Skocz do zawartości

Prośba o ocenę zestawu, Pilne


Recommended Posts

Co myślicie o takim zestawie :

 

http://techplanet.pl/przechowalnia/zapisana/?s=59683&s=15240&s=58719&s=72202&s=68421&s=56317

 

Moja karta graficzna GeForce GTX 285 1 GB.

 

Głównie chodzi mi czy dobre zestawienie procesora i płyty głównej, pierwszy raz przymierzam się do Asrocka.

 

Wypowiadajcie się na temat podanego zestawu, co byście zmienili, dodali.

 

Komputer do codziennej pracy z przerwami na gry ^^

Link to post
Share on other sites

No nie wiem ja się pytam ;D

Jestem raczej zielony.

Ty byś wymienił tego Asroca na MSI gdybyś miał wybierać?

Jakie są plusy na korzyść MSI według Ciebie ?

 

I jeszcze pytanie jak to jest z tą kartą graficzną zintegrowaną, jak podłącze do tej podanej przez Ciebie MSI swojego Geforca gtx 285 1 GB to co się dzieje z tą kartą zintegrowaną ?One się jakoś łączą czy ta zintegrowana się wyłącza czy jak to jest ? I czy w ogóle opłaca mi się kupować płytę z zintegrowaną kartą graficzną skoro i tak nie będe z niej korzystał ?

Edytowane przez Etrox
Link to post
Share on other sites

Plusem tego Asrocka jest mocna sekcja zasilania - przydatna do podkręcania procesora, a Ty z tego korzystać nie będziesz.

Dodatkowo, będzie konieczny update BIOSu płyty głównej żeby uruchomić procesor 3 generacji (Ivy Bridge) więc tutaj jest konieczność serwisu - tam zrobią to za drobną opłatą.

 

Samo to jak dla mnie przemawia za MSI.

Natomiast co dostaniesz dobrego wraz z tą płytą.

Zintegrowaną kartę graficzną.

Jakość wykonania potwierdzona certyfikatem (trochę marketingowa papka, ale jednak jakość jest wysoka)

Obsługę USB 3.0 bez konieczności kupowania przejściówek, kontrolerów ani innych zabawek - wszystko już od początku będzie na obudowie i z tyłu płyty głównej.