zamiast "next generation gaming system" dostaliśmy -kontroler z touch padem i "lampką" (ile gier korzysta z czujnika ruchu w padzie od ps3? --mówię o wykorzystaniu (jak heavy rain), a nie gadżecie w 2-3 momentach gry (jak killzone)) -integrację z telewizją i... fejsbukiem (hardcore ficzer, jaki będzie lans że mogę udostępnić, to że w dniu premiery dorwałem grę za 250zł) -"stjuningowane" bebechy do... netbooka/tabletu -a wszystko okraszone oczywiście ~30 fps Xbox 360 jak wychodził to było "coś", korzystał z GPU, którego próżno było w PC szukać, a teraz... może i tak dobrze, że mamy APU od AMD, a nie jakiegoś Qualcomma z Galaxy S2 Cytuj Link to post Share on other sites
Xarix 2265 Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 a nie jakiegoś Qualcomma z Galaxy S2 a tam nie siedzi czasem Exynos ? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.