rafal12322 5840 Napisano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2013 Odnośnie save to na gamescomie pytali się Marka Ziemaka czy save z W1 będzie się liczyło do W3 on powiedział że nie, tylko save z W2 i że to nie będą jakieś drastyczne zmiany tylko raczej symboliczne dla starych wyjadaczy. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość usunięty Napisano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2013 Tak wiem - ale jak będę miał save z 1 i od niego zacznę grę w 2 to pewnych postaci w 3 nie będzie, o faktach z fabuły nie wspominając... BTW- czy w 3 będzie Kalkstein oraz Talar i Shani? Cytuj Link to post Share on other sites
Gwynbleidd 377 Napisano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2013 Talar musi być musowo, przecież to gruba szycha jest, ale to pytanie bardziej pod W3 podpada, a nie W1 i W2. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość usunięty Napisano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2013 Talar musi być musowo, przecież to gruba szycha jest Ale w 2 tak naprawdę go nie było... była tylko wiadomość od niego "Ale w zamku to zje****ś" Cytuj Link to post Share on other sites
Gwynbleidd 377 Napisano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 (edytowane) No dobra, ale gdzie Temeria, a gdzie Flotsam I Aedirn. Teraz będzie wojno, Talar będzie, nie wierzę, aby go nie dali. @down Dla mnie to wygląda obleśnie. Edytowane 26 Sierpnia 2013 przez Gwynbleidd Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 BTW- czy w 3 będzie Kalkstein oraz Talar i Shani? Marek Ziemak na pytanie o pojawienie się wcześniej znanych postaci odpowiedział tak: "Pojawią się postacie, które były w drugiej części gry, jak i te z sagi, które nie były uwzględnione w obu częściach gry" Czyli z tego by wynikało że będą tylko te co w W2 a z drugiej strony kiedyś tam mówili że będą chcieli pozamykać wszystkie wątki rozpoczęte na przestrzeni W1 i W2. Więc o Kalksteinie, Talarze i Shani muszą coś wspomnieć bo tak naprawdę nie wiadomo co się z nimi stało po zakończeniu W1. Modyfikacja do W1 "Powrót Białego Wilka" zapowiada się coraz lepiej. Wczoraj pokazali screen koncepcyjny elfiej zbroi Kruka, imo wygląda sporo lepiej niż oryginał. http://img41.imageshack.us/img41/4940/s0ts.jpg http://pl.thewitcher.com/forum/index.php?/topic/25070-w-toku-mod-wiedzmin-1-powrot-bialego-wilka-community-project/page__st__2000 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość DANNY__79 Napisano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 Czekam z niecierpliwością. Czekam również na jakiś porządny user content do W2. Świetnie zapowiada się Lykaon, ale cisza jak dotąd. Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 4 Września 2013 Udostępnij Napisano 4 Września 2013 Chyba tutaj będzie to pasowało Intro do moda "Powrót Białego Wilka" http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pUj4W2TLEAg Driada fajna http://imageshack.us/a/img5/8382/l3qb.jpg http://pl.thewitcher.com/forum/index.php?/topic/36664-w-toku-mod-wiedzmin-1-powrot-bialego-wilka/page__pid__1044458&do=findComment&comment=1044458 Luknijcie na foty, świetnie to wygląda. Szczególnie znaki. Cytuj Link to post Share on other sites
Gwynbleidd 377 Napisano 4 Września 2013 Udostępnij Napisano 4 Września 2013 Cycki fajne, ale jak patrzę na kolor metalowych zbroi i Triss, to mi się rzygać chce... Jeszcze ten Radowid... FUUUU! Cytuj Link to post Share on other sites
lamparcicho 315 Napisano 9 Września 2013 Udostępnij Napisano 9 Września 2013 Siemka, co to jest basescripts.dzip w opcjach DLC wiedźmina dwójeczki? Cytuj Link to post Share on other sites
Gość usunięty Napisano 15 Września 2013 Udostępnij Napisano 15 Września 2013 Nie wiem. Sprawdź w Google lub zapytaj na oficjalnym forum Wiedźmina Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 Piękna robota http://www.wykop.pl/link/1651770/chcemy-promowac-wiedzmina-poprosmy-tonye-go-o-wykucie-miecza-geralta/ 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Moggster 13 Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 W sumie to baba w Bindudze co sie zwie Zirael to taki kaprys? Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 3 Października 2013 Udostępnij Napisano 3 Października 2013 Wróciłem do Wiesia, długo już nie grałem i czas sobie odświeżyć. Zaczynamy od W1, ustawiłem trudny poziom i się zdziwiłem że gra jest taka łatwa Może ostatnia gra z FCR tak mi wywróciła poziom trudności że teraz trudny wydaje się łatwy Póki co jedynie dał mi popalić Nadir, Ozzrel i grupa barghestów. Bez jaskółki się tam nie obeszło. Zacząłem bez FCR ale po zastanowieniu jednak go zainstalowałem ale wybrałem tylko: - żeby pancerze miały po 3 sloty - widzenie w ciemności bez efektu rybiego oka - kocie źrenice u wszystkich wiedźminów - możliwość trzymania w jednym slocie 999 tych samych przedmiotów - możliwość kupienia skóry wilkołaka w 4 akcie - widoczne rany przy trafieniu mieczem Nie chciałem zmieniać mechaniki gry przez FCR bo chce sobie przejść gierkę dla przyjemności, bez niepotrzebnego stresowania a wiadomo przy FCR się tego nie uniknie, błędnie podjęte decyzję przy rozdawaniu talentów, doborze eliksirów przed walką kończą się zgonem co niekiedy potrafi być wkurzające (szczególnie gdy ginie się 10x pod rząd ). Nie instalowałem również Scabbard Mod bo jednak te pochwy wyglądają brzydko, tak jakby Geralt nosił jakieś kłody na plecach Dodatkowo przy dużym poruszeniu miecze potrafią przebijać pochwy i wystają z nich co całkowicie psuje efekt. Brakowało mi bardzo tego klimatu, jak wszedłem do I aktu i zobaczyłem tych ludzi, niezwykle klimatyczną muzykę w tle to aż były ciary i łezka w oku. Gra pomimo prawie 6 lat od premiery nadal potrafi zachwycać i sprawiać niesamowitą radość z gry. Szkoda że jest tak niewiele tego typu gier. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Hezen 86 Napisano 4 Października 2013 Udostępnij Napisano 4 Października 2013 Rafal, to prawda W1 ma klimacik do którego chce się wracać. Jestem katem serii Gothica, zwłaszcza pierwszej części którą przeszedłem tyle razy że już nie pamiętam... za każdym razem poznajesz jakieś tajniki gry i to jest piękne! Niestety takich klimatycznych gier jak wiesiek i gothic, ze świecą w ręku szukać. Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 8 Października 2013 Udostępnij Napisano 8 Października 2013 Zdałem sobie sprawę że do walki z Kokacydium na poziomie trudnym bez dekoktu Raffarda Białego nie ma się poco wybierać xD Próbowałem rożnych opcji, nafaszerować się kilkoma eliksirami: jaskółka, powój, wilga, zamieć ale to nic nie daje. Zdążymy co najwyżej zbić jej połowę hp a jak uciekniemy zregenerować hp to i ona ma już prawie całe xD Cytuj Link to post Share on other sites
Gwynbleidd 377 Napisano 8 Października 2013 Udostępnij Napisano 8 Października 2013 Bo nie umiesz grać Ja dekoktu nie lubię używać, lepsza jest zwiększona regeneracja zdrowia. A co do Kokacydium, to quen + ignia. Przecież Wiedźmin jest łatwą grą, a w każdym razie dla mnie jest łatwy po ok. siedmiu przejściach... (dobra, przeszedłem 4-5 razy, ale licząc same dojścia do początku 4. aktu to będzie 7-8). Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 8 Października 2013 Udostępnij Napisano 8 Października 2013 To jak taki łatwy to odpal sobie z FCR na poziomie Wiedźmin Co mi da zwiększona regeneracja zdrowia jak on jednym strzałem odbiera 1/3 hp albo i lepiej. Quena nigdy nie rozwijałem bo go nigdy nie używałem i teraz też nie zamierzam. A nawet jeszcze quena nie mam bo dopiero wskoczyłem na bagna i zaraz poszedłem na niego. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość usunięty Napisano 8 Października 2013 Udostępnij Napisano 8 Października 2013 Igni. Kluczem wytrychem jest tutaj znak igni. Dodatkowo zamieć i jaskółka. Tyle powiem Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 8 Października 2013 Udostępnij Napisano 8 Października 2013 Igni wiadomo jest bardzo pomocne, z rozwiniętym na wyższym poziomie można sobie stanąć i z odległości ładować ognistymi pociskami bez utraty hp. Zamieć i jaskółka niewiele dają, można mu tam zbić coś więcej tego hp ale zanim zregeneruje się nam hp to on już zada kolejny cios i zgon. Z dekoktem to nie ma problemu bo tutaj jest natychmiastowa regeneracja hp i czasami wystarcza zażyć tylko jeden żeby ubić gada. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość usunięty Napisano 8 Października 2013 Udostępnij Napisano 8 Października 2013 żeby ubić gada Gada? A ja myślałem, że to zmutowana roślina Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 9 Października 2013 Udostępnij Napisano 9 Października 2013 Wiadomo Cytuj Link to post Share on other sites
Gwynbleidd 377 Napisano 9 Października 2013 Udostępnij Napisano 9 Października 2013 Mówię tobie, quen, bo odbija jego ataki dystansowe. Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 Widzieliście to kiedyś, tak od 6:06? http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v8kmvvKuRRw#t=366 Cytuj Link to post Share on other sites
Gwynbleidd 377 Napisano 15 Października 2013 Udostępnij Napisano 15 Października 2013 (edytowane) Też dam ciekawostkę. Dziady część 2. wers 424: Żyłam na świecie; lecz, ach! nie dla świata! Przypomina wam to coś? Edytowane 15 Października 2013 przez Gwynbleidd Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.