ALF 28963 Napisano 22 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2018 https://www.ebay.pl/itm/E3-2018-Cyberpunk-2077-V-Collectors-Statue-from-CD-Projekt-Red/142834187204?hash=item214194bbc4:g:6CQAAOSwL4lbI7nz 3 393,66 zł za tak skopaną figurkę? skisłem potrójnie 3 Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 27 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2018 Kondzio o wrażeniach z zamkniętego pokazu na który niedawno zostało zaproszonych kilkadziesiąt osób do studia Redów. Ciekawe rzeczy opowiada 1 Cytuj Link to post Share on other sites
dzejC 217 Napisano 28 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2018 Redzi” poszukują m.in. głównego projektanta rozgrywki oraz głównego projektanta poziomów, a także szeregu osób odpowiadających za środowisko, tryb wieloosobowy, grafiki koncepcyjne... wbrew pozorom grafik koncepcyjnych nie robi się tylko na początku powstawania gry, co w sytuacji gdy w połowie produkcji chcesz np dodać nową postać albo lokację? bez grafik koncepcyjnych ani rusz Cyberpunk 2077 jest obecnie w fazie pre-alfa https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=109999 Czyli jednak pisząc w Listopadzie 2017 rzeczywiście byli na etapie grafik koncepcyjnych, patrząc na to ile czasu zajął im Wiedźmin 3 oraz ile razy przekładali datę premiery to CP2077 w 2020 jest chyba mocno optymistyczną datą. Cytuj Link to post Share on other sites
xGatki 28 Napisano 28 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2018 (edytowane) Ja mogę czekać mam życie wiec nie umrę z braku gry. -.- Ważne aby była jak najlepsza. Edytowane 28 Czerwca 2018 przez xGatki Cytuj Link to post Share on other sites
Fanbooj 1667 Napisano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2018 Spisane przez CTSG - https://docs.google.com/document/d/1foEp_oSNOSGMMp_K0gdrmIrHAnmwRtEnKj6K3nYos3M/edit Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 6 Lipca 2018 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2018 Nieźle wyszło 3 Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28963 Napisano 12 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2018 Fajna wizja 2 Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 12 Lipca 2018 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2018 Świetne, aż chciałoby się wejść do tego miasta i zacząć go dogłębnie eksplorować. Klimatem trochę zalatuje Human Revolution. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Xarix 2265 Napisano 12 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2018 (edytowane) grafik koncepcyjnych Koncepty przy dużych grach tworzy się przez praktycznie cały czas produkcji. Poza tym czasami zmienia się koncepcja poszczególnych elementów jak siedzą już w silniku. Często trzeba coś poprawić, czegoś odjąć, dodać, zmodyfikować. Edytowane 12 Lipca 2018 przez Xarix Cytuj Link to post Share on other sites
darasz89 190 Napisano 13 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2018 (edytowane) @@dzejC, tak jak pisałem wcześniej - same poszukiwania artystów do concept-artów nic nie znaczą, z resztą @@Xarix, napisał w skrócie praktycznie to samo co ja w wcześniejszym poście - produkcja gry bardzo często jest płynna, co wymusza tworzenie nowych concept-artów a ogólnie, jeśli chodzi o to, że CP2077 wydaje się zbyt jasny, mało "mięsny", itp., to: po 1 - REDzi już na początku twierdzili, że celują bardziej w klimaty Punk niż Cyber [co wg mnie jest dobrym posunięciem, tematyka Cyber mogłaby się "zestarzeć" i znudzić szybko, może nawet przed premierą, za to Punk może nadal trzymać poziom zainteresowania] po 2 - widzieliśmy tylko "teaser", wg mnie gra na pewno będzie miała jakieś ładne widoczki nocą po 3 - tak długo jak Pondsmith zaklepuje wszystko i zgadza się z wizją REDów nie ma co się kłócić, w końcu to on tutaj zna się najlepiej w temacie CP Edytowane 13 Lipca 2018 przez darasz89 Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 26 Lipca 2018 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2018 Trochę o atrybutach, poziomach umiejętności (levelowaniu) oraz perkach. Zostaje też potwierdzony crafting http://i.picpar.com/E5Rc.png Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 25 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2018 > Dostępna jest aktualizacja systemu > Zainstaluj: T/N > Instalowanie, proszę czekać… > Aktualizacja zainstalowana! Witaj w wersji gamescom 2.18. Następna aktualizacja zaplanowana na wtorek, 21 sierpnia. Coś ma być o godzinie 15:00 https://www.twitch.tv/ign Screeny, jeśli faktycznie tak to będzie wyglądać to.... Brud, neony, augmentacje – Cyberpunk 2077 wygląda oszałamiająco https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=12879 Trochę informacji wyciągniętych z reddita, przetłumaczonych z pewnego wywiadu z Gamescom -CDPR wyciągnął wnioski i pomyłki które popełnili w przeszłości przy W3, zdają sobie sprawę jak bolesne może być przesunięcie premiery tytułu dlatego podadzą datę premiery gry do oficjalnej wiadomości tylko w sytuacji gdy będą pewni, a gra zdobędzie status finalny czyli pewnie chodziło o gold -CP jest świeżym powiewem dla studia, niektórzy ze studia zajmowali się rysowaniem mieczy przez 10lat -Jeśli chodzi o perspektywe chcą aby ona była zespolona z częścią mechanik gry, perspektywa wiedzmina byla nastawiona na obserwacje, w CP będzie liczyć się immersja -z rozmów można wywnioskować że w świecie gry będą walać się różne śmieci i przedmioty po ulicach miasta, będzie można wejść w interakcje, podnieść taki przedmiot ponieważ go zauważyliśmy. -ulepszenia ciała i oczu mają bezpośredni wpływ na nasz styl gry -przy mechanice strzelania współpracuje ze studiem profesjonalny gracz CS (LUQ ) zresztą z tego co kojarze to chyba pracuje on już od dłuższego czasu w CDPR -Pierwszy poziom dezajnu: połączenie rpg z fps, bronie do wyboru: bronie smart, katany, pociski odbijające -Drugi poziom dezajnu: upewnić się że kardy element świata przedstawionego jest wiarygodny. -Devsi lubią wyzwania, jeśli coś jest trudnego w realizacji tym bardziej starają się to zrealizować -Kreator postaci jest bardzo istotny -Ludzie będą reagować na nasz ubiór i wygląd, jeśli będziesz wyglądać kozacko ludzie będą cie rozpoznawać (tatuaże, uczesanie, ubiór dodają dużo również do statystyki cool (kozackość ? nie wiem jak to w PL wersji będzie czy cool nie zmienione czy coś wymyślą) -zadania poboczne będą wpływać na zadania główne. Wpływ może być istotny jeśli zakończymy porażką zadanie poboczne lub w ogóle nie podejmiemy się jego. -wspomniano tez że niektórzy czasem czują się rozczarowani w danym tytule że po 100h dostają zakończenie jakie nie oczekiwali, w CP może stać się podobnie, zmusi ludzi do zastanowienia jak i kiedy popełnili błędy. -Staranie się aby postać zawsze postępowała dobrze, może wcale nam nie dać dobrego zakończenia gry. - W CP będzie wiele wind, co ciekawe w W3 była jedna winda i miala tendencje do teleportowania się poniewać engine nie mógł sobie poradzić z mechaniką windy. - Nie każdy budynek w grze będzie otwarty do zwiedzenia, wejścia, byłby problem z wypełnieniem takich budynków aby były ciekawe no i z usuwaniem błędów -Duża inspiracją na mega-budynków był Sędzia Dredd (2012) mega-budynki będą oczywiście w pełni otwarte na eksploracje -Tytul nie jest gotowy aby pozakać jego otwarcie publiczności, wymaga jeszcze wiele pracy, tytuł nie jest jeszcze stabilny zalicza "crashe" błędy, błedne tekstury, nie potrzebują odezwy od ludzi w sprawie tych błędów -Cały czas trwają prace aby w grze znalazły się latające pojazdy i zniszczalne środowisko, ale w jakim stopniu będzie to obecne w grze? walczą aby jak najlepiej to działało 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Eftar 51 Napisano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2018 Dosyć ciekawa transmisja. Najpierw były linijki kodu. Teraz upload czegoś. (22%) https://www.twitch.tv/cdprojektred Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 27 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2018 GAMEPLAY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3 Cytuj Link to post Share on other sites
Eftar 51 Napisano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2018 Powiem tak. Teraz łyknę przynętę i jak będzie kolekcjonerka, to od razu zamawiam. Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28963 Napisano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2018 Biere z miejsca Cytuj Link to post Share on other sites
NewSky 1872 Napisano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2018 Szczęki z podłogi nie zbieram, ale na pewno będę śledzić z zainteresowaniem. "Work in progres" pozwala mieć nadzieję że będzie tylko lepiej. Ewidentnie jest sporo do dopracowania i nie mówię tutaj o grafice. Co się na szybko rzuciło w oczy to praktycznie brak odrzutu broni. Miasto sprawia wrażenie "sztywnego", nie jest tak żywe jak chociażby Novigrad. Sekwencja samochodowa wygląda jak pogoń pojazdów na szynach. Niemniej, jeszcze niedawno Redzi twierdzili że gra nie nadaje się do pokazania publicznie, a tutaj taka niespodzianka Preorder raczej u mnie nieunikniony - nawet biorąc pod uwagę że cyberpunk to nie moje ulubione klimaty. Muzyka i fabuła musi być dobra, tutaj nie widzę innej opcji. Cytuj Link to post Share on other sites
Fikuzi 2439 Napisano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2018 (edytowane) Jest dobrze, a nawet bardzo dobrze, ale tak jak przedmówca wspomniał - nie było opadu szczęki. Ciekawe jakie będą wymagania co do CPU bo patrząc na zagęszczenie w miastach to cep raczej nudzić się nie będzie Edytowane 27 Sierpnia 2018 przez Fikuzi Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13233 Napisano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2018 (edytowane) Graficznie pewnie nie chcieli akcji z downgrade'm w W3. A co do liczebności npc, ta gra ma przecież chodzić na cpu z tableta. Bardzo mnie ciekawi jak rozwiązali ten problem. Ale wydaje mi się, że to zamierzona stylistyka. Coś jak w Dishonored. W sensie nie to samo tylko, pod "klimat". Edytowane 27 Sierpnia 2018 przez MiK Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 27 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2018 Obejrzałem i zbieram szczenę z podłogi, mega. Warto było czekać na tę chwilę. Największe wrażenie robi to żyjące miasto, każdy zajęty swoimi sprawami, level designerzy odwalili kawał świetnej roboty. Fajnie urządzone wnętrza budynków, oddające klimat gry Jeśli tak mają wyglądać wszystkie misje w grze albo większość z nich to będzie co robić, fajnie że dają kilka różnych ścieżek dojścia do celu misji i każda z nich niesie za sobą jakieś konsekwencje. Nie sposób nie wspomnieć o warstwie audio która robi niesamowite wrażenie, brawa dla muzyków, świetna robota Klimat cyberpunka wylewa się z ekranu Strzelanie trochę kuleje, nie jest źle ale czegoś mi brakuje. Z tymi "bijącymi" punktami strasznie przypomina serie Borderlands Chyba już wiem kim będę ogrywał CP2077 Cóż poza tym, czekam na premierę, jeszcze bardziej niż dotychczas no i oczywiście preordery EK Brawo REDzi, szykuje się kolejna epicka przygoda Nie wiem w jakiej fazie jest gra ale imo można by już spokojnie w to pykać 3 Cytuj Link to post Share on other sites
Fikuzi 2439 Napisano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2018 (edytowane) @MiKTeż mnie to zastanawiało bo Jaguar to przecież żaden "dzik" Nie mniej świetnie, że redzi zdecydowali się upublicznić ten materiał.@rafal12322 Co do strzelania to mnie się skojarzyło z Bulletstormem Edytowane 27 Sierpnia 2018 przez Fikuzi Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28963 Napisano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2018 "Hej! Przepraszamy, że kazaliśmy Wam tyle czekać! Podobało się wam to, co widzieliście? To, że mogliśmy wreszcie pokazać Wam Cyberpunk 2077 znaczy DUŻO. Proszę odwiedźcie nasze fora, konta na Twitterze, Facebooku i Discordzie i powiedzcie nam, co myślicie. Czy tak wyobrażaliście sobie tę grę? Czy wiecie już, co mamy na myśli mówiąc o „imersji” nazywając CP2077 grą FPP RPG? Jak podoba się Wam nasza wizja „cyberpunku za dnia”? Chcemy to wiedzieć. Ponadto, sądzimy, że jesteśmy Wam winni kilka słów wyjaśnienia odnośnie do tego, dlaczego pokazujemy wam zapis rozgrywki teraz, jakiś czas po tym, jak media i przedstawiciele branży zobaczyli go w czasie targów E3 i Gamescom. Zawsze gdy dyskutujemy o pomyśle pokazania gry (a rozmawialiśmy o tym wiele), wpadaliśmy w poczucie, że „nie jesteśmy na 100% pewni”. Dlaczego? Ponieważ (dla większości osób), kiedy producenci gry pokazują zapis jej rozgrywki, oznacza to, że właśnie tak gra będzie wyglądać i tak się będzie w nią grać. Tak nie jest. Cyberpunk 2077 jest wciąż w głębokiej fazie produkcji. Mamy wiele pomysłów, wiele mechanik jest testowanych, nie wiemy z jakim produktem skończymy w momencie premiery. To sprawia, że publikowanie filmów takich, jak ten, który widzieliście, jest ryzykowne. Nie chcemy, aby gracze mówili „ale przecież w poprzednich filmach ta broń strzelała inaczej” albo „dlaczego zmieniliście interfejs?”. Zmiana jest nieodłączną częścią produkcji gier komputerowych i mnóstwo rzeczy zmienianych jest każdego dnia. Nasza obawa dotyczyła (i wciąż dotyczy) tego, że będziecie sądzić, że Cyberpunk 2077 będzie wyglądał dokładnie tak, jak na filmie, który właśnie zobaczyliście. Co dało nam pewność, która pozwoliła nam zaprezentować obecny stan prac? Dobre wstępne opinie od ludzi, którzy są przyzwyczajeni do oglądania gier na różnych etapach produkcji. To, co nam powiedzieli (tzn. że bardzo im się podoba) dało nam zastrzyk pewności, którego potrzebowaliśmy, aby pokazać obecną wersję Cyberpunka 2077 najbardziej oddanej i wnikliwej widowni. Wam. Cóż… zatem tak Cyberpunk 2077 wygląda dziś (a raczej tak wyglądał, gdy nagrywaliśmy ten film). Mamy szczerą nadzieję, że Wam się podobał. Jeszcze raz dziękujemy za Waszą cierpliwość i wszystkie sugestie. " 3 Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 28 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2018 Gameplay w wersji HQ, prawie 17GB https://www.gamersyde.com/news_cyberpunk_2077_hq_gameplay-20371_en.html 2 Cytuj Link to post Share on other sites
EXT_1 149 Napisano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2018 Ehh nie moje klimaty, ale pozycja obowiązkowa i zgrać będę musiał. Gamepaly fajny, ale mnie jakoś nie poraził jak to miało miejsce przy Wiedźminie lata temu. No i są cycki = dobra gra Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 28 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2018 Tutaj małe porównanie 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.