GPR100 0 Napisano 28 Maja 2014 Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 skoro tak czemu nie ma tych wyjaśnień na stronie specjalistycznej? chyba po to są takie fora prawda? Jest faq dysków SSD a nie ma w nim takich rzeczy? Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 28 Maja 2014 Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 To są rzeczy oczywiste dla każdego, kto miał styczność z Windows'em dłuższą niż 5 minut i po jaką cholerę miałyby się znajdować w FAQ do SSD ? Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel W. 3 Napisano 29 Maja 2014 Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 Mija kolejny miesiąc, OCZ nie pada... pozdro Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel W. 3 Napisano 30 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2014 (edytowane) Oho, troche was zaniedbałem, mój OCZ dalej śmiga...., ale kolejny nic nie znaczący news dopiero za jakieś 3 miesiące jeśli się nic nie wysypie. POzdro Edytowane 30 Lipca 2014 przez Pawel W. Cytuj Link to post Share on other sites
bossk 1099 Napisano 30 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2014 a ja mam nadzieje ze ten temat zostanie zamkniety do tego czasu. Gratuluje swietnego dysku i zycze jak najdluzszego bezawaryjnego uzytkowania. Cytuj Link to post Share on other sites
Madryt 0 Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 dobrze że ostrzegłeś Cytuj Link to post Share on other sites
fxjerzy 166 Napisano 23 Maja 2015 Udostępnij Napisano 23 Maja 2015 kupiony 2013-01-21 za 449,90 złOCZ Vertex 4 SSD 2,5" 128GB 560/430 MB/s 120k IOPs I działa od samego początku sprawnie Cytuj Link to post Share on other sites
geforc 2 Napisano 23 Maja 2015 Udostępnij Napisano 23 Maja 2015 mi w piatek padl na amen OCZ Vector kupiony 09-2013 Cytuj Link to post Share on other sites
Gregu82 1857 Napisano 25 Maja 2015 Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 ja z OCZ miałem zasilacz który któregoś dnia po wymianie procka, płyty, itp. po prostu się spalił, tak że widziałem błysk. A później okazało sie że także przepaliło mi filtr od zasilacza. Po rozebraniu zasilacza okazało się że mocowanie płytki układu scalonego, w miejscu śrub które przykręcają płytę do obudowy zasilacza, były POPĘKANE!!! tj, 3 z 4 mocowań były uszkodzone, najprawdopodobniej podczas montażu ktoś uszkodził je i poskręcał do kupy wszystko i wydali do sprzedaży. Oczywiście zrobiłem całą dokumentację awarii i napisałem do OCZ. Odpisali mi po kilku dniach, Treść brzmiała "firma OCZ tzw. zbankrutowała ok. rok temu, a my nie możemy ponieść jakiejkolwiek odpowiedzialności za to co się stało" To dało mi jasną odpowiedź na kolejne zakupy tej firmy....... 1 Cytuj Link to post Share on other sites
jarrku 2 Napisano 10 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2015 Mam dysk OCZ Vertex 2 i notebooka czteroletniego, a do tej pory nie mogę uruchomić funkcji TRIM, ponieważ nie współpracował z biosem mojego lapka. Robiłem flash biosu do najnowszych wersji i update firmware Vertexa i nic to nie dało. Ponoć trzeba customowy bios wgrać, ale nie będę się w to już bawić. A szkoda, bo przed zakupem sprawdziłem czy TRIM będzie działać na laptopie. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
raf77 70 Napisano 27 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2015 Mi taki vertex2 padł po dwóch latach w laptopie. Jedno wielkie G 1 Cytuj Link to post Share on other sites
raffal81 3 Napisano 22 Września 2015 Udostępnij Napisano 22 Września 2015 2x OCZ 120GB od ponad 3-3,5 roku, działają bez zarzutu. Cytuj Link to post Share on other sites
zylka 0 Napisano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2015 zgadzam się Cytuj Link to post Share on other sites
arronn 15 Napisano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2015 Vertex 4 padl po 3 latach ale dostalem za to nowego radeona r7 Cytuj Link to post Share on other sites
robotox1 6 Napisano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2016 Moim zdaniem ten wątek nie powinien być przypięty. To, że wielce wszechwiedzącemu moderatorowi przydażyło się takie doświadczenie z tą firmą, nie znaczy, że cała firma jest zła. Może miałeś wadliwy model, czy coś. Na 100 klientów zawsze znajdzie się jakiś niezadowolony i wyjawi swoją krytykę, ale żeby przypinać wątek? Całkowity brak profesjonalizmu. Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 5 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2016 ale żeby przypinać wątek? Całkowity brak profesjonalizmu. Awaryjnosc na poziomie 30+% to nie powod przed ostrzezeniem spolecznosci? Pracujesz dla tej firmy? 1 Cytuj Link to post Share on other sites
rolandwally83 347 Napisano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2016 Działa ma się dobrze http://screenshu.com/static/uploads/temporary/69/jb/ej/l09s5y.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2016 nie znaczy, że cała firma jest zła. Widzę, że nie masz zielonego pojęcia, o czym piszesz. W całej sprawie nie chodzi już nawet o procent awaryjnych dysków, ale o stosunek do klienta. Gdy Seagate parę lat temu zaliczył wtopę z wadliwą serią, poinformował o tym klientów, a wszystkie wadliwe dyski poszły na przemiał. Od tamtej pory nie dość, że nie mieli większych problemów z awaryjnością to dodatkowo oferują świetne produkty w niskich cenach. Mimo to, wielu "specjalistów" nadal chrzani głupoty o niskiej jakości nowych serii. OCZ natomiast jawnie wciskali klientom kity, a zamiast zorganizowania masowej akcji wycofywania awaryjnych urządzeń z rynku, chowali głowy w piasek, udając, że nic się nie dzieje. Pierdylion nowych firmware'ów nie rozwiązało sprawy, a akcja w postaci wysyłania klientom dysków ze zwrotów jako wolnych od wad, przez które właśnie zwrócone zostały, to wisienka na torcie. Takie firmy należy omijać szerokim łukiem, a bycie ich obrońcą można śmiało nazwać działaniem na niekorzyść wszystkich klientów branży IT oraz zwykłą ignorancją i głupotą. 4 Cytuj Link to post Share on other sites
raf77 70 Napisano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2016 I właśnie dlatego omijam szerokim łukiem wszystko co ma w nazwie ocz:-) 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel W. 3 Napisano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2016 (edytowane) Oho, troche was zaniedbałem, mój OCZ dalej śmiga...., ale kolejny nic nie znaczący news dopiero za jakieś 3 miesiące jeśli się nic nie wysypie. POzdro To napisałem 30lipca 2014 po tym jak dostałem nowy dysk SSD od OCZ. Dysk do tej pory chodzi nic się z nim nie dzieje. Cała sytuacja nauczyła mnie żeby zawsze robić sobie raz na tydzień klon systemu. Teraz przypomniało mi się o tym wątku bo właśnie po raz kolejny robię klona i myślę, zajrzę czy dalej narzekacie. Widzę, że tak... czyli jednak wolicie walić łbem w mur - jak to woli... Narzekacie na producenta, ale klona to ciężko sobie zrobić żeby oszczędzić nerwów.... Napiszę to samo co napisałem 2 lata temu jak mi padł dysk i ochłonąłem. Wskaźnik awaryjności często jest zależny od ilości sprzedaży. OCZ ma bardzo dobry serwis, nie pytają, nie węszą, nie zwalają winy na użytkowania, wysyłasz dysk dostajesz nowszy model z rozszerzoną gwarancją, w moim przypadku dostałem nowy dysk z gwarancją na 3 lata i jeszcze dali za darmo acronis true image. Pokażcie inne firmy z taką postawą, a sprzęt każdej innej firmy również może paść. Kiedyś wybuliłem się na zasilacz firmy HYPER czy hiper... w testach najlepszy, hiper szybko się zepsuł. Później kupiłem chiefteca z kablami na wtyczkach, po 3 latach zawiódł, otworzyłem go - prosty jak ak47, wymieniłem sobie kondensatory śmiga do dziś.... pewnie chieftec zły bo kondensatory padły, choć dawno mnie rynek już nauczył że na płytę główną czy inne należy zawsze spojrzeć bo kondensatory mogą narobic niepotrzebnych szkód. Dwa dni temu naprawiałem ekspres do kawy.. myślę sobie, zajrzę na PCB co się dzieje, na szczęście wszystko ok, choć kondensatorów sporo, ale lepiej dmuchać na zimne... baa... opalarka LCD Boscha niebieska, zaraz po gwarancji przestała działać, rozebrałem, patrze na PCB, oczywiście kondensatory i jeden opornik ... Auta dzisiaj też się psują, najczęściej mercedesy, porsche, nie widzę zarzekania się wśród użytkowników, że więcej takiego nie kupią, ale tu chyba chodzi tylko wyłącznie o ego, dyskiem ssd nikt na ulice nie wyjedzie:D W tym momencie w ogóle już się nie przejmuje duperelami, posiadam 2 dyski ssd jak będzie trzeba kupie trzeci bo i tak się przydają, robie klona systemu raz na tydzień, jak coś padnie wrzucam klona na inny dysk odsyłam do OCZ, za dwa tygodnie przychodzi nowy, lepszy z dłuższą gwarancją. W ogóle, jak można narzekać na OCZ a w kieszeni np. nosić iphona Produkt, który jest celowo zabijany softem... PS. w kompie mam seagate HDD baracuda st332062 7200 16mb cachu. Nie pamiętam jak długo już go mam, ale wiem jedno... takich dysków już się nie robi. Jak komuś SSD nie odpowiadają nie sobie kupi dysk z takiej serii, teraz nowe są na amazonie jeszcze po 11 dolców sztuka. 10lat użytkowania bite... Edytowane 30 Stycznia 2016 przez Pawel W. Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2016 Pokażcie inne firmy z taką postawą To fakt, nie znam żadnej innej firmy IT, która w swojej historii dopuściła się podobnego oszustwa i traktowała później swoich klientów jak odchody. jednak wolicie walić łbem w mur - jak to woli... Widać, że umiejętność czytania tego, co zostało w tym wątku napisane, jest ci obca. Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel W. 3 Napisano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2016 (edytowane) Widać, że umiejętność czytania tego, co zostało w tym wątku napisane, jest ci obca. To samo mogę napisać i Tobie, uważasz, że masz jedyną i słuszną rację. Tobie się zdarzyła usterka dysku.. podchodzisz do tego jakby się świat zawalił, mi dysk padł.. było minęło, są wnioski. Czy jak drugi dysk mam Samsunga to mam nie robić sobie klona i zawierzyć, że ten się nie popsuje? Ja się spotkałem w swoim życiu z różnymi usterkami sprzętu elektronicznego, wiele razy producent robił mi problemy z gwarancją wskazując na winę użytkownika, i co z tego że sprzęt był chwalony jak u mnie się spierniczył i nikt go nie chciał wymienić.... a ty nazywasz dobry szybki serwis bez pytań sraniem na klienta... wybacz, ale z Twoim rozumowaniem coś jest nie tak... ja się nie czuje wydalony przez odbyt OCZ, wręcz przeciwnie, dysk padł, wymieniony, więc o co jeszcze chodzi? A pewnie o to chodzi żeby nigdy nie padł... rozumiem.... no niestety, lata cudownych lodówek z ZSRR się dawno skończyły... czyżby brak umiejętności zrozumienia tego jak kręci się dzisiejszy świat?? pzdr... Edytowane 30 Stycznia 2016 przez Pawel W. Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 30 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2016 Dla wszystkich potomnych czytajacych ten temat zrobie tl;dr postow Pawla: Mi dziala hurr wiec firma swietna durr. Cytuj Link to post Share on other sites
rolandwally83 347 Napisano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2016 Kinston nie lepszy sprzedawał SSD, wysłał na testy do portali a po czasie zmienił specyfikacje dysków SSD a dyski dalej były polecane a faktycznie w sprzedaży były już inne (odchody) Wtajemniczeni wiedzą jaki to był model. Dla szmalu każda firma zrobi myk by zarobić Cytuj Link to post Share on other sites
kokosnh 4162 Napisano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2016 Z OCZ trzeba też pamiętać o sytuacji samej firmy, miała ona zostać wykupiona i wszyscy o tym wiedzieli, wykupili ją na początku 2014 ( więc nie mogli nagle zrobić jakiejś akcji serwisowej, obniżającej wartość marki ) A po wykupieniu, to już nie ta sama firma i roszczenia gwarancyjne ich nie obchodzą ( jedynie od sklepów, sprzedawcy możesz oczekiwać gwarancji ) Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.