Gość darkatraz Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 Mogę Ci podać save bez rynsztunków ale w czasie decyzji z kim chcesz iść Cytuj Link to post Share on other sites
Xarix 2265 Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 znalazłem save z rynsztunkiem przed pierwszą walką z Letho Cytuj Link to post Share on other sites
Gość DANNY__79 Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 Najlepiej zagrać od początku i wczuć się w przygodę od nowa Cytuj Link to post Share on other sites
Xarix 2265 Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 (edytowane) Niby tak ale teraz tylko zbieram materiał do filmiku a prolog przechodziłem już... n razy edit: o właśnie, gdybyście gdzieś spotkali niestandardowe materiały do Wiedźmina 2 typu mapy, ciekawe grafiki, przeróbki soundtracków, to prosiłbym o podsyłanie linków (w filmie pojawi się adnotka kto pomógł) Edytowane 3 Maja 2013 przez R-Koniu Cytuj Link to post Share on other sites
Xarix 2265 Napisano 7 Maja 2013 Udostępnij Napisano 7 Maja 2013 (edytowane) Panowie , przymierzam się do Wieśka 1 ... jakie mody graficzne polecacie? Edytowane 7 Maja 2013 przez R-Koniu Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 7 Maja 2013 Udostępnij Napisano 7 Maja 2013 O graficznych to ja nie słyszałem. Ostatnio wyszła dość ciekawa modyfikacja ale osobiście nie próbowałem http://en.thewitcher.com/forum/index.php?/topic/34286-complete-w1-ui-remake-illustrations-more-like-w2/ Zainstaluj FCR + Scabbard Mod i jazda 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Xarix 2265 Napisano 7 Maja 2013 Udostępnij Napisano 7 Maja 2013 Dziękować Są teksturki http://www.moddb.com/mods/witchercharactermodels oraz http://www.moddb.com/mods/the-witcher-texturen-mod Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 7 Maja 2013 Udostępnij Napisano 7 Maja 2013 Niezłe, będę musiał wypróbować Ta modyfikacja daje to że miecze płoną, czy to jest jakieś nieznane mi ulepszenie? Cytuj Link to post Share on other sites
wojo12 54 Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 Ile razy przeszliście W1 i W2? Ja W1 trzy razy a dwójkę tylko dwa. Tak ogólnie to jedynka była lepsza pod względem fabularnym i w gameplay'u. Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 (edytowane) W1 ~ 6 razy całość od prologu do epilogu. Bo tak nieraz zaczynałem gdzieś od 2-3 aktu to będzie z 15 W2 natomiast na dzień dzisiejszy 10. A będzie więcej Edytowane 9 Czerwca 2013 przez rafal12322 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Biafra 16739 Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 Fanatyk Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 FCR 2 CHANGELOGGENERAL CHANGESUp to 80% increase in responsivness per Geralt's animations. Up to 50% increase in repsonsivness per NPCs animations. Added strafing while being locked on an enemy and walking. Geralt can block while moving ( NEW ANIMATIONS ). Static Guard Stance is no longer required to parry enemy attacks. Geralt automatically parries enemy sword attacks and deflects incoming arrows. Geralt and his attackers are no longer bouncing off parry. It allows to continue attack sequence. Monster attacks still cannot be parried with a sword. While using Guard Stance Geralt channels an active Quen shield. Above listed changes to defence mechanics decreased importance of rolling in combat. ENEMIESDurability of enemies is based on their defensive skills and armor, not just high vitality. Mages and assassins don't use duration based shields, instead they have a chance to block each attack seperately, including witcher Signs. This removes the duration godmode from enemies that forced player to run away. Letho and elite assassins will counterattack when player is relentlessly attacking them. Arachas and Endriaga Queens learn they should defend against sword attacks after receiving few hits. CHARACTER DEVELOPMENTDecreased the number of skills to ensure quality over quantity. Geralt now starts with core witcher skills already learned. No need to go through Training tree before unlocking other branches. Removed many passives from skill tree to replace them with more active abilities. Remaining passives are changed to make them more attractive. All skills now have one level ( previously 2 ). Aard and Igni Signs have been changed from projectile to cone area of effect. Riposte doesn't require Guard Stance to activate, only attacking in a timed window. Changed riposte animations ( NEW ANIMATIONS, DUH ) to prevent Geralt from sliding on enemies. Experience points are given only for progressing through quests, not for killing enemies. This encourages role-playing without worrying about missing experience. Geralt no longer buys witcher specific recipies from random merchants. He recalls lost memories as a part of character development. BALANCEEach enemy is balanced according to his constitution, combat skill, combat style, weapon and armor type. Following this pattern allowed to created consistent rules that every character follows. A barechested bandit won't survive more hits than a knight in platemail just because the bandit was encountered later in game. Decreased the disproportion in stats between starting equipment and late game equipment. Moved the weight of character power from equipment to character development. Learned skills should have as big impact on Geralt's badass factor as items. Geralt's armors are split into 4 categories: leather jackets, heavy leather jackets, combat jackets and heavy combat jackets. Heavier armors impose small damage penalty on Geralt. Players need to choose between max damage and protection. Items imported from The Witcher savegames are of the same quality as in the first game. An exceptional armor and weapon remains valuable. This makes the game easier, but it is an intentional reward. Set elixirs and oils duration to 1 hour. Added potion overdose and heavy overdose debuffs on toxicity thresholds 55 and 65. Removed Fatigue penalty that decreased sword damage and damage reduction on block when Vigor was spent on Signs or Parry. It discouraged some players from using Signs becaused it decreased Geralt's sword DPS. NPCs deal full damage to other NPCs. Removed 50% Hit Points condition for throwing enemy off height with Aard. Decreased Riposte damage multiplier to 1.0, but added 30% enemy parry chance debuff. Riposte no longer costs Vigor. Silver throwing daggers are considered as silver weapons for damage calculations against monsters. Inceneration, Bleeding and Poisoning effects are allowed to be active at the same time. Made quest experience rewards more consistent. There are no longer any situations where player is rewarded with 50 experience points for one quests and 2000 for another. Made moral choices in quests equally rewarding in terms of experience and items. Players should be encouraged more to role-play instead of weighing quest rewards. Geralt gains knowledge about monsters faster. Changed rewards for gaining knowledge about monsters to monster specific oils for swords. Set minimal damage dealt by Geralt to zero ( was 5 ). Removed bonus damage for backstabs. Geralt is not parrying attacks coming from behind, so there is a penalty already. Backstab damage bonus would be an overkill. As for the the enemies, this change removes the urge for immersion breaking behavior, like constantly rolling behind an enemy for bonus damage. Changed arena item rewards for each wave to fit mod item progression. Decreased amount of enemies in few arena waves. Finally soaked boots in tutorial weigh more than dry boots!! ECONOMYDecreased the number of armors and weapons present in game. Amount of equipment is adjusted to provide smoother item progression without making huge amount of items useless stat-wise. Weapons and armors that are present in the game were picked according to these rules: visual differentiation, witcher low level magic setting. Some items available in game assets but not used in original game were reintroduced. Moved more quality items from quest rewards to shops and distributed them among Chapters. Player should be encouraged to regulary spend money in shops. Decreased buying cost of swords and armors. Player should be able to buy items more often, not hoard money. Decreased amount of loot dropped from enemies. Removed some of the junk items from container definitions. Made vendors specialize in certain type of merchandize. Witcher specific recipies cannot be bought but also cannot be sold to merchants. VISUALSAdded Focused Combat Stance. Geralt enters focused state during challenging encounters. It's a visual eyecandy, so it happens automatically based on calculated combat threat level. While in Focused Stance Geralt performs piruettes ( NEW ANIMATION ) instead of rolling and uses Guard Stance idle animation. Enemies explode when killed by mage spells. Does not apply to witcher Signs - they are not that powerful. Made finisher animations which use Signs unlocked by upgrading Aard and Igni in character development. Removed cutscene swords. Geralt will use his currently equipped sword in all cutscenes. Equipped enemies with swords according to their social status, wealth and current situation in the game. For example, soldiers patrolling areas near ghost fog in Act 2 are equipped with silver swords like the story suggests. Decreased camera shake effect used on each step of huge creatures like trolls and golems. Removed green cloud effect from enemy poisoning FX. FIXESTweaked anim events in all combat animations to improve timings and responsivness. Fixed sword oils not providing bonus damage against monsters. Fixed Circle of Power: Endurance giving Circle of Power: Vitality bonus. Fixed a bug where Geralt was always doing 2 more steps after roll before stopping. OTHERChanged item rarity names to reflect witcher's low level magic setting. Items are no longer MAGICAL and EPIC. Decreased attacked enemy importance for targetting to make switching enemies easier. Many, many other changes that were required to make features listed above work. TODO THAT I'LL PROBABLY NEVER DOI haven't changed icons in character development, so they do not reflect changes in skill trees. Special effects for new Aard and Igni Sign are lacking. I'm not a special effect artist. I'll probably never fix these unless I won't have anything better to do. Oj będzie się działo Cytuj Link to post Share on other sites
Numik 400 Napisano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2013 FCR 2 w końcu wyszedł. http://redkit.cdprojektred.com/index.php?c=mod&m=show&p=77 Tyle, że strona z deczka nie działa. Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2013 W końcu jest Trzeba będzie wypróbować Tutaj bezpośredni link http://wpc.4d7d.edgecastcdn.net/004D7D/files/mods/TW2_FCR.zip Cytuj Link to post Share on other sites
mroczny85 46 Napisano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2013 1,5GB Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2013 Miało być 8GB Cytuj Link to post Share on other sites
mroczny85 46 Napisano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2013 Co kurna. Kolejne GB do gry. Jak ona i tak już waży 36GB z patcherm 3.4 i redkitem -.-" Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 Te piruety są świetne Cytuj Link to post Share on other sites
kubas246 135 Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 Warto pobierać FCR? Mam zamiar przejść grę jeszcze raz i nie wiem czy instalować ten mod. Potrzebne jest coś oprócz gry (np. REDkit)? Cytuj Link to post Share on other sites
Numik 400 Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 Ja bym poczekał na kolejną wersję, bo ta ma kilka niedociągnięć. Cytuj Link to post Share on other sites
mroczny85 46 Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 I tak z 1,5GB pewnie zrobi się jakieś 2GB, a po zainstalowaniu kolejne 10GB -.-" Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 Ja się jeszcze wstrzymuje, ogólnie Flash mówił że ta wersja ma jakiegoś buga i trzeba gdzieś pliki podmieniać żeby dobrze śmigało a po drugie wszystko jest po angielsku, nawet opisy umiejętności na drzewku rozwoju postaci. Ludzie też narzekają na źle zbalansowane umiejętności bo jak wiadomo nie ma już dwupoziomowych tylko wszystko ma po jednym poziomie. Cytuj Link to post Share on other sites
Numik 400 Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 A na poziomie "Mrocznym" przeciwnicy mają nieskończony blok. No ale tak to jest, gdy w czasie tworzenia jest tylko jedna osoba, która to testuje a po wypuszczeniu nagle jest kilka tysięcy osób testujących. Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 Będzie tak jak z FCR do W1, dopiero któraś tam wersja wyglądała tak jak powinna. Ta powinna być oznaczona jako beta bo jeszcze jest sporo niedociągnięć i nie do końca wiadomo jak co funkcjonuje. Jedyny plus to nowe animacje i piruety Te piruety powinni dodać do zwykłej gry w kolejnym patchu. Cytuj Link to post Share on other sites
Numik 400 Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 O ile się nie mylę to te piruety mają być w trzecim Wieśku. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.