Skocz do zawartości

[TEMAT OGÓLNY] PlayStation 4


Recommended Posts

 

 

konsole pod względem technologii wyprzedzają PC

 

Ludzi z takim światopoglądem powinni usypiać w komorze.

 

Konsole pod względem technologicznym WYPRZEDZAŁY PC w zeszłym wieku i na początku obecnego... chociaż wróć, grafika w poczciwym CMR 2.0 wyglądała i dalej wygląda lepiej na PC niż na PSX.

Niemniej PS2 było technicznie bardziej zaawansowane niż niejeden PC z tamtych czasów.

 

To by było na tyle jeżeli chodzi o przewagę.



Teraz tak patrzę i zastanawiam się ile czasu będzie działać pad od PS4 oraz ile będzie ważył....

 

OK, znalazłem. W sumie mniej niż pad od X360, co nie zmienia faktu że i tak jest do du*y bo jest nie wygodny. Zabawka dla masochisty :D

Link to post
Share on other sites
Niemniej PS2 było technicznie bardziej zaawansowane niż niejeden PC z tamtych czasów.

Sam sobie odpowiedziałeś, bo owczesne konsole były na poziomie PC ze średniej półki z tamtych czasów. Wyjaśnij jakim cudem tak słabiutkie konsole dawały rade? I dlaczego twórcy gier na różnych forach tak bardzo cieszą tymi układami, zamiast powiedzieć, że na PC zrobią lepszą grafę. Tak jak mówiłem, konsole to coś więcej niż tylko tabelki z parametrami.

 

Możesz mnie wsadzić do kapsuły :P

 

Moc obliczeniowa != zaawansowanie technologii

Edytowane przez szatkus
Link to post
Share on other sites

 

 

już piszę pięćdziesiąty raz, że konsole pod względem technologii wyprzedzają PC

 

Wyprzedzają - czas teraźniejszy.

 

 

 

PS2 było technicznie bardziej zaawansowane niż niejeden PC z tamtych czasów.

 

Było - czas przeszły.

 

Czytanie ze zrozumieniem się kłania.

 

Obecna generacja ze względu na to, że jest oparta o architekturę x86 w bardzo łatwy sposób daje się porównać z PC i niestety ale dostaje po du**e.

Link to post
Share on other sites

Te układy są tak samo słabe jak za czasów PS2, po prostu ludzie uznali, że "Emotion" to jest technologia obcych i nie ma porównania z PC. Konsole jak zwykle ratuje to, że to są układy zaprojektowane do gier i w konsultacji z twórcami gier. A jak masz takie pojęcie to możesz nam wszystkim wytłumaczyć na czy polega np. HSA i jak bardzo niewielkie korzyści daje nam te GDDR5.

Link to post
Share on other sites
Gość effendi360

Konsole, może i wyprzedzają obecne pc ale jedyne ARCHITEKTURĄ a nie MOCĄ OBLICZENIOWĄ - o którą koniec końców, będzie się wszystko rozbijać gdy po raz pierwszy zobaczymy szrpiącą animację, zakładam że już w killzone shadow fall. Mentalność graczy konsolowych obecnie jest na taki poziomie, że gdy wytyka im się kulejącą animację to każą kupić lepszy telewizor, więc nie sądzę, że coś w tej kwestii się zmieni. Zresztą, całe te dywagacje na temat rozdziałki i fps też uważam za śmieszne ale TYLKO z tego powodu, że to jest ŚMIECH NA SALI iż NOWA maszyna do grania, już na starcie nie jest w stanie odpalić gry w 1080p@60fps co na pc od dawna jest standardem.

Link to post
Share on other sites

Konsola - Architektura -Dobre gry przez 5 lat

 

PC - Moc obliczeniowa - wielozadaniowość - obecnie uciernie szlaków nawet dla konsol

 

Tak  teraz to widzę

dlatego warto mieć PC i konsole i nigdy nie będę fanbojem jednej albo drugiej platformy bo obydwie maja coś konkretnego do zaoferowania

Link to post
Share on other sites

 

 

gdy wytyka im się kulejącą animację to każą kupić lepszy telewizor

 

Jak poszedłem do znajomego dawno dawno temu zobaczyć jak wygląda EFLC na PS3 i powiedziałem że słabo to wygląda to stwierdził, że to moja wina bo kiepsko mu zrobiłem przewód HDMI (z pozłacanymi końcówkami) i używa tego oryginalnego dołączonego do konsoli.

Przez to jest słaba grafika.

 

Dwa dni później poszedłem do niego z kompem, podłączyłem tym samym kablem i odpaliłem EFLC w FHD. Skończyły się dyrdymały o wyższości kąsoli nad PC.

 

Komputer był tańszy i starszy od jego kąsoli.

Link to post
Share on other sites

Konsole, może i wyprzedzają obecne pc ale jedyne ARCHITEKTURĄ a nie MOCĄ OBLICZENIOWĄ - o którą koniec końców, będzie się wszystko rozbijać gdy po raz pierwszy zobaczymy szrpiącą animację, zakładam że już w killzone shadow fall. Mentalność graczy konsolowych obecnie jest na taki poziomie, że gdy wytyka im się kulejącą animację to każą kupić lepszy telewizor, więc nie sądzę, że coś w tej kwestii się zmieni. Zresztą, całe te dywagacje na temat rozdziałki i fps też uważam za śmieszne ale TYLKO z tego powodu, że to jest ŚMIECH NA SALI iż NOWA maszyna do grania, już na starcie nie jest w stanie odpalić gry w 1080p@60fps co na pc od dawna jest standardem.

Zapytam z ciekawości ile by kosztowało złożenie komputera który odpali bf4 lub nawet 3? w 1080p i stałych 60 fps? coś mi się wydaje że więcejj niż 399 euro?

Link to post
Share on other sites

Panowie, bardzo ale to bardzo źle lokujecie swoje negatywne odczucia. Kto jest winien spadkom FPS, Sony??? Mi się wydaje, że to deweloperzy nie potrafią odpowiednio zakodować gry, a Wy bojczycie na hardware konsoli. Bardzo wiele da się upchnąć pod względnie stary sprzęt. Taki Wiedźmin 2, nikt nie wierzył, że to ruszy płynnie na X360 a to według eurogamera gra z jednym z najbardziej stabilnych fps. 

 

 

In terms of actual frame-rates, it's rare for The Witcher 2 to dip below 28FPS - quite an outstanding achievement 

 

Gdzie Taki Crysis 2 potrafił biegać poniżej 20 klatek z gorszą grafiką. 

Edytowane przez MiK86
Link to post
Share on other sites
Gość effendi360

Zapytam tak z ciekawości wyszedł już bf4 że czas na takie pytania ? Teraz porównaj jak wygląda chociażby bf3 na konsoli i gwarantuję Ci że komputer, który pociągnie bf3@60 - przy tej jakości grafiki - da się złożyć za mniej.

Link to post
Share on other sites

@Effendi

 

No, nie wiem czy bf3 pociągnie w 60 fpsach na Intel Core 2 Duo E6700/256mb ram i 7800 GT 256 MB, bo taki mniej więcej był sprzęt w tamtych czasach nie licząc karty graficznej.

Układ graficzny w ps3 jest odpowiednikiem gorszej 7800 gt procesory jakie, wtedy mieliśmy to c2d e6300/e6700 ramu nie liczę, ponieważ teraz przy takiej specyfikacji z ramem zbliżonym mniej więcej do ps3 ciężko będzie zainstalować win7, a co dopiero pograć w bf3 przy 60 klatkach na sekundę.

Nie powinno być czegoś takiego jak porównywanie konsoli z dzisiejszymi PC nowymi technologicznie, gdzie konsole przez 7/8 lat te same, to jest czysty idiotyzm złóżcie taki sam pc jak podałem wyżej i zobaczycie, że nawet na low nie pogracie w BF3 płynnie a na konsoli można sobie spokojnie bez nerwów pograć.

Link to post
Share on other sites

Można gdybać o spadkach płynności itp, ale poczekajmy do premiery sprzętu i tytułów na niego to wtedy będziemy mogli mówić o jakości działania. Dla mnie główny atutem konsol są exclusivy, i to te zarówno na poszczególne platformy jak i ogólnie gry dostępne tylko na konsolach jak Uncharted, Gow 3, Gearsy, Forza czy np. Castlevania która dopiero teraz wychodzi na pc. Dla mnie to były jedne z najlepszych momentów spędzonych przy grach które są niestety nie dostępne na PC. Co z tego że mam super mocnego kompa jak żeby zagrać w The Last of us musiałem kupić ps3 i z wypiekami czekam na Beyond Two Souls i Gran Turismo 6

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Konsole, może i wyprzedzają obecne pc ale jedyne ARCHITEKTURĄ a nie MOCĄ OBLICZENIOWĄ - o którą koniec końców

Jaką tam architekturą, architektura obecnych konsol, to dokładnie to co znamy z PC. W kwestii odmienności architektury, to można było mówić o PS3/X360, ale nie o PS4/XONE. Zaraz ktoś wyskoczy jak genialnym pomysłem jest współdzielenie pamięci RAM, primo - każde APU "współdzieli" pamięć, secundo - X360 współdzieli pamięć :)

 

Nowa generacja, to nic innego jak HTPC, o zamkniętej specyfikacji. Z jednej strony to dobrze, bo developerzy już na starcie nie będą mieli problemów z pisaniem pod te maszynki, z drugiej pozostaje niesmak, bo przed pierwszymi przeciekami oczekiwałem jednak czegoś więcej niż 2 "sklejone" CPU do urządzeń ultra-mobilnych i przeciętne GPU. 

Link to post
Share on other sites

Bo "kąsologłowie" musi porównywać statyczne screeny.

 

to akurat najbardziej uwielbiają  blacharze. Robienie screenow w 2 fpsach, aby tylko udowodnić wyższość pc nad konsolami albo nagrywanie filmików z crysisa w 7fps, w zwolnionym tempie, a potem przyspieszanie żeby wyglądało na płynną animacje :D

Link to post
Share on other sites

Już na The Division odpalonym w czasie rzeczywistym na PS4 było widać spadki płynności w momentach większej akcji.

na pewno nie zwalniało jak dead rising 3 odpalony na gtx 770 czy 780 :D

 

UP@

WTF?!

 

no niestety ale niektórzy tak robią :D

 

 

Recorded with fraps (NOT IN REAL TIME)

Edited with PowerDirector

 

 

nie jest to złe, sam kiedyś nagrałem w ten sposób jeden filmik, ale mówienie ze konsolowcy podniecają się tylko screenami kolejny raz pokazuje hipokryzje gtxora.

Edytowane przez Wulfen
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...