xaocx 0 Napisano 21 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2012 (edytowane) Na wstępie podaję do informacji, że grafika nie była podkręcana i cudowana. Może opowiem całą historię od początku.... Zakupiłem a raczej odkupiłem 2 nowe karty z myślą o przyszłym crossfire, lecz z czasem moje plany się zmieniły więc sprzedałem jedną sztukę. Po czasie okazało się że druga karta nie pracuje stabilnie w grach(czasami w windowsie również). Czym się objawiają problemy?: - podczas rozgrywki obraz potrafi się zacinać - czasami - zazwyczaj podczas rozgrywki obraz staje i pojawiają się gęsto rozsiane pionowe pasy zazwyczaj w kolorach szarym i brązowym, po czym albo komputer się resetuje albo stoi w miejscu - jeśli dobrze pamiętam to dźwięki płyną normalnie tak jakbym nadal był w grze - czasami w windowsie(7) migotanie obrazu(miedzy czarnym ekranem a obrazem) Jestem pewien, że jest to wina karty graficznej a nie innej części w PC gdyż: - druga identyczna karta pracowała normalnie - 4850 nadal pracuje normalnie - po ~pół roku jeden z moich znajomych w końcu kupił zasilacz który pozwalał na to aby przetestować kartę u niego, rezultaty są nieco inne lecz podobne... a) pojawiają się pionowe pasy zawieszają komputer lecz po około minucie obraz się pojawia i można grać dalej - sytuacja się zapętla b) po wyłączeniu gry zauważyliśmy artefakty w windowsie Dziś postaram się dodać jakieś fotki filmy jak to wygląda w praktyce. http://zapodaj.net/4f876933d9278.jpg.html http://www.youtube.com/watch?v=i_F_pMx3UkU Moje pytania do Ekspertów z GIGABYTE: - Co może być z kartą i czy da się to naprawić w serwisie? - Czy w razie wymiany karty można liczyć na identyczny model - zazwyczaj wymienia się na nowsze modele lecz niekoniecznie tak samo wydajne? - czy w razie wysyłki gwarancyjnej nie będzie problemu z faktem, że karta jest odkupiona - posiadam kopię paragonu/faktury? - kartę trzeba wysłać do sklepu w którym się ją kupiło czy można bezpośrednio do GIGABYTE? Edytowane 21 Lipca 2012 przez xaocx Cytuj Link to post Share on other sites
IronFe 221 Napisano 21 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2012 Wprawdzie nie do mnie pytanie ale postaram się odpowiedzieć - Co może być z kartą i czy da się to naprawić w serwisie?Wygląda jakby któraś z kości gddr kończyła swój żywot i karta prawdopodobnie będzie do wymiany - Czy w razie wymiany karty można liczyć na identyczny model - zazwyczaj wymienia się na nowsze modele lecz niekoniecznie tak samo wydajne?Jeśli serwis ma na stanie taką albo może szybko sprowadzić to dostaniesz taką samą (equivalentem dla 5870 jest 6950) - czy w razie wysyłki gwarancyjnej nie będzie problemu z faktem, że karta jest odkupiona - posiadam kopię paragonu/faktury?Gwarancja wystawiana jest na produkt a nie na właściciela, więc z przyjęciem na gwarancje nie będzie problemu - kartę trzeba wysłać do sklepu w którym się ją kupiło czy można bezpośrednio do GIGABYTE?Do sklepu 1 Cytuj Link to post Share on other sites
GIGABYTE_PL 62 Napisano 23 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2012 Czy to się da naprawić to jedynie serwis jest w stanie określić - wymiana pamięci jest do naprawienia (o ile to jest przyczyną problemu). Na identyczny model raczej nie ma już co liczyć - to jest karta 3 generacje do tyłu. Reklamuj w sklepie Cytuj Link to post Share on other sites
xaocx 0 Napisano 21 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 Odkopuje temat. Karta wróciła z gwarancji jakiś tydzień temu - zostały wymienione chyba wszystkie kondensatorki. Od samego początku zaobserwowałem, że podczas rozgrywki gra potrafi się zawiesić na sekundę lub kilka i rusza dalej, niestety przed chwilą stało się to samo co się działo przed wysłaniem na gwarancję czyli pionowe pasy i zawiecha. Pytanie do pana z Gigabyte. Mam ją odsyłać po raz kolejny? czego mogę się spodziewać tym razem, naprawy, odmowy, wymiany? Problem w tym, że problem niby został załagodzony lecz nadal występuje rzadziej, ale nadal... Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.