Gifft71 0 Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 Witam 1. Posiadam mobo Maximus V Gene i GTX 560Ti DC2 czy jest sens rejestracji tych produktów w serwisach internetowych takich jak np. Klub ASUS. I jakie są z tego korzyści? 2. Czy mam możliwość wysłania np. Płyty głównej Maximus V Gene bezpośrednio do serwisu ASUS? Omijając w takim przypadku łańcuch = Ja -> sklep -> hurtownia -> ASUS? Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 Witaj, Rejestracja w Klubie ASUS sprawia, że stajesz się częścią wspólnoty ASUS VIP oraz mailowo otrzymujesz wiele informacji o nowych produktach. Nie ma wpływu na reklamację urządzenia. Reklamacja realizowana jest wyłącznie drogą handlową, serwis w Ostravie nie realizuje indywidualnych zgłoszeń bez numerów RMA. Te z kolei nadawane są zbiorczo wyłącznie Dystrybutorom. Cytuj Link to post Share on other sites
jacekgothic 18637 Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 serwis w Ostravie To w naszym kraju nie ma serwisu ? Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 Naprawy komponentowe od kilku miesięcy realizowane są wyłącznie w Czechach. Dokładnie to samo centrum serwisowe naprawia sprzęt z całej zachodniej części Europy. Drugie podobnej wielkości centrum serwisowe odpowiada za Rosję i kraje wschodnie. Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3500 Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 Wybaczcie za offtopic, ale czy w Polsce Asus nie ma serwisu juz wogole? Pamietam, ze mial serwis dla Laptopow i tego typu sprzetow, cos sie zmienilo? Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 Komponenty PC to zupełnie odrębny dział firmy ASUS. Wszelakiej maści sprzęt mobilny + monitory, desktopy, eeetopy itd naprawiane są w Polsce. Nie znam szczegółów i nie będę kontynuował tego zagadnienia nie chcąc wprowadzić Was w błąd. Cytuj Link to post Share on other sites
PiVoSH92 0 Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 Dołącze się do pytania pod nieco innym kątem - sklep dał mi na płytę 14 dni gwarancji. Czy przez jakiś inny kanał (coś jak komputron w wypadku MSI czy Gigabyte) mogę oddac płytę na gwarancję? Póki co problemów nie mam, ale kto wie Cytuj Link to post Share on other sites
newada 0 Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 To ja zapytam tak-co w takim razie z płytą główną jeżeli okaże się że sklep "zwinął żagle" i zostaliśmy tylko z paragonem w ręku? Do kogo wtedy złożyć reklamację? A tak przy okazji-jeżeli płyta główna ma 3 lata gwarancji a mnie sklep dał 2 lata gwarancji to o co może tutaj chodzić? Czy można sprawdzić do kiedy obowiązuje gwarancja producenta (przy założeniu że producent nie odpowiada za produkt powyżej iluś tam lat od wyprodukowania płyty,pomimo że tyle co ją zakupiliśmy)? Pozdrawiam! Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3500 Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 Mozesz napisac ticket do serwisu producenta i liczyc na polubowne zalatwienie sprawy Cytuj Link to post Share on other sites
newada 0 Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 OK-tyle że spodziewam się po tak dużej firmie rozwiązań schematycznych. Myślę że założyli taką sytuację i pewnie też już nie raz takie przypadki były. Chciałbym dowiedzieć się o oficjalne stanowisko.... Cytuj Link to post Share on other sites
jannowicki2505 0 Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 Niestety spotkałem się z sytuacją zwrotu ASUSA, czas oczekiwania na naprawę był straszny... Najpierw definiowali problem, okazało się, że nie da się go załatwić na miejscu, laptop pojechał do Czech i wrócił może po 3 tygodniach... W sumie miesiąc bez komputera. Dodam, że od nowości miał uszkodzoną płytę główną. Co prawda później nie było już żadnych problemów, ale sam fakt, że nie załatwiają kłopotów na miejscu jest trochę kłopotliwy. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.