Skocz do zawartości

[TEMAT OGÓLNY] PlayStation 4


Recommended Posts

Nawet jeśli, to po tym co zobaczyłem na e3 zarówno po stronie MS (Ryse i Quantum Brake), jak i sony (Wspomniany przeze mnie dark sorcerer) i wiedząc że będą nad tym pracować takie studia jak remedy, crytec czy naughy dog to ja jestem kupiony.

Edytowane przez zyga101
Link to post
Share on other sites

 

 

za 2-3 lata gry na X0 i ps4 mają tak wyglądać to ja nic więcej nie potrzebuję.

 

Heheheheheheh

nie ma to jak wiara w dema technologiczne :D:D:D:D

 

masz tu demo NV z 2007 roku :D ... odpalisz na kazdej karcie pokroju gtx 8800... NOOB

 

Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o "ficzery" i "dopakowanie" silnika to CE3 nie może się nawet równać z CE2.

To nie tak. CE3 jest znacznie potężniejszy.  Polecam Crydev.net. Niektóre projekty mocno przebijają graficznie Crysisa 3 (np. krajobrazy Wendy, Titanic , salon itd.) . Czemu? Bo nie uwzględniano przy ich tworzeniu konsol ani słabych configów więc nie musiałyby być optymalizowane.

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez R-Koniu
Link to post
Share on other sites

Z demem technologicznym to jest ten problem, że podczas realnej rozgrywki CPU i GPU mają do "liczenia" dużo więcej niż tylko pre-programowany efekt. Co innego świat, który "realnie" oddziałuje na poczynania gracza, a co innego jedna animacja. Wystarczy porównać jak w Uncharted 3 prezentuje się gameplay, a jak prezentują się teoretycznie liczone w czasie rzeczywistym cut-sceny. 

Link to post
Share on other sites

Jasne, ale nie zawsze tak jest, np. demo technologiczne quantic dream pt. Kara miało pokazać technologie wykorzystaną do Beyond Two Souls, a według zapewnień twórców i po gameplayu udostępnionym na e3 widać że zostało to jeszcze poprawione i w samej grze uzyskano jeszcze lepszy efekt.

Link to post
Share on other sites
aby dźwignąć taką grafę w real time.

 

Sorry, ale czegoś równie niepoważnego dawno nie słyszałem. 

 

 

Pre-rendering is the process in which video footage is not rendered in real-time by the hardware that is outputing or playing back the video.

 

Wszystko co nie jest filmikiem jest liczone na PS3 w czasie rzeczywistym, według podanego przez Was zagadnienia pre-rendera. Nawet cut scenki w grach typu Uncharted/Tomb Raider są liczone na PS3. Bo o ile mi wiadomo nie jest to film(pre-render) a render. Nie wspominając nawet o samej grze! 

 

Idealnym przykładem jest Shrek, gdzie wszystko zostało policzone w studiu filmowym (pre-render) a widz ogląda to na TV/kino które tego nie liczy in real time. 

Edytowane przez MiK86
Link to post
Share on other sites

Cut-sceny w Uncharted to pre-rendery, a więc materiał tylko 'odtwarzany' a nie liczony real-time i nie wiem skąd się wziął u kogoś pomysł że to czas rzecziwsty, jeśli nawet pobierając Uncharted 3 z PSN oprócz gry trzeba pobrać plik 'filmy 2D'. Zresztą widać to świetnie po tym, że Drake na przerywnikach ma inną broń w ręku niż de facto w danym momencie gry.

 

Tak samo swego rodzaju materiałem pre-renderowanym w Uncharted 3 są tła. W czasie rzeczywistym liczone jest tylko najbliższe otoczenie gracza, tło to po prostu bit-mapa. 

Link to post
Share on other sites

Jesteś idiotą... dosłownie. Ograniczonym baranem, pozbawionym zdolności myślenia. Brakujące epitety sobie dopisz.

Rozmowa dotyczyła technikaliów produkcji na PS3, a ty chyba się nawaliłeś na pierwszy dzień wakacji, bo wyjeżdżasz z du*y z odniesieniami XO do PS4, dodatkowo wciskając jakieś słowa, które nigdy  tutaj nie padły. Nie masz przy tym zielonego pojęcia o czym piszesz, bo nie wiesz np. że PS4 ma mocniejsze GPU od XO, ale pamięci DDR3 dają przewagę procesorowi XO, który ma do nich szybszy dostęp (generalnie to temat na dłuższą analizę, chociaż bez dwóch zdań jest wydajniejsze PS4). Do tego niewiadomo jak zostanie wykorzystany w Xboxie bardzo szybki bufor ramki i wspomniana chmura obliczeniowa. PS3 też na papierze wydaje się (wydawało) wydajniejsze od X360 i ... z całą pewnością wydajniejsze nie jest.

 

Ciepłym moczem nalej sobie na bzdury, które uskuteczniasz. Czasem modlę się żeby takim jak ty rodzice jednak dawali kary "na internet". 

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Light56 a ty przypadkiem nie masz konta na PS3SITE.PL pod nickiem Patricko ?
Co by wyjaśniało czemu takie bzdury i generalizacje podajesz ogólnie informację wycięte z kontekstu i podajesz jako "prawdę objawioną" jakie to fajne i wgl ogólnie takie dywagacje co jest lepsze i ogólną krytkę M$ został po premierze. Do ciebie dopasowałym odpowiedź A (i to skrajnego) i C
Możliwe nawet ,że kupię PS4 co nie zmienia faktu ,że nie uważam że to jakiś 8 cud  po prostu kolejne pudełko "Media Center".

Edytowane przez Hector87p
Link to post
Share on other sites

PS3Site to jakiś ostatni bastion fanbojów marki PlayStation, chociaż czytając komentarze można się nieźle ubawić. Ostatnio trafiłem  na jakiegoś "elektronika", któremu wybuchały zasilacze od Xboxa 360 narażając go na utratę zdrowia. 

 

Light56 prezentuje dokładnie ten sam poziom umysłowy. Choćby i jego argumenty były totalnie z palca wyssane i generalnie nielogiczne, to i tak znajdzie coś żeby "dowalić" się do Xboxa. Zapomniał tylko że to jest benchmark, a nie PS3Site gdzie znajduje się w gronie takich samych bezmózgowców. 



PS: Sony do każdej kolejnej konsoli powinno dorzucać worek kwasów... 

Link to post
Share on other sites

 

 

 

Przepraszam przez mój błąd wkleił mi się na tel tekst moda z ps3site tych których obraziłem proszę o przebaczenie zupełnie co innego miałem napisać.

 

 

przepraszam jeszcze raz bardzo za nieporozumienie jestem za granicą w pracy chciałem na szybko w czasie przerwy napisać na forum i widocznie nie zauważyłem że wkleiłem tekst a na tym moim małym ekranie mało widać :(

Link to post
Share on other sites

Błagam ludzie jak robicie z siebie idiotów, to chociaż miejcie odwagę się do tego przyznać. Jak Wulfen gada pierdoły, to chociaż jest konsekwentny...

 

A nawiasem mówiąc nie wiem po co na PS3Site moderatorzy, skoro tam w co drugim zdaniu latają kwieciste "panczlajny" i nikt z tym nic nie robi... no chyba że moderacja usuwa posty gloryfikujące Xboxa i(lub) PC :)



PS: Czy ktoś wytłumaczy mi fenomen The Last of Us? Znalazłem wczoraj trochę czasu i usiadłem do gry... Prolog zrywa czachę wiadomka, ale każdy kolejny moment grania w TLoU to już tylko dobrze wykonana rzemieślnicza praca developera. Oprawa A/V to zdecydowanie kres możliwości PS3 (no może Beyond zaskoczy), muzyka jest KAPITALNA (zarówno mówiąc o odgłosach, dialogach, jak i na samej ścieżce kończąc) ale rozgrywka i sposób jej prowadzenia d**y "nie urywa".

 

Mamy hybrydę Uncharted z Resident Evil z fabułą żywcem zerżniętą z filmu The Road (pol. Droga)  --jak ktoś nie widział to polecam obejrzeć, bo w zalewie kinowego badziewia  pokroju "Jesteś bogiem" ten film serio robi "dobrze". Już za to powinny developerowi należeć się cięgi, bo follow-up czy inspiracja to jedno ale tutaj mamy klona. Momentami dość bezczelnego. 

 

Oczywiście w prasie posypały się "10" i jest ogólny hype na tą grę ale nie oszukujmy się... albo posiadacze PS3 mają tak obniżone poprzeczki "dobrej produkcji" że TLoU rzeczywiście na "10" zasługuje w ich mniemaniu, no albo coś z tymi ocenami śmierdzi. Bo dla mnie to gra na solidne 7,5-8... a mając na uwadze "jazdę" z fabułą to zjechałbym do 7. 

Link to post
Share on other sites

Polecam troche się przebić dalej bo początek jest faktycznie dosyć toporny ale im dalej tym większych nabiera rumieńców, zresztą dużo tu eksploracji gdzie "nic się nie dzieje" ale dla mnie to jest jedna z większych zalet, trochę za dużo już gier w których jesteśmy permanentnie atakowani z ekranu mocnymi bodźcami. Mi się strasznie podobało np. buszowanie po zrujnowanym luksusowym hotelu.

Link to post
Share on other sites

Mam ponad 7 godzin nabite na liczniku, lokacje może ciekawe ale żeby eksploracja była na serio przyjemna potrzeba A/V rodem z Metro LL. Tutaj niestety klimat i dizajn zabity jest przez 720p. I gra niestety co raz bardziej nudzi, moją ulubioną pozycją od ND dalej zostaje Uncharted 2, no a najlepszą grą na PS3 - Heavy Rain.


 


TLoU prologiem rozpieprza po ścianach, ale niestety jeśli prolog w skali 1-10 przyjmuje "pełną dychę", to dalej mamy stopniowo tendencję spatkową... spowodowaną może monotonią rozgrywki. 


 


Gra dobra (nawet bardzo) ale zdecydowanie przereklamowana. Jeśli ktoś jej da grę roku, to zwątpię w te plebiscyty.


Link to post
Share on other sites
Gość effendi360

Ja z ulgą ujrzałem napisy końcowe. Mogłaby spokojnie być połowę krótsza. Dobre jest to, że na Hard jest wyzwanie. Mi zajęło 20h.



 

 

... spowodowaną może monotonią rozgrywki.
...i spadkami fps...
Link to post
Share on other sites

Podoba mi się jak konsolowcy robią szał z 1080p@60fps, że wreszcie będą mieli... i to wogóle taki next-gen jest. A my na PC mamy ten "next-gen" już tak długo, że właściwie nie pamiętamy od kiedy, no a dodatkowo i tak większość gier na PS4 będzie 1080p@30fps :)

 

PS: O klatkowaniu TLoU nie pisałem, bo to oczywiste :P 

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...