Skocz do zawartości

[MULTI] Cyberpunk 2077


Recommended Posts

Redzi” poszukują m.in. głównego projektanta rozgrywki oraz głównego projektanta poziomów, a także szeregu osób odpowiadających za środowisko, tryb wieloosobowy, grafiki koncepcyjne...

 

wbrew pozorom grafik koncepcyjnych nie robi się tylko na początku powstawania gry, co w sytuacji gdy w połowie produkcji chcesz np dodać nową postać albo lokację? bez grafik koncepcyjnych ani rusz :)

 

Cyberpunk 2077 jest obecnie w fazie pre-alfa

https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=109999

 

Czyli jednak pisząc w Listopadzie 2017 rzeczywiście byli na etapie grafik koncepcyjnych, patrząc na to ile czasu zajął im Wiedźmin 3 oraz ile razy przekładali datę premiery to CP2077 w 2020 jest chyba mocno optymistyczną datą.

Link to post
Share on other sites
grafik koncepcyjnych

Koncepty przy dużych grach tworzy się przez praktycznie cały czas produkcji. Poza tym czasami zmienia się koncepcja poszczególnych elementów jak siedzą już w silniku. Często trzeba coś poprawić, czegoś odjąć, dodać, zmodyfikować.

Edytowane przez Xarix
Link to post
Share on other sites

@@dzejC, tak jak pisałem wcześniej - same poszukiwania artystów do concept-artów nic nie znaczą, z resztą @@Xarix, napisał w skrócie praktycznie to samo co ja w wcześniejszym poście - produkcja gry bardzo często jest płynna, co wymusza tworzenie nowych concept-artów :)

 

a ogólnie, jeśli chodzi o to, że CP2077 wydaje się zbyt jasny, mało "mięsny", itp., to:

po 1 - REDzi już na początku twierdzili, że celują bardziej w klimaty Punk niż Cyber [co wg mnie jest dobrym posunięciem, tematyka Cyber mogłaby się "zestarzeć" i znudzić szybko, może nawet przed premierą, za to Punk może nadal trzymać poziom zainteresowania]

po 2 - widzieliśmy tylko "teaser", wg mnie gra na pewno będzie miała jakieś ładne widoczki nocą

po 3 - tak długo jak Pondsmith zaklepuje wszystko i zgadza się z wizją REDów nie ma co się kłócić, w końcu to on tutaj zna się najlepiej w temacie CP :)

Edytowane przez darasz89
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...
  • 5 tygodni później...

cyberpunk.net_pl_1534773607_5b7ac968d64b

> Dostępna jest aktualizacja systemu
> Zainstaluj: T/N
> Instalowanie, proszę czekać…
> Aktualizacja zainstalowana!
 
Witaj w wersji gamescom 2.18.
 
Następna aktualizacja zaplanowana na wtorek, 21 sierpnia.

 

 


Coś ma być o godzinie 15:00 ;)

https://www.twitch.tv/ign


Screeny, jeśli faktycznie tak to będzie wyglądać to.... :o

Cyberpunk2077-Any_Last_Words_RGB-EN.png

 

Cyberpunk2077-Outnumbered_But_Not_Outgun

 

Cyberpunk2077-Shoot_Through_Walls_V-RGB-

 

Cyberpunk2077-Your_Chakra-s_Off_Babe-RGB


Brud, neony, augmentacje – Cyberpunk 2077 wygląda oszałamiająco

https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=12879

 

 


Trochę informacji wyciągniętych z reddita, przetłumaczonych z pewnego wywiadu z Gamescom
 
-CDPR wyciągnął wnioski i pomyłki które popełnili w przeszłości przy W3, zdają sobie sprawę jak bolesne może być przesunięcie premiery tytułu dlatego podadzą datę premiery gry do oficjalnej wiadomości tylko w sytuacji gdy będą pewni, a gra zdobędzie status finalny czyli pewnie chodziło o gold
 
-CP jest świeżym powiewem dla studia, niektórzy ze studia zajmowali się rysowaniem mieczy przez 10lat
 
-Jeśli chodzi o perspektywe chcą aby ona była zespolona z częścią mechanik gry, perspektywa wiedzmina byla nastawiona na obserwacje, w CP będzie liczyć się immersja
 
-z rozmów można wywnioskować że w świecie gry będą walać się różne śmieci i przedmioty po ulicach miasta, będzie można wejść w interakcje, podnieść taki przedmiot ponieważ go zauważyliśmy.
 
-ulepszenia ciała i oczu mają bezpośredni wpływ na nasz styl gry
 
-przy mechanice strzelania współpracuje ze studiem profesjonalny gracz CS (LUQ ) zresztą z tego co kojarze to chyba pracuje on już od dłuższego czasu w CDPR
 
-Pierwszy poziom dezajnu: połączenie rpg z fps, bronie do wyboru: bronie smart, katany, pociski odbijające
 
-Drugi poziom dezajnu: upewnić się że kardy element świata przedstawionego jest wiarygodny.
 
-Devsi lubią wyzwania, jeśli coś jest trudnego w realizacji tym bardziej starają się to zrealizować
 
-Kreator postaci jest bardzo istotny
 
-Ludzie będą reagować na nasz ubiór i wygląd, jeśli będziesz wyglądać kozacko ludzie będą cie rozpoznawać (tatuaże, uczesanie, ubiór dodają dużo również do statystyki cool (kozackość ? nie wiem jak to w PL wersji będzie czy cool nie zmienione czy coś wymyślą)
 
-zadania poboczne będą wpływać na zadania główne. Wpływ może być istotny jeśli zakończymy porażką zadanie poboczne lub w ogóle nie podejmiemy się jego.
 
-wspomniano tez że niektórzy czasem czują się rozczarowani w danym tytule że po 100h dostają zakończenie jakie nie oczekiwali, w CP może stać się podobnie, zmusi ludzi do zastanowienia jak i kiedy popełnili błędy.
 
-Staranie się aby postać zawsze postępowała dobrze, może wcale nam nie dać dobrego zakończenia gry.
 
- W CP będzie wiele wind, co ciekawe w W3 była jedna winda i miala tendencje do teleportowania się poniewać engine nie mógł sobie poradzić z mechaniką windy.
 
- Nie każdy budynek w grze będzie otwarty do zwiedzenia, wejścia, byłby problem z wypełnieniem takich budynków aby były ciekawe no i z usuwaniem błędów
 
-Duża inspiracją na mega-budynków był Sędzia Dredd (2012) mega-budynki będą oczywiście w pełni otwarte na eksploracje
 
-Tytul nie jest gotowy aby pozakać jego otwarcie publiczności, wymaga jeszcze wiele pracy, tytuł nie jest jeszcze stabilny zalicza "crashe" błędy, błedne tekstury, nie potrzebują odezwy od ludzi w sprawie tych błędów
 
-Cały czas trwają prace aby w grze znalazły się latające pojazdy i zniszczalne środowisko, ale w jakim stopniu będzie to obecne w grze? walczą aby jak najlepiej to działało

 

 

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Szczęki z podłogi nie zbieram, ale na pewno będę śledzić z zainteresowaniem. "Work in progres" pozwala mieć nadzieję że będzie tylko lepiej.

Ewidentnie jest sporo do dopracowania i nie mówię tutaj o grafice. Co się na szybko rzuciło w oczy to praktycznie brak odrzutu broni. Miasto sprawia wrażenie "sztywnego", nie jest tak żywe jak chociażby Novigrad. Sekwencja samochodowa wygląda jak pogoń pojazdów na szynach.

Niemniej, jeszcze niedawno Redzi twierdzili że gra nie nadaje się do pokazania publicznie, a tutaj taka niespodzianka ;) 

Preorder raczej u mnie nieunikniony - nawet biorąc pod uwagę że cyberpunk to nie moje ulubione klimaty. Muzyka i fabuła musi być dobra, tutaj nie widzę innej opcji. 

Link to post
Share on other sites

Jest dobrze, a nawet bardzo dobrze, ale tak jak przedmówca wspomniał - nie było opadu szczęki. Ciekawe jakie będą wymagania co do CPU bo patrząc na zagęszczenie w miastach to cep raczej nudzić się nie będzie :o

Edytowane przez Fikuzi
Link to post
Share on other sites

Graficznie pewnie nie chcieli akcji z downgrade'm w W3. A co do liczebności npc, ta gra ma przecież chodzić na cpu z tableta. Bardzo mnie ciekawi jak rozwiązali ten problem. 

 

Ale wydaje mi się, że to zamierzona stylistyka. Coś jak w Dishonored. W sensie nie to samo tylko, pod "klimat".

Edytowane przez MiK
Link to post
Share on other sites
Obejrzałem i zbieram szczenę z podłogi, mega. Warto było czekać na tę chwilę. Największe wrażenie robi to żyjące miasto, każdy zajęty swoimi sprawami, level designerzy odwalili kawał świetnej roboty. ;) Fajnie urządzone wnętrza budynków, oddające klimat gry ;)

 

Jeśli tak mają wyglądać wszystkie misje w grze albo większość z nich to będzie co robić, fajnie że dają kilka różnych ścieżek dojścia do celu misji i każda z nich niesie za sobą jakieś konsekwencje.

 

Nie sposób nie wspomnieć o warstwie audio która robi niesamowite wrażenie, brawa dla muzyków, świetna robota ;) Klimat cyberpunka wylewa się z ekranu

 

Strzelanie trochę kuleje, nie jest źle ale czegoś mi brakuje. Z tymi "bijącymi" punktami strasznie przypomina serie Borderlands ;)

 

Chyba już wiem kim będę ogrywał CP2077  :menda:

 

Cóż poza tym, czekam na premierę, jeszcze bardziej niż dotychczas no i oczywiście preordery EK ;) Brawo REDzi, szykuje się kolejna epicka przygoda ;) Nie wiem w jakiej fazie jest gra ale imo można by już spokojnie w to pykać :D

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

@MiK
Też mnie to zastanawiało bo Jaguar to przecież żaden "dzik" :D Nie mniej świetnie, że redzi zdecydowali się upublicznić ten materiał.

@rafal12322

Co do strzelania to mnie się skojarzyło z Bulletstormem ;)

Edytowane przez Fikuzi
Link to post
Share on other sites

"Hej! Przepraszamy, że kazaliśmy Wam tyle czekać! Podobało się wam to, co widzieliście? To, że mogliśmy wreszcie pokazać Wam Cyberpunk 2077 znaczy DUŻO. Proszę odwiedźcie nasze fora, konta na Twitterze, Facebooku i Discordzie i powiedzcie nam, co myślicie. Czy tak wyobrażaliście sobie tę grę? Czy wiecie już, co mamy na myśli mówiąc o „imersji” nazywając CP2077 grą FPP RPG? Jak podoba się Wam nasza wizja „cyberpunku za dnia”? Chcemy to wiedzieć. Ponadto, sądzimy, że jesteśmy Wam winni kilka słów wyjaśnienia odnośnie do tego, dlaczego pokazujemy wam zapis rozgrywki teraz, jakiś czas po tym, jak media i przedstawiciele branży zobaczyli go w czasie targów E3 i Gamescom. Zawsze gdy dyskutujemy o pomyśle pokazania gry (a rozmawialiśmy o tym wiele), wpadaliśmy w poczucie, że „nie jesteśmy na 100% pewni”. Dlaczego? Ponieważ (dla większości osób), kiedy producenci gry pokazują zapis jej rozgrywki, oznacza to, że właśnie tak gra będzie wyglądać i tak się będzie w nią grać. Tak nie jest. Cyberpunk 2077 jest wciąż w głębokiej fazie produkcji. Mamy wiele pomysłów, wiele mechanik jest testowanych, nie wiemy z jakim produktem skończymy w momencie premiery. To sprawia, że publikowanie filmów takich, jak ten, który widzieliście, jest ryzykowne. Nie chcemy, aby gracze mówili „ale przecież w poprzednich filmach ta broń strzelała inaczej” albo „dlaczego zmieniliście interfejs?”. Zmiana jest nieodłączną częścią produkcji gier komputerowych i mnóstwo rzeczy zmienianych jest każdego dnia. Nasza obawa dotyczyła (i wciąż dotyczy) tego, że będziecie sądzić, że Cyberpunk 2077 będzie wyglądał dokładnie tak, jak na filmie, który właśnie zobaczyliście. Co dało nam pewność, która pozwoliła nam zaprezentować obecny stan prac? Dobre wstępne opinie od ludzi, którzy są przyzwyczajeni do oglądania gier na różnych etapach produkcji. To, co nam powiedzieli (tzn. że bardzo im się podoba) dało nam zastrzyk pewności, którego potrzebowaliśmy, aby pokazać obecną wersję Cyberpunka 2077 najbardziej oddanej i wnikliwej widowni. Wam. Cóż… zatem tak Cyberpunk 2077 wygląda dziś (a raczej tak wyglądał, gdy nagrywaliśmy ten film). Mamy szczerą nadzieję, że Wam się podobał. Jeszcze raz dziękujemy za Waszą cierpliwość i wszystkie sugestie. "

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...